• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 18:39 ]


    El Diablo.

    Hayley Celine Grey
    'Eerlijk? Ik word er doodsbang van en durf nachten niet meer slapen. En meestal heb ik dan nog niks gezien omdat ik met een deken over mijn hoofd zit en te schijterig ben om te kijken.' zegt Devon. Ik begin zachtjes te lachen, 'welke film wil je dan zien?' vraag ik terwijl ik een rustige melodie speel op de gitaar.

    Ivy Florance Devlin
    'Pas op hè Iv, Flirten mag maar aankomen.' zegt Blanda waarna ze me lachend aan kijkt. 'Ik pik hem heus niet in hoor,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [dubbelpost]

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 19:33 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tristan

    "Kleding voor vanavond heb ik nog niet want ik heb geen flauw idee wat"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blanda
    "Ik pik hem heus niet in, hoor," grinnikt ze.
    Ik lach naar Ivy en laat mijn arm om Jasons middel glijden.
    "Je zou het eens moeten proberen," lach ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Alyson

    "Kleding voor vanavond heb ik nog niet want ik heb geen flauw idee wat" zei hij, ik lachte even. "Een zwembroek en sneakers halen bij de sportzaak dan maar?' vroeg ik. En lachte, zodat mijn witte tanden zichtbaar waren.


    El Diablo.

    Devon

    "welke film wil je dan zien?" vraagt Hayley.
    "Een wraakfilm," antwoord ik. Mijn ingewanden keren zich om wanneer ik denk aan mijn ex vriendje en hoe ik er deze zomer achter gekomen ben dat hij me al die tijd al bedroog met één of andere populaire del. Ik klem mijn kaken op elkaar en maak vuisten naast mijn lichaam. Ik loop naar de piano en ga er aan zitten. Om de emoties kwijt te raken speel en zing ik Before he cheats.
    Wanneer ik klaar ben voel ik me meteen een stuk opgelucht.
    "Sorry, ik moest even wat kwijt," zeg ik zacht tegen Hayley.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Valerie

    Eten voor vanavond had ik en ging naar huis om alles voor te bereiden.
    Snel stuurde ik een bericht naar Tristan en Alyson

    Ik heb eten voor vanavond en ga naar huis om alles klaar te maken
    Have Fun!!


    Bij Alyson zette ik er nog bij
    Wil je ervoor zorgen dat mijn broer niet voor gek loopt als het aan hem ligt dan kan dat nog wel is het geval zijn


    Tristan

    "Lijkt me een goed plan" zei ik.
    Op dat moment kreeg ik een bericht ik las het snel door en stopte mijn telefoon weg typisch Valerie altijd laat ze me achter op moeilijke momenten maar ergens was ik haar dankbaar. Ze wist dat ik tot over mijn oren verliefd was op Alyson


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    Ik trok hem mee naar een sportzaak, en liep naar de zwembroeken. 'Hé, is deze wat?' vroeg ik, terwijl ik een zwart-rode zwembroek omhoog hield. Die matchte best goed bij mijn zwart- gouden bikini.


    El Diablo.

    Tristan

    Ik keek om naar Alyson die met een zwart-rode zwembroek in haar handen stond "Super dat is wel mijn smaak inderdaad" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hayley Celine Grey
    'Een wraakfilm,' zegt Devon waarna ze naar de piano loopt en Before he Cheats speelt. 'Sorry, ik moest even wat kwijt,' zegt Devon. 'Geeft niet,' zeg ik met een lieve glimlach, 'ik ken alleen niet echt wraakfilms. Ja John Tucker must die maar daar zit ook romance in en daar heb ik nu niet echt behoefte aan.'

    Ivy Florance Devlin
    Blanda laat haar arm rond Jason's middel glijden. 'Je zou het eens moeten proberen,' zegt ze. Ik zucht even, 'zoals ik al zei: Ik pak hem niet van je af,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    'Mooi zo' lachte ik. 'En dan met deze sneakers?' zei ik, terwijl ik witte nike's omhoog hield.


    El Diablo.

    Tristan

    "Helemaal perfect" zei ik toen ze ook nog een paar witte nike's omhoog hield


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Devon

    "Geeft niet. Ik ken alleen niet echt wraakfilms. Ja John Tucker must die maar daar zit ook romance in en daar heb ik nu niet echt behoefte aan," antwoordt Hayley. Ik denk even na en grinnik.
    "Wat dacht je van Mean Girls? Misschien kan je nog ideeën op doen." Ik kijk haar met een hoopvolle glimlach aan. "En ik heb ook hélemaal geen behoefte aan romantiek."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda
    Ivy zucht even.
    "zoals ik al zei: Ik pak hem niet van je af," herhaalt ze.
    Ik lach naar haar.
    "Weet ik toch sweety," lach ik en ik druk een kusje op haar wang.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hayley Celine Grey
    'Wat dacht je van Mean Girls? Misschien kan je nog ideeën op doen. En ik heb ook hélemaal geen behoefte aan romantiek,' zegt Devon. Ik knik, 'misschien,' antwoord ik met een mysterieus lachje, 'dan kan ik waarschijnlijk wel op een idee komen om wraak te nemen op Alyson'. Normaal heb ik het niet zo op wraak nemen maar ze was echt te ver gegaan vandaag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered