• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams




    Cookies!

    Mason
    'Ja dus.' Ik veegde een traan weg bij Serena.

    Serena Scott

    'Ja dus,' zei hij en hij veegde een traan bij me weg. Stilletjes bleef ik naast hem zitten. Ik begon weer te gapen en keek recht voor me uit. Ik voelde me brak en moe. De tranen bleven nog steeds komen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik wist ook even niet meer wat ik moest zeggen. Ik keek gewoon naar buiten en drukte Serena dichter tegen me aan.

    [Sorry was op vakantie en had de afgelopen dagen heel druk met school, nu eigenlijk ook nog steeds xD]
    Jim Adams
    Ze had een punt met haar argument dat we hier niet vrijwillig zaten, maar toch als je er dan bent kun je er maar het beste van maken. We zouden hier hopelijk niet zo lang zitten. Bedoel het was vast al opgemerkt dat er een vliegtuig was neergestort. Ze zouden toch wel gaan zoeken naar overlevenden. Alhoewel we waren wel boven zee gescrasht en grote delen waren in zee verdwenen. Ik draaide me op mijn zij, weg van Chiya. Ik keek mistroostig naar het dichte bos.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Waar ging je heen? :3]

    Chiya Amorina Hoshi
    Het was lang stil. Ik zuchtte en besloot ook maar te gaan liggen. Het was al avond, toch? Ik had geen zin om te kijken of het donker was, ik was gewoon kapot. Ik deed mijn ogen dicht en sliep.

    [Midna, ff next day?]

    [Ik vind het goed, dan is Serena wel weer in slaap gevallen of zo]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Okay.]

    Mason Jaden Martin
    Ik werd wakker. het was ochtend. Ik legde Serena weer zacht op het gras, hopend dat ze niet wakker werd. Ik liep naar het strand. Na een tijdje zag ik een koffer uit de zee op het zand drijven.
    Ik rende erheen. Er zat een naamplaatje aan.
    Serena Scott kon ik nog vaagjes lezen. Toeval bestond niet, dit was Serena's koffer!
    Ik pakte hem en rende ermee terug naar de hut. Ik legde hem naast Serena en ging zitten. Ik ging haar niet wakker maken.

    [Ok, ik heb nog geen flauw idee wat er in die koffer gaat zitten ;d]

    Serena Scott

    Ik voelde dat iemand aan me zat en me weglegde. Ik draaide me om en sliep verder. Ik was te moe om wakker te worden. Misschien had ik hooguit een half uurtje geslapen. Ik zag dat het ochtend werd. Ik was te bang voor nog meer nachtmerries. Na een tijdje deed ik mijn ogen een beetje open. Ik zag wat liggen. Het leek op een koffer. Huh? Ik draaide me op me andere zij en gaapte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Haar kleren en zo, wat je meeneemt als je op vakantie gaat :')]

    [Juap, maar dat is saai ;D dus ik ben ondertussen nog verder aan het denken ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Denk ze. :')]

    Mason Jaden Martin
    Ze gaapte en draaide zich om.
    Zou ik haar wakker maken?
    'Serena,' zei ik zacht. Als ze wakker werd, mooi. Zo niet, dat wachtte ik nog wel.

    Serena Scott

    'Serena,' hoorde ik zacht. Ik slaapkreunde zachtjes. 'Hmm?' zei ik. Ik gaapte weer. Ik wou helemaal nog niet opstaan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Slaap je?' vroeg ik. Like, dûh. Natuurlijk niet, als ze net toch antwoordde. Maar die dingen vraag je gewoon automatisch.

    Serena Scott

    'Slaap je?' vroeg hij. Ik dacht eventjes na. Vroeg hij dat nou echt? Ik liet een kleine zucht ontsnappen. 'No, I'm trying to die,' mompelde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you