• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    Het Capitool heeft een extra dag verlenging bij het verblijf gedaan. Dus nog steeds in het Capitoolsgebouw.

    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Doylee Benratt || District 4
    Ik open de deur van mijn kamer. Daar waar ik me omkleed in een japon, en mijn vlecht lospeuter.
    Een zee van goudblonde lokken glijd over mijn rug, waarna mijn vingers de borstel van de kaptafel omsluiten.
    De balkondeur staat open, zorgt ervoor dat er kippenvel op mijn huid verschijnt.
    Het duurt niet lang voor ik in bed lig, maar op het laatst durf ik mijn ogen niet te sluiten, bang voor de gruwelijke beelden die mijn fragiele lichaam in zullen sluipen als een nachtmoordenaar.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [klopt, Aimee en Fred maakte net ruzie en ik weet niet of zijn zelfmoordpoging gelukt is maar in dat geval heb ik geen districtpartner meer en jij geen geliefde]


    Remember to be ridiculous.

    [Ze heeft een vriend en een kind, weetje...
    En ze waren net aan het praten toen Fred kwaad werd en hij is nog niet gesprongen, ik hoop nog steed stiekem dat iemand daar iets aan gaat doen, ik wil geen gegrilde idioot!]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 18:45 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aimee Jane Greengrass
    Oh ik zou hier zo'n spijt van krijgen en Fred gaat zo bij me in het krijt staan. 'Sorry ik ben gewoon chagrijnig spring alsjeblieft niet.'
    Dat was er uit, dit voelt zo ontzetten kut ik zeg nooit sorry! En zelfs Fred moet dat weten.


    Remember to be ridiculous.

    Frederick Smith, district 5

    'Waarom ook niet? Wat sta ik hier te doen?!' Ik gromde en beukte mijn hoofd tegen de eerste muur die ik tegenkwam.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [ben eten]


    Remember to be ridiculous.

    CrumbCake schreef:
    Frederick Smith, district 5

    'Waarom ook niet? Wat sta ik hier te doen?!' Ik gromde en beukte mijn hoofd tegen de eerste muur die ik tegenkwam.


    Noëmi District 12

    'Fred!' Oh my god. Hij mocht niet springen. 'Stop niet doen!'
    Ik trok hem van de rand weg. Hij sloeg zichzelf tegen de muur aan.
    'Hé, Fred... niet doen.'
    Ik greep zijn handen en staarde hem doordringend aan. 'Alsjeblieft...'

    [ik moet trainen guys. ZUCHT.]

    Frederick Smith, district 5

    Ik liet me van de muur aftrekken, ik zou gewoon wegrennen.
    Ze staarde me doordringend aan: 'Haal me hier alsjeblieft weg,' smeekte ik, ik kan dit dak niet meer zien.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aime Jane Greengrass||District 5
    Natuurlijk, ik gooi al mijn principes opzij en uiteindelijk is het Noëmi die Fred meekrijgt. Ik been geïriteerd richting de trainingszaal, ik heb nu echt behoefte aan afleiding.


    Remember to be ridiculous.

    Frederick Smith, district 5

    Jeesh, wat denkt dat kind wel? Me even staan uitmaken, bekritiseren en me dan tegenhouden alsof ze alles kan, alsjeblieft zeg, je vangt geen bloedzoekers met honing...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    Nu was het echt raak, mijn hoofd werd licht en draaierig liet ik me op mijn bed vallen. Ik spreidde het zijde laken over me heen en sloot mijn ogen. Met mijn kleren aan viel ik in slaap.
    [Is het oké dat er zo een nieuwe dag begint?]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Ik zou liever even wachten, er moet nog wat Drama komen op verdieping 11]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Niet iedereen hoeft toch gelijk aan een nieuwe dag te beginnen? :3 Ik bedoel alleen dat ik misschien alvast aan een nieuwe dag mag beginnen.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt || District 4
    Ik slaak een gefrustreerde zucht, waarna ik op bloten voeten naar de gang schuifel. Ik kan het niet, een dag voor we de arena in moeten zo moeten eindigen.
    Zachtjes open ik de deur van Valor's slaapkamer, om vervolgens voor zijn slapende gestalte te stoppen. "Valor?" Prevel ik zachtjes.
    Als een klein meisje dat net een nachtmerrie heeft gehad sta ik voor zijn bed.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Jongens, voor de duidelijkheid, als ik er een keer echt heel lang niet ben en het topic is vol, is het goed als iemand van jullie een nieuw topic opent hoor, als maar even alle informatie erin staat enz. : ) aangezien ik dit weekend weg ben. Nog een fijn weekend en tot snel! PS. dan gewoon hetzelfde bij WAAR BEGINNEN WE invullen :3]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."