• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams




    Cookies!

    Mason Jaden Martin
    'Ja, jou koffer. Het was jou koffer, je naam staat er op.' Het viel me op dat Serena, volgens mij, best geschrokken reageerde. 'Hoezo?'

    Serena Scott

    'Ja, jou koffer. Het was jou koffer, je naam staat er op,' zei hij. Ik keek hem verbaasd aan. 'Hoezo?' vroeg hij. Ik stond op en rende naar de hut. Ik was op dit moment mijn enkel vergeten. Ik keek naar het koffer die erin lag. Er hing een labeltje aan met mijn naam er op. Vlug opende ik het. Er zaten kleren in, maar ook paar kleine andere dingetjes. De foto die mijn moeder vroeger had gemaakt met Mason. Een knuffeltje die ik al jaren had. Je kan me kinderachtig noemen, maar ik kan echt niet zonder dat dingetje. Mijn borstel lag er ook in. Verbaasd keek ik ernaar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Sorry, moet gaan. Tot morgen ^^]

    [Tot morgen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik rende naar de hut, waar Serena inmiddels al was.
    Ik ging naast haar zitten. 'Waarom zo verbaasd?'

    Serena Scott

    'Waarom zo verbaasd?' hoorde ik naast me. Ik keek even en zag dat het Mason was. Wie anders? Ik wees naar de spullen, voornamelijk naar het knuffeltje en de foto. 'Ik dacht dat ik dit voor goed kwijt was'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Dus niet. Wacht, ben ik dat op de foto?' Dat Serena vijf jaar lang een foto heeft bewaard van iemand die ze niet eens echt kende.

    Serena Scott

    'Dus niet. Wacht, ben ik dat op de foto?' vroeg hij. Ik knikte en pakte de borstel uit de koffer. Ik begon mijn haren te borstelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Leuk, een beertje.' Ik pakte de knuffel. Hij was een beetje nat, maar dat was ook wel logisch, aangezien hij minstens een week in zee heeft rondgedobberd.

    Serena Scott

    'Leuk, een beertje,' zei hij en hij pakte hem op. Ik keek van Mason naar het beertje en weer terug. 'Voorzichtigjes ermee,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Sorry.' Ik legde het gauw weer terug. 'Ik ben over het algemeen niet echt "voorzichtig".' Ik keek Serena aan. 'Jij bent blij dat je je borstel weer hebt, niet?'

    Serena Scott

    Ik haalde mijn schouders op. 'Valt mee,' zei ik en ik keek hem even aan. Ik legde de borstel weer terug in de koffer wanneer ik klaar was. Ik keek nog eventjes naar de foto en het knuffeltje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik keek naar de koffer. Er lagen nog wat spullen in. Camera, tandenborstel. Broeken, beha, shirts.
    Ik vond het niet eens erg dat ik mijn koffer niet had.

    Serena

    Ik keek een beetje naar de spullen. De kleren pakte ik eruit en ging naar buiten. Ik vouwde ze open en legde ze op het gras. Het was nu toch lekker zonnig en zo drogen ze eerder op. Ik keek even naar de andere spullen. De camera kon ik nu toch niet meer gebruiken. Het knuffeltje legde ik ook buiten, alleen dichter bij het hut dan de kleren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Die knuffel is erg belangrijk, hè?' Ik durfde hem niet meer op te pakken, bang dat ik hem kapot zou maken, aangezien ik nogal lomp kan zijn met dingen terwijl ik er juist erg voorzichtig mee ben.