• Als je de mythe van de minotaurus nog niet kent raad ik je aan om die eerst even op te zoeken
    Het speelt zich btw af in het oude griekenland


    Het is weer zover. Zeven Atheense jongens en zeven Atheense meisjes worden naar Kreta gestuurd om daar in het labyrint van de Minotaurus te worden opgesloten. De Minotaurus, hongerig als altijd, zwerft daar rond op zoek naar de kinderen. Een paar kinderen slagen er echter in om de uitweg te vinden waar de goden natuurlijk verantwoordelijk voor zijn. Ze vluchten stilletjes van het eiland weg en varen van eiland naar eiland, maar niet zonder gevaren, en natuurlijk moeten de goden zich er ook weer mee bemoeien..


    Belangrijke punten:
    ~Theseus is er niet
    ~We beginnen dat ze op de boot naar Kreta zitten, waarna ze in het labyrint worden opgesloten. We verzinnen zelf hoe ze ontsnappen.
    ~De Minotaurus wordt niet gedood
    ~Niet iedereen overleeft het doolhof; Mensen met meerdere personages zullen er dus minstens een moeten laten sterven
    ~Geen geruzie natuurlijk
    ~Er zijn 14 rollen; 7 jongens, 7 meisjes van onder de 18. Andere personages worden niet gespeeld


    Meisjes:
    1. Melanthi Jansonides ~ thePineapple
    2. Selene Vilmaris ~ LovingStyles
    3. Chara Iona ~ LovingStyles
    4. Yulya Milehka ~ XDesire
    5. Daphne Altair ~ CookAholic
    6. Ophelia Elená Agathon ~ CandyFornia
    7. Jade Sky Argya ~ HurtedHeart
    Jongens:
    1. Alive ~ Diapal
    2. Elias Dekas ~ Bronte
    3. Esdras Giannis Agathon ~ CandyFornia
    4. Jason ~ Spyclon
    5. Philip Grigoris ~ CookAholic
    6. Iral ~ Diapal
    7. Jayden Louis Argya ~ HurtedHeart

    Andere Topics:
    De lijstjes
    Topic 1

    We zijn op het punt dat de jongeren naar het doolhof worden geleidt. Ze zullen daaruit ontsnappen met de hulp van de goden, al zal niet iedereen dit overleven..

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 20:43 ]


    Cookies!

    Alive

    'Jongens,' fluister ik. 'Niet. Bewegen.'
    Ergens heb ik gehoord dat het beest niet zo goed kan zien, maar heel goed kan horen. We moeten gewoon heel stil doen, en dan hebben we een kans. Maar ja, uiteindelijk is het gewoon allemaal uitstel van executie.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Selene
    Jayden knikt en kijkt om zich heen en loopt over de stenen muur. Als ik zie dat hij schrikt loop ik snel naar hem toen maar ik knijp snel mijn ogen dicht als ik zie wat de Minotaurus in zijn handen heeft.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Hij schrik even van mijn plotselinge hoofd op zijn borst maar kalmeerd. Ik Zie Jayden in de verte naar iets kijken en draai mijn hoofd ernaartoe. Mijn adem stokt ook in mijn keel als ik Esdras zijn hoofd in de poot zie. Ik voel een traan langs mijn wang gaan. Ik wist het. Ik kon hem redden, maar ik. Mijn been was te zwak. En nu nog te bedenken dat dit pas het begin was.

    Jayden
    Selene loopt snel naar me toe als ik versteend nar het hoofd van Esdras kijk. Ze knijpt haar ogen dicht. Dit was pas het begin. Meer gingen er sneuvelen. We gingen allemaal sneuvelen. Ik deed mijn armen om haar heen. 'Het komt wel goed.' Probeer ik haar te sussen terwijl ik haar over haar hoofd aaide. Dat hielp ook altijd bij Jade

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 21:28 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Selene
    Jayden slaat zijn armen om mij heen, 'Het komt wel goed.' zegt hij terwijl hij over mijn hoofd wrijft. Ik laat mijn hoofd op zijn schouder zakken. Met alle liefde wil ik zijn woorden geloven maar dat kan gewoon niet. We zijn allemaal gedoomd te sterven. 'Dat komt het niet,' mompel ik zacht.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 21:30 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik moet weer eens vroeg weg gaan, sorry -_-]


    I only miss you when I'm breathing

    [Ik ook, doei.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jason

    Ik voel hoe Jade schrikt als ze haar hoofd heeft omgedraaid, ik blijf even staan en kijk over mijn schouders heen. Schrik bevangt me als ik de minotaurus zie, met het lichaam van Esdrad in zijn poot. Snel kijk ik weer voor me uit en begin harder te lopen richting de anderen.


    I only miss you when I'm breathing

    Ophelia
    'Esdras,' piepte ik. Geschokt bleef ik stil staan en kon niets verroeren. Ik had het gevoel dat ik moest overgeven en flauwvallen tegelijkertijd, maar er gebeurde niets. Kwaad, wanhopig, diep verdrietig... Alle gevoelens gierden door mijn lichaam. Ik stond daar maar toe te kijken, wachtend tot we één voor één zouder worden verslonden.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Alive

    Niemand luistert naar me. Iedereen beweegt nog of maakt nog geluid.
    Ik sla mijn ogen ten hemel en blijf dan als een standbeeld staan. Ik heb tenminste geen zin om nu al te worden verslonden.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Selene
    Ik loop naar Alive toe die erg stil staat. 'Waarom doe je alsof je een standbeeld bent?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    'Misschien omdat de Minotaurus daar staat,' fluister ik met een knikje in de richting van het monster. 'Hij kan goed horen, maar niet zo goed zien.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Selene
    'Misschien omdat de Minotaurus daar staat,' fluistert hij, 'Hij kan goed horen, maar niet zo goed zien.' Ik knik even, 'maar ehm, hij kan toch ook goed ruiken?' fluister ik terug.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    'Maar... ehm... hij kan toch ook goed ruiken?' O ja, daar had ik niet aan gedacht.
    Ik haal mijn schouders op. 'Ik probeer ook maar wat.' Dan grijns ik.
    'Ik ben wanhopig.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Selene
    'Ik probeer ook maar wat. Ik ben wanhopig.' grijnst hij. Ik lach zachtjes, 'dat merk ik,' zeg ik plagerig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    'Dat merk ik,' plaagt ze me. Ik kijk even naar de Minotaurus en dan weer naar Selene. De grijns is al van mijn gezicht.
    'We kunnen hier niet eeuwig blijven, op de muur,' zeg ik zuchtend. 'Uiteindelijk hebben we eten en drinken nodig. We zullen sterven...'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~