• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 18:39 ]


    El Diablo.

    Ivy Florance Devlin
    'Weet ik toch sweety,' zegt Blanda waarna ze een kusje op wang drukt. Ik glimlach even naar haar en kijk dan naar Chrissie, 'zullen we zo naar bikini's gaan kijken? Heb absoluut geen zin in les namelijk'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    "Mooi zo" lachte ik, en gaf hem de zwembroek en sneakers. "Reken jij af, dan regel ik nog een paar dingen voor het feest, waterval ofzo" zeg ik.


    El Diablo.

    Tristan


    "Zeg Alyson wat vind je ervan om zo is een ijsje te gaan halen ik trakteer dan kunnen we erna weer verder zoeken naar alles wat we nodig hebben"
    zei ik met een grote glimlach op mijn gezicht en liep naar de kassa om alles te betalen

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 20:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    "Zeg Alyson wat vind je ervan om zo is een ijsje te gaan halen ik trakteer dan kunnen we erna weer verder zoeken naar alles wat we nodig hebben als we nog wat nodig hebben" zegt hij met een grote glimlach. "Is goed, bij delicia ijs halen dan? Het pistache ijs daar is heerlijk!" zeg ik.


    El Diablo.

    Tristan

    "Is goed, bij delicia ijs halen dan? Het pistache ijs daar is heerlijk!" zegt Alyson. "Helemaal mee eens dan kunnen we gelijk kijken wat we nog nodig hebben" zei ik en betaalde ondertussen alles

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 20:10 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (mmm waar zijn we nu? Nog steeds voor de eerste les???)


    May the odds be ever in your favor

    Alyson

    Nadat Tristan alles had afgerekend, konden we gaan. We liepen naar Delicia, en waren meteen aan de beurt. '2 bolletjes pistache met chocolade saus' zei ik tegen de verkoopster. En na 1 minuut had ik afgerekend, en mijn ijsje. En nu maar wachten op Tristan.


    El Diablo.

    Devon

    "Misschien. Dan kan ik waarschijnlijk wel op een idee komen om wraak te nemen op Alyson," zegt Hayley.
    Ik glimlach schamper. Ik ben er zelf niet zo'n fan van, maar na wat ze Hayley heeft aangedaan begrijp ik haar wel. Ik ben al blij dat ze niet over zich heen laat lopen en Alyson er gewoon mee laat weg komen.
    "Hoezo heeft ze je eigenlijk in je kluisje gestopt?"

    Chrissie

    Ik hoor de woorden bikini's en geen les. Meteen besef ik dat Ivy het tegen mij heeft.
    "Mijn god, ik dacht al dat niemand van plan was met me te spijbelen," zeg ik lachend. "Ik heb wel een beetje een idee wat ik wil, maar ik kan geloof ik wel wat hulp gebruiken. Jullie helpen me wel, toch Ivy, Blan?"
    Ik kijk hen lief aan en knipper met mijn ogen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Tijdens de eerste les of erna geloof ik, in ieder geval spijbelen Tristan, Alyson en Valerie]


    El Diablo.

    Tristan

    "Doe voor mij ook maar 2 bolletjes Pistache met choclade saus" en betaalde
    "Zeg Alyson ik zou toch trakteren"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Okee dankje]

    Love Aurora Reyes
    Langzaam slof ik naar de wc om mijn flesje water te vullen. Onzeker ontwijk ik mijn spiegelbeeld in de spiegel. Ik vond het nooit leuk om mijzelf te zien.


    May the odds be ever in your favor

    Alyson

    'Oow, koop er dan nog maar een' lachte ik.


    El Diablo.

    [Holy, ik was effe weg mensen xD Waar zijn we en waar is Pandora? o:]


    Cookies!

    Tristan

    "Als je wilt koop ik er nog wel een voor je" zei ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hayley Celine Grey
    'Hoezo heeft ze je eigenlijk in je kluisje gestopt?' vraagt Devon. Ik haal mijn schouders op, 'volgens mij omdat ik niet gelijk op een vraag van haar antwoordde ofzoiets doms,' antwoord ik. Ik grinnik eventjes, 'eigenlijk zou ik gewoon Mean of Who's laughing now recht in haar gezicht moeten zingen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered