• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams




    Cookies!

    Serena Scott

    'Dat mag je ook wel zonder reden, hoor,' zei hij en ik glimlachte. Ik zag dat hij na dacht. 'Als ik niet zo'n flapuit was, was dit allemaal nooit gebeurt, hè?' zei hij. Ik keek hem vragend aan. 'Hoezo dan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Haha, wij hebben bijna heel topic 2 volgeschreven. :"D]

    Mason Jaden Martin
    'Ik begon te praten en te praten. Dat ik hetzelfde voor jou voelde en zo. Weet je toch nog wel, het is misschien een uur geleden of zo.' Ik rolde op mijn rug en keek omhoog.

    [Eh ja haha XD]

    Serena Scott

    'Ik begon te praten en te praten. Dat ik hetzelfde voor jou voelde en zo. Weet je toch nog wel, het is misschien een uur geleden of zo,' zei hij. Hij rolde op zijn rug en keek omhoog. Ik kreeg een grote glimlach en ging naar zijn buik toe. 'Kussen!' zei ik blij en gaf zijn buik een knuffel. 'En ja ik weet het wel. Was het eventjes vergeten,' zei ik beschamend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Niet erg. Maar zou je het erg vinden als ik adem wil halen?' vraag ik terwijl ik me los probeer te maken uit Serena's greep.

    Serena Scott

    'Niet erg. Maar zou je het erg vinden als ik adem wil halen?' vroeg hij en hij probeerde zich los te maken. Met tegenzin liet ik hem los. Ik begon te glimlachen en ging voorzichtigjes op hem liggen. 'Zo zwaar ben ik toch niet?' vroeg ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Nee hoor, alleen hield je me nogal in een houdgreep.' Ik veegde wat haar van Serena uit mijn gezicht en deed het achter haar oor.

    [Moet ff weg, tot straks ;3]

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 19:06 ]

    [Tot zo (:]

    Serena Scott

    'Nee hoor, alleen hield je me nogal in een houdgreep,' zei hij. Hij veegde wat haar uit mijn gezicht en deed het achter mijn oor. 'Mijn vriendje,' fluisterde ik zachtjes en legde mijn hoofd op zijn borst.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Biw. ^^]

    Mason Jaden Martin
    'Klinkt leuk hè?' zei ik. Het was even stil. Het enige wat we hoorden was regen, regen en nog eens regen.

    Serena Scott

    'Klinkt leuk hè?' zei hij. Ik was eventjes stil en luisterde naar de regen. Ik deed mijn ogen even dicht. 'Ik vond het altijd al leuk klinken. Vroeger ook al,' zei ik en ik glimlachte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Ja, maar toen waren we twaalf of dertien of zo.'

    Serena Scott

    'Ja, maar toen waren we twaalf of dertien of zo,' zei hij. Ik ging beetje omhoog, zodat ik hem aan kon kijken. 'Wat maakt dat uit?' vroeg ik. 'Ik vond het toen al leuk klinken. Misschien snapte ik vroeger dan niet wat het inhield, ik vond het wel leuk klinken. Ik gaf je toen niet voor niets die bijnaam'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Oké.' Ik had niet echt zin om hier verder op in te gaan.

    Serena Scott

    'Oké,' zei hij. Ik glimlachte naar hem. 'lastig uit te leggen. Je was vroeger soort held voor me en welk meisje wilt nou niet haar held mijn vriendje noemen?' vroeg ik aan hem en gaf hem een kusje.

    [Ik ben douchen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Ik, jou held?' Ik lachte. Ik zag mezelf helemaal niet als een held.

    Serena Scott

    'Ik, jou held?' vroeg hij en hij lachte. Ik knikte en bleef serieus kijken. 'Denk maar eens na wat je toen allemaal voor me gedaan hebt en aan wat ik je in deze dagen allemaal verteld heb over vroeger,' zei ik en ik ging weer liggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you