• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams




    Cookies!

    [Nail art? :O Dat doe ik namelijk ook :"D]

    Mason Jaden Martin
    'Poeh, gaan we ineens geheimzinnig doen?'

    [Ik weet niet wat ik er verder mee moet (;]

    [Nee ik was gewoon vijlen XD en geef ze gewoon een kleurtje xd this te donker XD]

    Serena Scott


    'Poeh, gaan we ineens geheimzinnig doen?' vroeg hij. Ik lachte weer zachtjes en keek ham aan. 'Misschien wel, misschien niet,' zei ik. Ik gaf hem nog vlug een kusje en ging toen hinkelend naar buiten. Buiten ging ik in et gras liggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik wachtte even en ging toen ook naar buiten. Ik ging met mijn hoofd over het hare hangen. Ik zag haar nu ondersteboven. 'Hebben we al plannen voor iets vandaag?' vroeg ik.

    Serena Scott

    Even later kwam de hoofd van Mason boven me. 'Hebben we al plannen voor iets vandaag?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik kom niet verder dan dit,' zei ik en ik gaf hem weer een kusje. 'Zo heel veel valt er niet te doen, of wel?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik schudde mijn hoofd. 'Nee. Maar dat doen vind ik al goed,' glimlachte ik.

    Serena Scott

    Hij schudde zijn hoof. 'Nee. Maar dat doen vind ik al goed,' glimlachte hij. Zachtjes lachte ik. 'Toch moeten we zo eens op zoek gaan naar eten denk ik,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Dat wordt weer vissen, vrees ik. Ik heb geen flauw idee of hier van die eetbare dingen hangen aan bomen. Als er bijvoorbeeld bessen zouden zijn, heb ik geen idee of ze giftig zijn.' Ik zuchtte en ging naast Serena liggen.

    Jim Adams
    'Nachtmerrie?' Ik knikte geschrokken, tot ik merkte dat ze met haar rug naar mij lag en dat dus niet zag. 'Ja,' antwoordde ik kortaf. 'Maar het gaat alweer, ik ga even wat lopen.' Ik stond op en liep uit ons hutje, doelloos het bos in.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Chiya Amorina Hoshi
    Ik hoorde hem opstaan en de hut uitlopen. Ik keek even om en zag dat hij het bos inliep. Ik had geen zin om te roepen dat er God weet wat voor dieren daar 's nachts jagen, ik was z'n moeder niet.
    Ik zuchtte even en ging weer slapen.

    Jim Adams
    Ik liep niet zo ver weg, alleen zo ver dat het hutje net niet meer te zien was door de bomen heen. Ik besloot om even naar het strand te gaan en bleef daar even zitten, net op de scheiding waar het zand stopte en de bosgrond begon. Zo zat ik tijdje, doelloos voor me uit te staren. Tot ik plotseling schuinachter me een of ander krakend geluid hoorde. Ik stond snel op, maar toen ik keek zag ik niks. Langzaam en voorzichtig liep ik terug richting onze open plek en ging stilletjes naast de slapende Chiya liggen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Serena Scott

    'Dat wordt weer vissen, vrees ik. Ik heb geen flauw idee of hier van die eetbare dingen hangen aan bomen. Als er bijvoorbeeld bessen zouden zijn, heb ik geen idee of ze giftig zijn,' zei hij en hij ging naast me liggen. Ik dacht een beetje na. 'Als je een bes vind in een boom zal ik hem al helemaal niet eten. Ik dacht dat die dingen alleen aan struiken groeien,' zei ik en ik draaide me op mijn zij. 'Wat ging er eigenlijk door je heen toen je die foto zag?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Struiken dan.' Ik dacht na. 'Ik weet niet echt wat er door me heen ging. Ik dacht gewoon dat je me al lang vergeten was, maar dus niet.'

    Serena Scott

    'Ik weet niet echt wat er door me heen ging. Ik dacht gewoon dat je me al lang vergeten was, maar dus niet,' zei hij. Ik glimlachte en bekeek hem even snel van top tot teen. 'Waarom zal ik jou zijn vergeten?' vroeg ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik haalde mijn schouders op. 'Gewoon. Ik probeerde de laatste vijf jaar juist te vergeten.' Ik voelde een druppel op mijn neus. En opeens begon het te regenen. Harder dan de laatste dagen.

    Serena Scott

    'Gewoon. Ik probeerde de laatste vijf jaar juist te vergeten,' zei hij. Ik wou wat zeggen maar het begon te regenen en niet zo beetje ook. Ik sprong overeind. 'Shit,' mompelde ik. Ik probeerde zo snel als ik kan mijn kleren naar de hut te brengen en me beertje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you