• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams




    Cookies!

    [M-kay. Schrijf maar verder, Mason slaapt toch nog.]

    Serena Scott

    Er stond een aardige wind en de kippenvel verscheen op me armen. In de verte zag ik wat liggen. Misschien rotsen? Ik was nieuwsgierig en liep erheen. Toen ik er was, bleek het vliegtuig stukken de wezen. Ik kreeg een brok in me keel. Ik keek nog eventjes. Zag ik daar nou wat? Ik wist het niet zeker, maar het leek of er iemand lag. Ik schoof een paar brokken weg en er kwam een gezicht te voorschijn. Geschrokken liet ik het los en viel het weer op de persoon. Ik wist genoeg. Ik wou het alleen niet weten. Ik begon zachtjes te huilen en liep weer richting de hut.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik werd een beetje wakker. Ik ging tegen de muur aan zitten. Serena was weg. Ze was vast even lopen of zo.
    Ik keek naar buiten. Het was gestopt met regenen, maar het waaide best hard.

    Serena Scott

    Tijdens het lopen struikelde ik ergens over. Daardoor bezeerde ik me voet. De voet die eindelijk was genezen. Ik vloekte zachtjes en probeerde te staan. Het wou, maar moeilijk. Moeizaam liep ik verder naar de hut toe.
    Ik stond voor de hut en zag Mason tegen de muur aanzitten. Ik kroop de hut in en ging tegen over hem zitten tegen de muur. 'Waarom ben je wakker?' vroeg ik zachtjes aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Het is nog avond toch?]

    Mason Jaden Martin
    'Waarom niet? Hé, heb je gehuild?' Haar ogen waren een beetje rood. Ik keek naar haar voet. 'Ik dacht dat die beter was?'

    [Juap Zo lang wandelde ze nou ook weer niet XD]

    Serena Scott

    'Waarom niet? Hé, heb je gehuild?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. Ik wou het nog niet vertellen. Niet nu. Ik zag dat hij naar me bezeerde voet keek. Ik probeerde hem te verbergen. 'Ik dacht dat die beter was?' zei hij. Ik haalde mijn schouders weer op en keek omlaag. 'Ben gestruikeld,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Slimme meid,' zei ik. 'Maar je huilde vast niet voor niets. Je kan het best zeggen, hoor.'

    Serena Scott

    'Slimme meid, maar je huilde vast niet voor niets. Je kan het best zeggen, hoor,' zei hij. Ik haalde mijn schouders op en zag weer voor me wat ik daar zag. Ik sloeg mijn armen om me knieën en wiegde me zelf heen en weer. 'I-ik,' begon ik. Er liepen al weer tranen over me wangen heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ze begon alweer te huilen. Ik sloeg een arm om haar heen.
    'Je moeder gevonden?' vroeg ik voorzichtig.

    Serena Scott

    Ik voelde een arm om me heen. 'Je moeder gevonden?' vroeg hij. Ik bleef mezelf wiegen en dwong mezelf om te stoppen met huilen. Ik knikte vaagjes. 'Het was,' zei ik. De rest van de woorden bleven steken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Oké, ik heb ff geen idee wat Serena wil zeggen. x'd]

    [Ik ook niet.. daarom deed ik dat xd ranzig.afschuwelijk i dunno.. de lichaam was niet echt netjes zeg maar ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Whut?]

    [Ach schrijf gewoon een stukje XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [RUSTIG! :"D]

    Mason Jaden Martin
    'Laat maar,' zei ik zacht. Ik zorgde dat ze stopte met wiegen.