• Als je de mythe van de minotaurus nog niet kent raad ik je aan om die eerst even op te zoeken
    Het speelt zich btw af in het oude griekenland


    Het is weer zover. Zeven Atheense jongens en zeven Atheense meisjes worden naar Kreta gestuurd om daar in het labyrint van de Minotaurus te worden opgesloten. De Minotaurus, hongerig als altijd, zwerft daar rond op zoek naar de kinderen. Een paar kinderen slagen er echter in om de uitweg te vinden waar de goden natuurlijk verantwoordelijk voor zijn. Ze vluchten stilletjes van het eiland weg en varen van eiland naar eiland, maar niet zonder gevaren, en natuurlijk moeten de goden zich er ook weer mee bemoeien..


    Belangrijke punten:
    ~Theseus is er niet
    ~We beginnen dat ze op de boot naar Kreta zitten, waarna ze in het labyrint worden opgesloten. We verzinnen zelf hoe ze ontsnappen.
    ~De Minotaurus wordt niet gedood
    ~Niet iedereen overleeft het doolhof; Mensen met meerdere personages zullen er dus minstens een moeten laten sterven
    ~Geen geruzie natuurlijk
    ~Er zijn 14 rollen; 7 jongens, 7 meisjes van onder de 18. Andere personages worden niet gespeeld


    Meisjes:
    1. Melanthi Jansonides ~ thePineapple
    2. Selene Vilmaris ~ LovingStyles
    3. Chara Iona ~ LovingStyles
    4. Yulya Milehka ~ XDesire
    5. Daphne Altair ~ CookAholic
    6. Ophelia Elená Agathon ~ CandyFornia
    7. Jade Sky Argya ~ HurtedHeart
    Jongens:
    1. Alive ~ Diapal
    2. Elias Dekas ~ Bronte
    3. Esdras Giannis Agathon ~ CandyFornia
    4. Jason ~ Spyclon
    5. Philip Grigoris ~ CookAholic
    6. Iral ~ Diapal
    7. Jayden Louis Argya ~ HurtedHeart

    Andere Topics:
    De lijstjes
    Topic 1

    We zijn op het punt dat de jongeren naar het doolhof worden geleidt. Ze zullen daaruit ontsnappen met de hulp van de goden, al zal niet iedereen dit overleven..

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 20:43 ]


    Cookies!

    Philip

    Ik volgde de groep naar rechts, terwijl Melanthi haar armen om me heen slaat. Ik houd haar stevig vast. Ik huiver even als ik ergens verderop weer gebrul hoor.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    [Zijn ze al in het labyrint zonder de bewakers?]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Ze stappen net binnen xd]


    I only miss you when I'm breathing

    [Zijn de bewakers al weg dan? :P]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jade
    Ik kijk op als iedereen mij een soort van volgt. Ik klim met moeite op de stenen. Ik was altijd een geweldige klimster geweest. Ik keek even over kleine stukjes labirinth. We liepen verkeerd. En niet een beetje ook. Ik liet me vallen maar rolde om door de kracht en stootte weer iemand om. 'Sorry.' Mompel ik zacht waarna ik opsta. 'Iedereen terug deze weg lijkt beter maar is het niet. We moesten bij hè begin links.' Roep ik zodat alleen de groep het hoorde. Ik hoor dat het gebrul deze kant op kwam. 'snel sis ik terwijl ik al zelf een beetje teru loop.

    Jayden
    Ik schrik op van wat Jade zei. Jade had meestal gelijk ze was super slim. Ik hoorde het gebrul inderdaad dichterbij komen en pakte Selene's hand weer vast. 'Ik zou naar Jade luisteren die weet wat ze doet.' Zeg ik tegen de groep. Ik hoor gebonk en gebrul uit de plek waar we heen gingen komen en trek Selene bee en volg Jade. Doe wist vast wel waar we heen moesten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alive

    Zodra we het doolhof binnen zijn en de bewakers weg zijn vraag ik me af waar Selene is. Het is best wel donker, en ik kan niet ver kijken. Mijn ogen zijn nog niet gewend aan de duisternis.
    'Selene?' roep ik voorzichtig.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jason

    Iets later als Jade omhoog klimt tegen de muur op klimt en ze weer naar beneden komt stoot ze weer mij omver, 'Maakt niet uit,' mompel ik waarna ik weer opsta. Als Jade ook is opgestaan zegt ze dat we de verkeerde kant op gaan, ik knik even waarom zou ze daarover gaan liegen? Ik schud even wat zand van me af en volg daarna Jade.


