• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    -
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 17:47 ]


    El Diablo.

    Alyson

    "Shoppen gingen we toch nu doen en alcohol komen we wel aan.
    Moet je ook nog van de versieringen hebben ik heb nog wel opblaas palmbomen" zegt Valerie. 'Tuurlijk! En nu shoppen, kom je ook mee Dan? Anders moet je straks naar bio' lach ik. Ik dacht dat ik naar achter kon leunen, niet dus. Ik knalde met mijn schouders tegen Hayley's kluisje aan. Waardoor die open viel. 'Die dingen zijn ook niet stevig meer' mompel ik, terwijl ik tegen Danny sta.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 15:32 ]


    El Diablo.

    Devon

    Ik loop een eindje mee met Pandora tot ik plots aan mijn mede Gleeks denk, zoals ze ons vaak noemen. Ik heb hen jammer genoeg de hele zomer niet gezien en verheug me er wel op hun stemmen weer te horen. Ik haal mijn mobiel uit mijn broekzak en stuur een sms naar Hayley.
    Hales! Zin om na school te gaan shoppen?
    "Ga je na school mee shoppen?" vraag ik dan ook maar aan Pandora.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Valerie

    "kom dan gaan we, o en Alyson laat die versiering maar aan mij over als je straks of morgen meegaat naar mijn huis staat de zolder vol met dozen met versiering dan kunnen we wat uitzoeken"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    "kom dan gaan we, o en Alyson laat die versiering maar aan mij over als je straks of morgen meegaat naar mijn huis staat de zolder vol met dozen met versiering dan kunnen we wat uitzoeken" zegt Valerie. 'Ik kom wel mee na het shoppen' zeg ik.


    El Diablo.

    Danny Dial.

    "Tuurlijk! En nu shoppen, kom je ook mee Dan? Anders moet je straks naar bio" Lachte Alyson. Ze wilde naar achter leunen, maar knalde tegen het kluisje van Hayley aan, waardoor hij open viel en een meisje, Hayley dus, zichtbaar werd. Wacht even, heeft Alyson haar erin gestopt? "Die dingen zijn ook niet stevig meer" Mompelt Alyson, terwijl ze tegen me aan staat. Ik kijk via mijn ooghoeken naar Hayley. "Nee, gaan jullie maar. Ik heb geen zin in meidenpraat" Zeg ik even glimlachend, maar let nog steeds op Hayley.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Valerie

    "Oke gezellig"zei ik tegen Alyson terwijl ik mijn mobiel uit mijn tas viste
    Tristan na school krijgen we bezoek en zoeken dan versiering voor een feestje


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    'Oké Dan' zeg ik, en geef hem snel een knuffel. Dan loop ik samen met Valerie de deur uit. En we lopen naar het winkelcentrum 500 meter verder.


    El Diablo.

    Hayley
    Ineens bots iemand tegen mijn kluis aan waardoor die opengaat en ik er uit val. Ik krabbel snel overeind en werp Alyson een boze blik. Ik moet me zelf beheersen haar niet een klap in het gezicht te geven. Als ik op mijn mobiel kijk zie ik dat ik een sms heb van Devon. is goed, moet eerst even zorgen dat mijn kluisje gemaakt wordt stuur ik terug. Ik haal een speldje uit mijn haar en weet daarmee en het stuk afgebroken kluis er uit te krijgen. Daarna doe ik mijn kluis dicht en krijg hem met behulp van het speldje ook weer opslot.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Valerie

    Ik hoorde mijn telefoon weer afgaan en las het bericht
    Is goed en als je toch naar het winkelcentrum gaan neem wat te eten mee voor vanavond en vraag of Alyson dan ook blijf eten of niet
    Hij weet ook altijd alles dacht ik
    "Alyson eet je vanavond mee ik moet toch zo eten halen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    "Alyson eet je vanavond mee ik moet toch zo eten halen" vroeg Valerie. 'Tuurlijk, om half 9 begint het feest' zeg ik, en loop mijn favo winkel in.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 15:46 ]


    El Diablo.

    Devon

    Ik glimlach wanneer ik een sms van Hayley terug krijg, maar al snel verdwijnt mijn lach.
    Is goed, moet eerst even zorgen dat mijn kluisje gemaakt wordt.
    Ik typ snel een berichtje terug.
    Is die kapot dan? Op de eerste schooldag? Hoe?
    Ik heb ergens wel een vaag vermoeden. Ik rol met mijn ogen en vervloek de populaire kinderen inwendig.

    Chrissie

    Op mijn dooie gemakje kuier ik met mijn rugzak over mijn schouder geslagen de school in. Ik ben al veel te laat, dus waarom zou ik me haasten? Naar mijn mening is het eerder nog veel te vroeg om al uit te veren te zijn, maar daar is school het niet mee eens. Ik denk aan hoe de dansles gisteren weer tot in de late uurtjes is uitgelopen en er verschijnt een glimlach op mijn gezicht. Ik zie Alyson en Valerie passeren, maar verderop staat iemand die mijn interesse meer wekt.
    "Hé Dan!" roep ik vrolijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    --

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 15:48 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Valerie

    "Oke is goed"
    en stuur weer een bericht naar Tristan
    Alyson eet mee en om half 9 begint het feest en waarom weet je altijd alles
    Ondertussen was ik met Alyson al aangekomen bij onze favoriete winkel

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 15:48 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danny Dial.

    "Oke, dan" Zegt Alyson en geeft me nog een knuffel, voordat ze met Valerie de deur uitloopt. Ik blijf even staan en kijk naar Hayley die haar kluisje 'maakt'. Het liefste zou ik mijn excuses voor Alyson aanbieden, maar dat doe ik toch maar niet. Als dát uitkomt, ben ik echt zwaar de pineut. Ik twijfel toch nog even, maar draai me dan om, wanneer ik mijn naam hoor. "Hee, Chris" Roep ik en loop naar haar toe.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ( kan ik nog een personage aanmaken de broer van Valerie als footballer)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer