• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams




    Cookies!

    Mason Jaden Martin
    'Voor wat? Dat we niet gevonden worden? Dat we je moeder niet vinden? De bliksem?'

    [SuperSav, ben je eigenlijk een jongen of meisje? x'd]
    Chiya Amorina Hoshi
    Stilte. Heel veel stilte. Gênante stilte.
    Een regendruppel viel in mijn nek. Ik reageerde alsof er een slang in mijn nek zat.
    'Wuh?' Ik keek verward omhoog. Een paar druppels regen drongen tussen de druppels door.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 14:35 ]

    Serena Scott

    'Voor wat? Dat we niet gevonden worden? Dat we je moeder niet vinden? De bliksem?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. Ik snikte nog eens. 'I-ik weet het niet,' stotterde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [In real life? Meisje ;D Hoezo?]
    Jim Adams
    Ik schrok op uit mijn gedachten door een raar geluid van Chiya en een aantal druppels op mijn hoofd. Al snel had ik door dat het begon te regenen. Ik sprong op en trok in het voorbij gaan naar ons hutje de koffer achter mij aan. Gelukkig hield het dak de meeste regen tegen en kwam er maar heel af en toe een druppel door heen zetten. 'Fijn, dan zit je in op een tropisch eiland, verwacht je zon gaat het regenen.' Met die woorden ging ik liggen, terwijl ik naar de boomtoppen staarde.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Mason Jaden Martin
    Ik legde mijn hand op haar rug. 'Maar je hoeft toch niet bang te zijn, wat zou er kunnen gebeuren?'

    Chiya Amorina Hoshi
    'Alsof we vrijwillig op dit eiland zijn,' zei ik. Ik deed de oortjes van mijn iPod in en zette Green Day op. Ik deed mijn oortjes in, want ik dacht dat Jim misschien niet echt van hardrock hield.

    Serena Scott

    'Maar je hoeft toch niet bang te zijn, wat zou er kunnen gebeuren?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Een kannibaal die ons aanvalt. Jij die van gedachte veranderd en ik er alleen voor sta. Ik die weer geplaatst word bij me papa en me weer misbruikt. Ik kan doorgaan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Die kannibaal gaat nooit gebeuren. Ik laat jou zeker niet alleen. Als we gered worden ga je gewoon met me mee. Ga maar door, wedden dat ik overal een antwoord op weet?'

    Serena Scott

    'Die kannibaal gaat nooit gebeuren. Ik laat jou zeker niet alleen. Als we gered worden ga je gewoon met me mee. Ga maar door, wedden dat ik overal een antwoord op weet?' zei hij. Ik haalde weer mijn schouders op. 'Je kan het niet weten. Tenzij je in de toekomst kan kijken. We kunnen verhongeren, of dood gaan aan iets. Ziek worden door iets wat we niet kennen. Verongelukken door weet ik veel wat,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik schudde mijn hoofd. 'Je bent jezelf alleen maar bang aan het maken. We gaan echt niet dood, pas als we 100 of zo zijn.'

    Serena Scott

    'Je bent jezelf alleen maar bang aan het maken. We gaan echt niet dood, pas als we 100 of zo zijn,' zei hij. ik haalde weer mijns schouders op. 'Van jou mocht ik door gaan,' zei ik tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Oké dan.' Het was weer even stil.
    Het werd donker, niet alleen door de regen, ook omdat het avond werd.
    Mijn ogen vielen dicht.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 22:22 ]

    Serena Scott

    'Oké dan,' zei hij. Het werd donker en ik voelde ademhaling van Mason zwaarder worden. Ik ging rechtop zitten en keek naar hem. Hij sliep. Ik was nog klaar wakker. Ik stond op en liep naar buiten. Ik ging een wandeling maken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik voelde dat Serena opstond en de hut uitliep.

    [Bedenk eens langere stukken XD zo is het voor mij ook steeds moeilijker om iets te verzinnen XD]

    Serena Scott

    Ik deed mijn armen over elkaar en ging over het strand lopen. Ik had mijn slippers in de hut uit gedaan en was ze vergeten om ze weer aan te doen. Het zand voelde koel aan mijn voeten. Ik keek over de zee/oceaan. Het zag er mooi uit, op een paar lelijke schuimkoppen na. Ik begon zachtjes te zingen. Ik was dolgraag op zingen, maar ik was ook dol graag onbekend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Jij ging alleen weg, dus waarom moet ik dan wat langer doen? :"D]

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 19:45 ]

    [Cuzzz i dunno? ;D Het ging over het algemeen xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you