• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    -
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 17:47 ]


    El Diablo.

    DracoWeasley schreef:
    ( kan ik nog een personage aanmaken de broer van Valerie als footballer)


    [Als je nog geen 3 personages hebt wel]


    El Diablo.

    Chrissie

    "Hee, Chris!" roept hij terug voor hij mijn richting komt uitgelopen. Ik omhels hem even en grinnik.
    "Geluk dit jaar bij de klassenindeling?" vraag ik glimlachend.
    Ik kijk bedenkelijk even over zijn schouder naar een meisje dat aan haar kapotte kluisje staat te prutsen. Alyson heeft vast weer niet stil gezeten.
    Ik denk er het mijne van en richt mijn blik weer op Danny.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 15:58 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hayley
    Ik zucht opgelucht als die andere jongen ook eindelijk wegloopt. Wat denk je zelf? Alyson natuurlijk...[/b] verstuur ik naar Devon. Ik werp nog een blik op de jongen die nu met een meisje staat te praten en draai me daarna om en loop weg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Danny Dial.

    "Geluk dit jaar bij de klassenindeling?" Vraagt ze glimlachend, nadat ze me even omhelst heeft. "Gaat wel, 3 losers en jammer dat jij en Alex er niet bij zitten, verder is het wel chill" Antwoord ik glimlachend.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xMinaj schreef:
    (...)

    [Als je nog geen 3 personages hebt wel]


    (nope oke hij staat erbij)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tristan

    Ik liep door de gang en hoorde mijn telefoon vast van Valerie

    Alyson eet mee en om half 9 begint het feest en waarom weet je altijd alles
    Ik weet altijd alles en dat zal ook zo bliven zusje en vraag dan of ik ook mag komen
    Verderop in de gang zag ik Danny en Chrissie "Heey" zei ik en leip naar ze toe


    Valerie

    Oke dit kan leuk worden maar zal het vragen dacht ik bij mezelf
    "Alyson je kent mijn broer toch nog wel? hij vraagt of die ook naar je feest mag"

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 16:08 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Devon

    Wat denk je zelf? Alyson natuurlijk...
    Ik zucht wanneer mijn vermoedens bevestigd worden. Ik besluit maar alvast naar het lokaal te gaan tot ik besef dat ik helemaal niet weet waar ik heen moet. Ik besluit naar de klassenindeling te gaan kijken.

    4B

    1. Tristan Star
    2. Meghean Sky Fields
    3. Quinn Roselyn Raintwist
    4. Christina Ortiz
    5. Alexander James Michealson
    6. Devon Allie Willows
    7. Victoria Grey
    8. Dean James Sadler
    9. Dave Harvey Leathers
    10. Lova Aurora Reyes

    Ik zucht wanneer ik merk dat er weer leeftijdsoverschrijdende klassen zijn. Er zijn een paar namen die ik herken maar niet veel.

    Chrissie

    "Gaat wel, 3 losers en jammer dat jij en Alex er niet bij zitten, verder is het wel chill," antwoordt hij glimlachend.
    Ik kijk hem met grote ogen en een pruillip aan.
    "Wat? Niet bij jullie?" Ik lach en haal mijn schouders op. "Weer een reden minder om te komen." Ik laat mijn ogen over Danny glijden en besef nog een keer hoe knap ik hem eigenlijk vind. "Hoeveel chicks heb je deze zomer gehad?" vraag ik lachend. Ik hoor plots iemand iets zeggen en draai me om. Het is Tristan. Ik glimlach en zet een stap opzij als uitnodiging.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 16:11 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alyson

    "Alyson je kent mijn broer toch nog wel? hij vraagt of die ook naar je feest mag" vraagt Valerie. 'Tuurlijk, leuke gast.' antwoord ik.

    [ Moet boodschappen doen, zo terug!!!]


    El Diablo.

    ( tot zo)

    Valerie

    "Oke ik zal het doorgeven"
    Je mag komen maar onthoud er is een thema namelijk Hawai


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danny Dial.

    "Wat? Niet bij jullie?" Lacht ze en haalt haar schouders even op. "Weer een reden minder om te komen" Zegt ze en laat haar ogen even over mijn lichaam heen glijden. "Kun je het zien?" Vraag ik grijnzend en kan een grinnik niet onderdrukken. "Hoeveel chicks heb je deze zomer gehad?" Vraagt ze lachend. "Genoeg" Antwoord ik met een grijns en kijk over haar schouder naar Tristan die os begroet. "Hee," Begroet ik hem terug.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tristan

    Snel las ik het bericht toen stopte mijn telefoon weer weg
    "Hoe was jullie vakantie?
    en Chrissie heb je de klassenindeling gezien?"

    ik gaf haar het blaadje

    4B

    1. Tristan Star
    2. Meghean Sky Fields
    3. Quinn Roselyn Raintwist
    4. Christina Ortiz
    5. Alexander James Michealson
    6. Devon Allie Willows
    7. Victoria Grey
    8. Dean James Sadler
    9. Dave Harvey Leathers
    10. Lova Aurora Reyes

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 16:17 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chrissie

    Ik had Danny nog iets horen vragen voor ik door Tristan afgeleid werd en vraag me nu af wat dat was. Wat was het? Ik overloop het gesprek even in mijn hoofd. Ik hoorde nog dat hij genoeg chicks gehad had, daar ben ik ook niet echt van geschrokken. Plots weet ik het weer, hij vroeg of ik het kon zien. Een beetje laat om nog te reageren, maar ik doe het toch. Ik kijk hem glimlachend aan en wiebel even met mijn wenkbrauwen.
    "Hoe was jullie vakantie? En Chrissie, heb je de klassindeling gezien?"
    Ik kijk een beetje betrapt naar Tristan die me een blaadje in de handen stopt. Ik lees de namen en zucht.
    "Had erger gekund. Kan nog fun worden met jou, Alex en Meghean."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Danny Dial.

    "Hoe was jullie vakantie? En Chrissie heb je de klassenindeling gezien?" Vraagt Tristan en overhandigd haar het blaadje. Wanneer Chrissie het blaadje in haar handen heeft, kijk ik er even op en grijns even. Gelukkig zijn wij niet de klas met de meeste stakkertjes. "Mijn vakantie was zoals altijd wel chill" Antwoord ik en denk even terug aan de vakantie. Ik wuif de gedachte weer weg, wanneer ik mijn ouders ruzie hoor maken. Mijn vakantie was nou niet echt bepaald leuk. "Had erger gekund. Kan nog fun worden met jou, Alex en Meghean." Beantwoord Chrissie Tristan.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 16:24 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Wat heb ik gemist?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hayley
    Kluisje is een soort van gemaakt? Waar ben je nu? Dan kom ik naar je toe sms ik naar Devon. Ik doe de oortjes van mijn iPod in terwijl ik wacht op een antwoord van Devon.

    Ivy
    Ik loop door de gangen als ik Chrissie, Tristan en Danny zie staan. 'Hee!' begroet ik ze waarna ik ze allemaal een knuffel geef, 'jullie gaan vanavond toch ook naar Alyson's feest?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered