• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams




    Cookies!

    Mason
    'Jezelf doodslapen. I've bin there,' zei ik. 'Ik moest toch ook iets vragen?'

    Serena Scott

    'Jezelf doodslapen. I've bin there. Ik moest toch ook iets vragen?' zei hij. Ik haalde mijn schouders weer op. 'Lekker kunnen slapen was wat beter geweest,' zei ik en ik begon weer te gapen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Goed. Trusten, ik ben op het strand.' Ik stond op en liep weer naar het strand.

    [Ok ik had die vraag beter neer kunnen zetten XD Het moest eigenlijk overkomen als; heb je lekker kunnen slapen XD]

    Serena Scott

    'Goed. Trusten, ik ben op het strand,' zei hij. Ik wou wat zeggen, maar hij liep alweer weg. Ik had het zo helemaal niet bedoeld. Ik wou opstaan, maar ik was veelte moe. Eventjes later was ik alweer vertrokken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Friesland :Y)]
    Jim Adams
    Ik werd meegevoerd door de slaap. In het begin was die gewoon zwart, tot ik opeens een nachtmerrie kreeg. Ik kwam net van het toiletje in het vliegtuig, die net begon te trillen en schudden. Ik wilde naar Pan rennen, door het gangpad. Maar hoe hard ik ook rende, ik leek maar niet verder te komen. In de verte zag ik hoe Pan hulpeloos haar hand uit stak, terwijl ze langzaam wegviel, doordat het vliegtuig afbrokkelde. Ik schreeuwde, maar het hielp niets, tot ik zelf ook viel. Ik werd met een klap wakker en schoot overeind.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Chiya Amorina Hoshi
    Ik merkte dat Jim overeind schoot.
    'Nachtmerrie?' vroeg ik slaperig. Ik bewoog helemaal niet, ik bleef gewoon liggen. Ik keek tegen een muur aan, ik kon Jim niet zien.

    Mason Jaden Martin
    Ik liep over het strand. Je hoorde niets, behalve de zee. Geen vliegtuigen, geen boten, zelfs geen vogels, behalve af en toe een papegaai of wat het ook was. Kon net zo goed een parkiet zijn.
    Ik ging tegen een boom zitten en keek naar de glinstering van de zee.

    Serena Scott

    Ik werd weer wakker en besloot maar om recht op te zitten. Naast me lag een koffer. Van wie was die? Ik had geen zin om er naar te kijken. Ik ging eerst Mason zoeken. Met aarzeling liep ik moeilijk naar het strand. Daar was hij het vaakst.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Na een tijdje hoorde ik geritsel in de struiken. Het was nog niet zo dichtbij. Ik lette er niet op.
    'Hallo?' vroeg ik toch maar.

    [Het is dus Serena :']]

    Serena Scott

    Ik ging tussen de bosjes door. 'Hallo?' hoorde ik. 'Dat klonk als een begin van een horror scene,' lachte ik. Ik kwam uit de bosjes en keek Mason aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Serena kwam uit de bosjes en keek me aan. 'Aha! Je bent wakker, mooi. Ik verveelde me nogal zonder jou.' Ik glimlachte naar haar.

    Serena Scott

    'Aha! Je bent wakker, mooi. Ik verveelde me nogal zonder jou,' zei hij met een glimlachte. Met een zucht liet ik me naast hem neerzakken. 'Het is omdat ik het zat was om telkens wakker te worden, anders lag ik nog te slapen,' zei ik met een lachje en begon te gapen. 'Ik zie er nu vast vreselijk uit,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Nee, je ziet er geweldig uit. Altijd trouwens.' Ik keek weer naar de zee. 'Sorry trouwens dat je door mij wakker bent geworden.'

    Serena Scott

    'Nee, je ziet er geweldig uit. Altijd trouwens,' zei hij. Ik bloosde. Hij keek naar de zee, dus gelukkig zag hij dat niet. 'Sorry trouwens dat je door mij wakker bent geworden,' zei hij. Ik lachte zachtjes en leunde tegen hem aan. 'Ik was al een beetje wakker,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Mooi. Heb je je koffer gezien?' vroeg ik. Ik pakte Serena's hand.

    Serena Scott

    'Mooi. Heb je je koffer gezien?' vroeg hij en hij pakte mijn hand was. Ik keek hem vragend aan. 'M-mijn koffer?' vroeg ik verbaasd aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you