• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams




    Cookies!

    [Ohww... nja veranderd ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Oké. Maar misschien moet je gaan slapen. Misschien voel je je morgen dan al wat beter en denk je er dan niet aan.' Ik verzon ook maar wat, ik had geen idee wat ik moest zeggen.

    [haha volgens mij is het nog nacht toch?]

    Serena Scott

    'Oké. Maar misschien moet je gaan slapen. Misschien voel je je morgen dan al wat beter en denk je er dan niet aan,' zei hij. Ik haalde me schouders op. Ik ging weer rechtop zitten en kroop zo dicht mogelijk tegen hem aan. 'Niet weggaan,' zei ik en ik deed mijn armen om één van zijn armen heen. Ik gaapte. Mason had gelijk. Ik moet slapen. Ik sloot mijn ogen. 'Alsjeblieft blijft,' zei ik nog zachtjes. Het klonk smekend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Ik ga echt niet weg,' zei ik zacht.

    [Kort stukje, gotta go -__-" Tot morgen]

    [Tot morgen (:]

    Serena Scott

    'Ik ga echt niet weg,' hoorde ik hem nog zacht zeggen. Ik glimlachte. 'Blij bij me,' zei ik nog zachtjes. Ook al had hij gezegd dat hij niet weg ging. Ik was nogal de kluts kwijt. Ik was alleen zo moe dat ik snel vertrok. Mijn greep om Masons arm verslapte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ze viel al snel in slaap. Ik was niet echt moe, aangezien ik net nog geslapen had. Ik keek maar een beetje naar buiten. De bomen bogen een beetje door de wind.

    Serena Scott

    Ik sliep heerlijk. Voor een kort moment. Ik woelde en draaide in me slaap. Ik kreeg nachtmerries. Ik zag Jake en Mama de hele tijd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Serena begon opeens te bewegen.
    'Nachtmerrie?' vroeg ik, maar ik wist toch wel dat ik geen antwoord kreeg.

    Serena Scott

    Ik hoorde iets ver weg, maar het was niet hard genoeg. Ik wist niet waar het vandaan kwam. Ik bleef heel de tijd de beelden zien. Langzamerhand begonnen de tranen te lopen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [In de droom of in het echt? :')]

    [Beide ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Oh x"d]

    Mason
    Ik voelde een traan op mijn arm. Kon ze huilen in haar slaap?
    'Serena, wordt wakker.' Ik schudde haar zacht door elkaar.

    [Hoe in godsnaam doe je dat zacht? :"D]

    [Simpel? gewoon zachtjes schudden zeg maar ;D]

    Serena Scott

    'Serena, wordt wakker,' hoorde ik ergens, maar waar? Ik werd lichtjes geschud. Ik draaide nog een beetje, maar deed uit eindelijk me ogen een klein beetje open.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Huil je?' vroeg ik toen ik zag dat ze haar ogen opendeed.

    Serena Scott

    'Huil je?' hoorde ik iemand vragen. Ik hoefde niet lang na te denken voordat ik wist dat het Mason was. Ik haalde mijn schouders op. 'Misschien,' snikte ik zachtjes. Ik voelde me als een klein kind die niks kon.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you