• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams




    Cookies!

    Serena Scott

    'Oké, doen we dat. Nu maar hopen dat het stopt met regenen,' zei hij. Ik keek hem aan en zag dat hij op zijn buik lag. Ik ging met mijn hoofd op zijn rug liggen. 'Ook al regent het dan nog. Ik ga morgen mama zoeken,' zei ik zachtjes, maar zelfverzekerd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Sorry, was afgelopen dagen ziek en niet echt in staat om achter de computer te gaan zonder hem onder te kotsen -oke srry voor de details :S- Ik ga proberen weer wat meer te reageren, anders is het idd best wel dood hier, op jullie 2 na :S]

    Jim Adams
    Na een tijdje kwam Chiya weer terug met een aantal vissen in haar handen. Ondertussen had ik een soort standaartje gemaakt boven het vuur, zodat we de vis erboven konden hangen. Ik pakte de vis aan en met walging prikte ik ze op een stok en hing ze boven het brandende hout. 'En nu maar wachten tot ze gaar zijn'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Mason Jaden Martin
    'Goed dan. Dan maar weer zeiknat worden. En als we je moeder nou vinden, maar dan.. je weet wel.' Ik wilde niet echt dat Serena weer zou instorten, maar ik wist bijna zeker dat haar moeder ook niet meer leefde.

    Serena Scott

    'Goed dan. Dan maar weer zeiknat worden. En als we je moeder nou vinden, maar dan.. je weet wel,' zei hij en ik haalde mijn schouders op. 'Dan ben ik familieloos,' zei ik alsof het niets was, maar dat was het wel. 'Ik kom er dan liever gelijk in één keer achter dan ik valse hoop zitten te wachten,'


    [ok moet nu weg xd[

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 18:35 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Oh, beterschap dan, SuperSav ^^]
    Chiya Amorina Hoshi
    Ik kon vis eten, maar het was niet dat ik het echt geweldig vond.
    Ik zuchtte.

    Mason Jaden Martin
    Ik knikte. 'Ik kan wel zeggen dat ik dan je familie ben, maar dat zou nogal raar zijn.'

    Serena Scott

    'Ik kan wel zeggen dat ik dan je familie ben, maar dat zou nogal raar zijn,' zei hij. Ik moest eventjes lachen. 'Sorry, maar dan zoen ik je niet meer'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Dan zeg ik niks meer.' Ik lachte mee.
    De regen leek even te veranderen in hagel, maar veranderde toen weer terug.

    Serena Scot

    'Dan zeg ik niks meer,' lachte hij. Ik hoorde dat het even hagelde, maar dat stopte al gauw weer. 'Denk jij dat we hier ooit wegkomen?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Hopelijk wel.' Bliksem. 'Jij?' Donder.

    Serena Scott

    'Hopelijk wel. Jij?' vroeg hij. Bliksem en gedonder. Ik zuchtte en ging op me zij liggen. Ik had mijn hoofd nog steeds op zijn rug en ik trok mijn knieën op. 'Ik heb geen idee,' zei ik. Ik snikte een beetje. Ik was bang. Waarvoor wist ik niet. Ik was het gewoon.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik hoorde Serena snikken. Ik draaide me om zonder dat Serena viel.
    'Hé, wat is er?' vroeg ik.

    Serena Scott

    Ik merkte dat Mason wou omdraaien. Ik ging even omhoog en legde daarna mijn hoofd op zijn buik. 'Hé, wat is er?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Bang,' zei ik zachtjes. Ik wou groot blijven, maar dat was nou wel mislukt.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Bang waarvoor? Ik ben toch niet eng?'

    [Dankje ;D]
    Jim Adams
    Zwijgend at ik een vis. De smaak was wagelijk, maar toch bleef ik stug doorslikken. Het was stil tussen ons, een stilte waar ik niet tegen kon. Verwoed zocht ik naar iets om te zeggen, maar er schoot zo snel niks in me op.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Serena Scott

    'Bang waarvoor? Ik ben toch niet eng?' vroeg hij. 'Nee!' riep ik vlug. Ik deed mijn armen om me knieën. 'Het is. Ik weet het niet. Ik ben bang,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you