    I only miss you when I'm breathing

    Jade
    We kwamen bij de splitsing en ik zag Alive. 'Meekomen.' Zeg ik vriendelijk Maar dwingend. Ik trek hem aan zijn arm mee en hoe het gebrul achter ons. Als we links gaan en daarna nog is links besluit ik ajter te lopen. Opeens zie ik de hoorns van de Minotaurus. Ik ren naar voren. 'Rennen hij is dichtbij.' Zeg ik zacht maar hard genoeg dat iedereen het hoorde. We moesten snel zijn of we waren binnen een par minuten dood.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alive

    'Meekomen,' zegt Jade. Ze pakt me bij mijn arm en een gevoel van opluchting gaat door me heen. Ik dacht dat ik ze kwijt was.
    We lopen een stukje verder. Jade rent ver naar voren en draait zich dan om. 'Rennen, hij is dichtbij.'
    Ik laat me dat geen tweede keer zeggen, draai me om en ren weg.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ophelia
    Hevig begon ik te rennen toen ik ogen in mijn rug voelde branden. De minotaurus, hij was hier. 'Snel, ik hoor hem!' Mijn hoofd tolde door alle gedachten die er door heen flitsen als een kermisattractie.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Selene
    Jade zegt dat we terug moeten en de andere kant op moeten. Jayden pakt mijn hand en trekt me mee. De Minotaurus begint steeds dichter bij te komen. Ik pak Jayden's hand steviger vast en begin te rennen. Dat is tenminste 1 ding dat ik kan. Snel rennen. Als ik Alive zie pak ik ook zijn hand beet er trek hem ook mee.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason

    Ik hoor wat Jade zegt en schrik van de hoorns die ik zie, ik volg de rest van de anderen die weg rent. Dat kon ik tenminste goed, zo zat het leven op straat gewoon in elkaar. Ik zie al een meisje voor me wat zo te zien ook snel kan rennen en twee jongens aan hun handen mee trekt.


    I only miss you when I'm breathing

    Alive

    Blindelings sprint ik door de gang heen. Dan voel ik plotseling een warme hand en ik vertraag mijn pas ietsjes. Selene loopt naast me, ook in paniek zie ik.
    'Daar ben je dus,' fluister ik tijdens het rennen. 'Ik was je kwijt.'

    Iral

    Iedereen begint te rennen omdat de Minotaurus eraan komt. Ik ren een stukje mee, maar draai me dan plotseling om en blijf stilstaan.
    'Rennen jullie maar,' zeg ik toonloos. Mijn leven is toch niets waard, dus waarom zou ik de groep niet redden?
    Voor me doemt het monster op. Ik hoop dat ik hem hier zo lang mogelijk kan houden, zodat de groep kan wegrennen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jade
    Het liep dood. Ik zette me af aan de muur en klom op de bovenkant. Ik was een geweldige klimmer. Niemand kon zo goed klimmen als mij. Achter de muur ging een pad verder. Ik liet me weer zakken. 'We moeten elkaar omhoog helpen.' Zeg ik besluit vast. Ik zag Iral stilstaan. Mijn ogen werden groter. Hij offerde zich op voor ons?


    Jayden
    Ik ren met Selene aan mijn hand door de gangen. Jade schrikt op en klimt met moeite op de muur. Het liep dood... Jade zei iets slims. Ik ging op mijn knieën en zag Jade naast me komen. 'Een menselijke ladder.' Zeg ik snel. Ik kijk dringend naar de groep.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 17:38 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jason

    Ik zie dat de jongen die volgens mij Jayde heette een menselijke ladder wil vormen en dat hij dringend naar ons kijkt. Achter ons hoor en zie ik dat een jongen zich wilt opofferen, hij was al te ver weg we konden waarschijnlijk niks doen.
    Ik knik dan weer naar Jayden, 'Ja dat is een goed idee.'


    I only miss you when I'm breathing