• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams




    Cookies!

    Serena Scott

    'Die knuffel is erg belangrijk, hè?' hoorde ik Mason vragen. Ik knikte. Toen ik klaar was ging ik weer in de hut zitten. Ik bekeek mijn enkel. Het was weer wat dikker geworden. Zachtjes beet ik op me onderlip.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik zag dat Serena naar haar enkel keek.
    'Als het regent ga ik wel weer naar buiten, mag je m'n shirt weer lenen.' Ik bedoelde dit als grap, maar het had me niet verbaasd als Serena op het aanbod inging.

    Serena Scott

    'Als het regent ga ik wel weer naar buiten, mag je m'n shirt weer lenen,' zei Mason. Ik keek hem eventjes vragend aan, maar dan snapte ik wat hij bedoelde. Zachtjes lachte ik. 'Hoef niet, anders krijg jij het weer koud,' zei ik vriendelijk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik knikte. Ik keek even naar de kleren van Serena die in de zon lagen.
    'Als je je trouwens een keer om wilt kleden, ga ik wel weg hoor.'

    Serena Scott

    'Als je je trouwens een keer om wilt kleden, ga ik wel weg hoor,' zei hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Hoeft niet, ik draai me eigen dan wel even om,' zei ik met een glimlach.


    [Ben zo douchen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Okay.]

    Mason Jaden Martin
    Ik lachte even. 'Balen,' zei ik. Natuurlijk was het niet serieus bedoelt.

    Serena Scott

    'Balen,' zei hij nadat hij eventjes lachte. Ik schudde lachend mijn hoofd. 'Pech gehad meneertje,' zei ik met een lachje en ging even met mijn handen door zijn haren.

    [ok nu dus ;D tot zo']


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'En mijn haar zat net zo goed,' zei ik met een serieus gezicht terwijl ik mijn haren goed deed. Alleen hield ik mijn serieuze blik niet echt lang vol.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 21:28 ]

    Serena Scott

    'En mijn haar zat net zo goed,' zei hij met een serieus gezicht. Mason deed zijn haren goed. Ik begon te lachen en ging weer met mijn handen door zijn haren. 'Zo vind ik het wel leuker,' zei ik lachend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik stopte meteen met mijn haren goed doen en met mijn "geweldige acteerwerk".
    'Dan laat ik het zo.'

    [Gotta go.


    Sorry, ik kon het niet laten, ik kijk de hele avond al Rage Comics :']]

    Serena Scott

    'Dan laat ik het zo,' zei hij en ik lachte. 'Goed zo,' zei ik vriendelijk. Ik gaf hem vluchtig een kusje op zijn wang.

    [Ghehe, doei ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik legde mijn hand op mijn wang en keek Serena zielig aan. 'Wat, is dat alles?'

    Serena Scott

    Mason legde zijn hand op mijn wang en keek me zielig aan. 'Wat, is dat alles?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op en lachte zachtjes. 'Misschien'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Sorry, geen idee wat ik hier mee moet :']]

    [Ik ook niet ;D Gewoon terug plagen of zo i dunno XD ben beetje bezig met me nagels XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you