• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 18:39 ]


    El Diablo.

    Tristan

    "Heey" zei Alyson
    "Hey" zei ik "Vetel is ik hoorde van Valerie dat je straks komt om alles voor het feestje te halen Heb je misschien hulp nodig? " tja eigenlijk een dommme vraag maar moest wat doen om de stilte te verbreken


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason Ruben Holyfield.
    Verveeld slenter ik door de school, niet veel dingen te doen. Ik loop terug naar de grote hal en zie een paar mensen staan. "Hée," Groet ik en steek mijn hand omhoog.

    Dave Harvey Leathers.
    Nadat ik naar mijn kluisnummer heb gevraagd loop ik terug naar de kluisjes en open mijn kluisje. Ik stop mijn jas erin en gooi mijn boeken erbij. Mijn tas is íets lichter.

    Alyson

    "Vetel is ik hoorde van Valerie dat je straks komt om alles voor het feestje te halen Heb je misschien hulp nodig?" vroeg Tristan, 'Uhm, is goed' zei ik. En haalde een hand door mijn donkerblonde lokken.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 19:15 ]


    El Diablo.

    Blanda
    Ik kijk op van het geflirt om me heen als ik Jason hoor roepen.
    "Hee," grot zij en hij steekt zijn hand omhoog.
    Ik lach mijn hagelwitte tanden naar hem bloot.
    Steeds als ik hem zie maakt mijn hart opnieuw een sprongentje.
    "Hi," lach ik en ik druk een kusje op zijn wang terwijl ik hem de groep insleur.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hayley Celine Grey
    'Fijn dat ik ook mag meebeslissen,' lacht Devon, 'Of was ik alleen verantwoordelijk voor het aanbieden ervan?' Ik grinnik eventjes en doe de deur van het glee lokaal open, 'heb je geen zin in horror dan?' vraag ik met een onschuldige stem terwijl ik een gitaar pak.

    Ivy Florance Devlin
    'Hee,' hoor ik Jason zeggen. 'Hee, Jas!' begroet ik hem, 'jij gaat vanaaf toch ook naar Alyson?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tristan

    "Oke gezellig" zei ik
    ""Nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen maar zullen we het winkelcentrum maar is op stelten gaan zetten en gaan shoppen"
    Dat klonk verkeerd maar ja
    Dit ben ik eenmaal en niemand die daar wat aan kan doen
    Ik wist nooit wat ik moest zeggen bij Alyson in de beurt

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 19:20 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik moet weer gaan, leuk dat ik er even was, hé? XD
    Over een halfuur ben ik er weer. Moet even huiswerk maken.. )':]

    Alyson

    ""Nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen maar zullen we het winkelcentrum maar is op stelten gaan zetten en gaan shoppen" vraagt hij. 'Klinkt leuk" zeg ik, en lach. Ik pak zijn hand, en trek hem zacht de starbucks uit.


    El Diablo.

    Jason Ruben Holyfield.
    "Hi," Lacht Blanda en ik krijg een kusje op mijn wang gedrukt. "Hee, Jas!" Begroet Ivy me. "Jij gaat vanaaf toch ook naar Alyson?" Ik grinnik even. "Wil je dat ik kom?"

    Tristan

    Eigenlijk was ik blij dat Valerie weg was als zij me zo had gezien dan had ze me echt uitgelachen.
    "Klinkt leuk" zei ze en pakte mijn hand en trok met zacht de starbucks uit.
    "Oke waar zullen we beginnen?" vroeg ik dan maar
    Waarom zeg ik altijd stomme dingen of weet ik nooit wat tegen zeggen tegen haar

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 19:25 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ivy Florance Devlin
    'Wil je dat ik kom?' grinnikt Jason. 'Hmmm, misschien,' zeg ik plagerig, 'je weet wel dat je dan geen shirt mag dragen he?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stacey Nagaari Price

    Ik had geen zin om de eerste paar dagen of dag te komen op school. Weet ik veel wat het was, ik sliep gewoon door me wekker heen en dat was het. Tsjaa en nu? Ik ga morgen wel naar school ofz, de eerste dagen gebeurt vast niet veel. Als nieuwzijnde moet dat vast geen probleem zijn en anders fuckit. 'STACEY NAGAARI PRICE !' Riep mijn moeder me. 'WHAAT ?!' Ze rende me kamer binnen. 'Ben je nou godverdomme weer niet gegaan? Je eerste dag..?' Ze keek me moedeloos aan. 'Dus? Het is altijd hetzelfde de eerste dagen zijn van die domme inkomdagen. Ik ga morgen wel.' Ik ging achter me computer zitten om vervolgens wat te kloten en muziek op te zetten.

    [Voorderest wacht ik wel tot ever.. Grr. ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Devon

    "Heb je geen zin in horror dan?" vraagt Hayley onschuldig terwijl ze een gitaar neemt.
    "Eerlijk?" vraag ik met een lachje. "Ik word er doodsbang van en durf nachten niet meer slapen," geef ik toe. "En meestal heb ik dan nog niks gezien omdat ik met een deken over mijn hoofd zit en te schijterig ben om te kijken."
    Ik weet heus dat het maar films zijn, maar ik heb nu eenmaal een levendige fantasie.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda
    Ik lach als Ivy met Jason begint te flirten.
    "Pas op hè Iv," waarschuw ik haar. "Flirten mag maar aankomen."
    Ik schud met mijn hoofd en kijk haar lachend aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Alyson

    "Oke waar zullen we beginnen?" vroeg hij. 'Uhm, heb jij al iets van kleding voor vanavond? Anders kunnen we wel even naar de sportzaak ofzo?'.


    El Diablo.