• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    Het Capitool heeft een extra dag verlenging bij het verblijf gedaan. Dus nog steeds in het Capitoolsgebouw.

    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Dit topic heeft een rustige dag... Waar is iedereen?]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    'Ik wou dat je hier was, Clemence. Je bent niet lang alleen meer.' hoor ik Doylee met een stemmetje van porselein zeggen.
    'G-gaat het?' vraag ik naar boven, hopelijk schrik ik haar niet af. Mijn tenen worden koud door de koele avond lucht. Ik ga zitten op de kille marmeren vloer. Ik ril en laat mijn hoofd op mijn knieën rusten.
    'Ik weet dat het zwaar is. Ik héb thuis nog een zusje. Ze heet Momo, eigenlijk MonaLisa, ze is vernoemd naar een eeuwen oud schilderij. Ik heb het één keer gezien op een foto, spuuglelijk. Maar Momo is prachtig, als zíj lacht, wordt iedereen vrolijk. Haar gouden lokken dansen met elke stap die ze zet. En haar lichtblauwe ogen doen iedereen denken aan de blauwe lucht.' zeg ik gelukzalig. Eigenlijk had ik het meer tegen mezelf dan tegen Doylee, maar het voelde goed om ook iets over mij te vertellen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt || district 4
    Ik kijk even beduusd naar beneden, maar knik dan langzaam. "Dan lijkt ze op jou." Glimlach ik lichtjes. Clemence en ik hadden alleen onze lelieblanke huid, en lokken gemeen. "Het gaat. Het gaat altijd." Prevel ik zachtjes, voor ik mijn armen rond mijn fragiele middel sla, en met mijn hoofd tegen de balustrade leun.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Annabeth December 'Dewi' Claire, mentor district 13

    Mijn mede-mentor liep naar de liften en duwde op het knopje van zijn verdieping, het werd rustiger in de zaal, veel tributen waren helemaal niet gekomen of al een tijdje vertrokken. Ik nam een glas water en een sandwich en liep langzaam het gebouw door, herinneringen overspoelden me, maar ik verdrong ze koppig.
    Ik vond een leeg balkon op het dak, het voordeel van het hoogste district zijn, dit had ik ontdekt toen ik zelf een tribute geweest was. Nu zou ik er voor zorgen dat mijn tributen er o goed mogelijk uitkwamen, hopelijk zonder te veel trauma's, daar was ik niet aan kunnen ontsnappen...

    [Iemand zin om te praten met Dewi?]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Waar kan ik inspringen met Castor?]

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 20:04 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Quiseng schreef:
    [Waar kan ik inspringen met Castor?]


    [Welk district?]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    {Wat is er gebeurt? Naja, miss mag ik niet op de pc vanavond :(}

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 20:11 ]


    Tijd voor koffie.

    [ Heb ik iets gemist ? Wat hoe of waar is iedereen?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Castor, hmm, Noëmi is er niet vandaag. Er is niet veel gebeurd, de meeste mensen zijn verspreid in kleine groepjes, je leest het best even snel door, alledrie trouwens...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Rustig loop ik dan maar door de zaal, een paar mensen dansen sommige praten wat en tja, wat zal ik gaan doen? Ik liep de eetzaal uit en liep naar de trainingszaal ja in mijn jurkje ja, ik stak mijn haar op en liet een paar sliertjes langs mijn gezicht hangen. Ik liep naar het onderdeel boogschieten en begon achter elkaar pijlen af te schieten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Annabeth December Dewi Claire, mentor district 13

    Ik ga op het zachte gras liggen en kruis mijn enkels tegen de muur, mijn hoofd ligt naar links en mijn hazelbruine ogen staren in het donker met hier en daar een lichtje van de hoogste gebouwen van het Capitool, ik kijk niet naar beneden, te veel herinnering. Ik neem onhandig een slok van mijn water, onderstebover drinken is geen goed idee. Het kan me niet schelen dat mijn jurkje nog verder kreukt, ik kom uit district 13, daar deden die dingen er niet toe, het deed me vasthouden aan mijn oorsprong...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki
    Zwijgend sta ik in de lift. Mijn outfit is dit keer een normaal iets, dus geen fake-dingen. Langzaam schiet de lift naar het dak. Ik voel mijn brein verstillen. Het enige wat door mijn hoofd gaat, was morgen. De arena.

    Als ik boven ben, voel ik de frisse, zachte lucht door mijn haren stromen. Thuis stonk het altijd verschrikkelijk. Toen was ik ook al zo blij als ik buiten was. Ik weet niet wat ik erger vond. Langzaam loop ik naar de rand van het dak. Wat als ik eraf 'viel'? Nee. In de arena had ik tenminste nog een kans, en bovendien zit hier een krachtveld overheen. Ik voel mezelf tot rust komen. Hoe erg kan het zijn? Ik staar verder naar de mensen uit het capitool, die verder gaan met hun leven. Alsof er niets aan de hand is.


    Tijd voor koffie.

    Jonathan Walker || District 11
    [sorry, khad eerst muziekles en toen leren]
    Ik pak Lisa's hand en trek haar mee naar binnen.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 21:15 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik glimlachte bij de schoten die ik had geraakt, hart, hoofd, been en buik. Ik wil deze mensen niet vermoorden, ik wil ze echt niet afslachten. Ik kreeg rillingen. Ik hoop dat ik zelf ook niet wordt afgemaakt, ik keek de zaal rond, ik zag niemand ik ging maar even zitten, even alles op een rijtje zetten. Bij de gedachte van morgen gleed er een traan over mijn wang. Ik veegde die ruw weg en liep naar het vecht onderdeel, ik begon klappen, stoten, trappen van alles en nog wat uit te delen. Alleen om even mijn woede kwijt te raken. 'Godver,' Ik begon ook nog is half te schreeuwen, daar heb je veel aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.