• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams




    Cookies!

    Serena Scott

    'Laat maar,' zei hij zachtjes. Ik bleef verder wiegen, maar ik werd tegen gehouden door Mason. Ik keek hem aan. 'W-waarom doe je dat?' snikte ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Ik weet niet, gewoon.' Ik veegde haar tranen weg.

    Serena Scott

    'Ik weet niet, gewoon,' zei hij en hij veegde mijn tranen weg. Veel hielp het niet, want ze bleven maar komen. Ik kroop zo dicht mogelijk tegen hem aan. 'Verlaat me niet,' snikte ik. Ik was wel genoeg kwijtgeraakt.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Doe ik niet,' fluisterde ik.
    Ik keek naar de lucht, alsof er elk moment een UFO of zo zou kunnen landen.

    Serena Scott

    'Doe ik niet,' fluisterde hij, maar wie zei dat hij niet loog? Ik schudden dat van me af. Mason zou toch nooit liegen? Ik betrapte me eigen op een gaap. Ik begon het koud te krijgen en bibberde een beetje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ze had het duidelijk koud. Ik hield haar nog dichter tegen me aan. 'Had je nog geluk dat het niet regende,' zei ik.

    Serena Scott

    'Had je nog geluk dat het niet regende,' zei hij. Ik haalde mijn schouders op.


    [Mijn inspiratie is hier nogal dood D:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Same here.]

    Damn... we laten dit topic voor wat het is voor 3 dagen en het ligt op zijn sterfbed.. :S

    [hahaxd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [I'll try something.]

    Mason Jaden Martin
    'Ben ik de enige die me lichtelijk verveelt?' vroeg ik aan Serena. Ik zuchtte.

    Serena Scot

    'Ben ik de enige die me lichtelijk verveelt?' vroeg hij en ik hoorde hem zuchten. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik verveelde me ook, toen ging ik lopen en de rest weet je,' zeik half snikkend. Ik begon mezelf weer te wiegen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Oh ja, ze huilde nog. >_<]

    Mason Jaden Martin
    'Waar heb je haar eigenlijk gevonden?' vroeg ik voorzichtig. Waarschijnlijk wilde ze daar niet meer heen.

    Serena Scott

    'Waar heb je haar eigenlijk gevonden?' vroeg hij voorzichtigjes. Ik keek omlaag. 'Eindje verder op, op het strand,' zei ik zachtjes. Ik liet me eigen op me zij vallen en maakte me zo klein mogelijk. Ik staarde een beetje naar voren.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 22:51 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hij vroeg waar (;]