• Als je de mythe van de minotaurus nog niet kent raad ik je aan om die eerst even op te zoeken
    Het speelt zich btw af in het oude griekenland


    Het is weer zover. Zeven Atheense jongens en zeven Atheense meisjes worden naar Kreta gestuurd om daar in het labyrint van de Minotaurus te worden opgesloten. De Minotaurus, hongerig als altijd, zwerft daar rond op zoek naar de kinderen. Een paar kinderen slagen er echter in om de uitweg te vinden waar de goden natuurlijk verantwoordelijk voor zijn. Ze vluchten stilletjes van het eiland weg en varen van eiland naar eiland, maar niet zonder gevaren, en natuurlijk moeten de goden zich er ook weer mee bemoeien..


    Belangrijke punten:
    ~Theseus is er niet
    ~We beginnen dat ze op de boot naar Kreta zitten, waarna ze in het labyrint worden opgesloten. We verzinnen zelf hoe ze ontsnappen.
    ~De Minotaurus wordt niet gedood
    ~Niet iedereen overleeft het doolhof; Mensen met meerdere personages zullen er dus minstens een moeten laten sterven
    ~Geen geruzie natuurlijk
    ~Er zijn 14 rollen; 7 jongens, 7 meisjes van onder de 18. Andere personages worden niet gespeeld


    Meisjes:
    1. Melanthi Jansonides ~ thePineapple
    2. Selene Vilmaris ~ LovingStyles
    3. Chara Iona ~ LovingStyles
    4. Yulya Milehka ~ XDesire
    5. Daphne Altair ~ CookAholic
    6. Ophelia Elená Agathon ~ CandyFornia
    7. Jade Sky Argya ~ HurtedHeart
    Jongens:
    1. Alive ~ Diapal
    2. Elias Dekas ~ Bronte
    3. Esdras Giannis Agathon ~ CandyFornia
    4. Jason ~ Spyclon
    5. Philip Grigoris ~ CookAholic
    6. Iral ~ Diapal
    7. Jayden Louis Argya ~ HurtedHeart

    Andere Topics:
    De lijstjes
    Topic 1

    We zijn op het punt dat de jongeren naar het doolhof worden geleidt. Ze zullen daaruit ontsnappen met de hulp van de goden, al zal niet iedereen dit overleven..

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 20:43 ]


    Cookies!

    Jason

    Ik doe hetzelfde als het andere meisje, ik plaats mijn handen op elkaar zodat Jade via mijn en haar hand op de muur kan klimmen.


    I only miss you when I'm breathing

    [Aha.]

    Iral

    Een zachte kreet verlaat mijn lippen als een andere jongen iets doet met mijn wond. Ik hoop maar dat het goed is, want het doet wel verschrikkelijk veel pijn. Ik knijp mijn ogen stijf dicht en klem mijn kaken op elkaar.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jade
    Jason was er ook opeens. Ik stond weer met moeite op en probeerde mijn snee been niet te gebruiken. Ik kwam met veel moeite op de muur en keek is goed naar mijn wond. Hij onstook al een beetje. 'Dit is niet best.' Mompel ik tegen mezelf. Ik scheur weer een laag van mijn jurkje af en bind het rond mijn been. Ik liet de pijn zintuigen aangaan. Het voelde niet goed. Ik zette het weer met moeite "uit", maar bleef zitten. 'Ik denk dat ik niet kan lopen met mijn been.' Zeg ik voorzichtig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jason

    Ik trek me achter Jade aan ook op de muur en kijk even naar haar wond, 'Dat denk ik ook niet,' antwoord ik. 'We zullen je maar moeten dragen,' voeg ik er aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Ophelia
    Geschokt bleef ik stilstaan terwijl de rest van de groep op de muur klommen en met elkaar praatten. Het leek me niet eens te deren wat de mensen om me heen deden. Ik hoorde luide kreten, zag voor me hoe Esdras vermoord zou worden en rook de geur van vers bloed. Het werd licht in mijn hoofd. Verward zakte ik op de grond. 'Dit is niet echt, Ophelia. Dit is een nachtmerrie. Je word straks wakker in je bed en dan is alles goed.' Prevelde ik mezelf toe. Ik was langzaam gek aan het worden, en dat was wel het laatste dat ik kon gebruiken in deze situatie.

    -Even voor de duidelijkheid, Esdras heeft zichzelf opgeofferd en is waarschijnlijk nu al dood.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 20:28 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Alive

    'Gaat alles goed daar beneden?' vraag ik aan het meisje (Ophelia) dat verward op de grond zit onder me. 'Misschien moet je naar boven komen. Het monster kan zometeen komen.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jade
    Ik knik even kort. Hij had gelijk. 'Maar ik wil geen last zijn.' Zeg ik zacht. Dat wou ik ook echt niet zijn. Ik wist hoe mensen in elkaar zaten. Niet zoals mij. Ik dacht eerst aan anderen dan aan mezelf. Ik had geen overlevingsinstinct. Nou eigelijk wel maar ik duwde het aan de kant. Wat als de minotaurus kwam. Zou diegene die me zou dragen me latenvallen en de benen nemen. Ik zat vol twijfels.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jayden
    Ik hoorde hem kermen van de pijn en deed het doek opnieuw bij hem om. Strak zodat de wond niet opnieuw kon openbarsten. Hij ging nu niet dood. Dat was zeker. Zolang de wond niet zou barsten, maar dat was onwaarschijnlijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jason

    'Je bent geen last,' zeg ik meteen. Ik sta op naast haar en leg voorzichtig mijn handen onder haar benen en rug. Iets later sta ik weer op en glimlach weer naar haar, 'Zo zal het wel gaan.'


    I only miss you when I'm breathing

    Ophelia
    'J-ja.' Even kwam ik weer bij zinne en volgde Jason's voorbeeld. En plotseling voelde ik enorme hitte van kwaadheid door mijn aderen stromen. Ik had al die tijd gedacht dat die Minotaurus maar een dier was dat eten nodig had. Maar dat was het niet. Het was een verdoemd monster dat kinderen at.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 20:34 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Iral

    Dankbaar kijk ik Jayden aan. Dan laat ik mezelf volledig op mijn rug zakken en sluit mijn ogen. Even rusten.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Chara
    Als ik merk dat de Minotaurus wel erg dichtbij komt trek ik me net zoals de jongen en het meisje snel op aan de muur. Gelukkig ben ik lang dus lukt dat makkelijk.

    Selene
    'Ben je klaar met zijn wonden verzorgen?' vraag ik aan Jayden als hij al een tijdje bezig is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    'je bent geen last.' Zei hij meteen. Hij tilde mijn benen op en ondersteunde mijn rug. 'Zo is het goed.' Vervolg hij zichzelf. Ik knik. Het leek wel even alsof ik mijn tong was verloren. Ik voelde me zwevend. Maar ook machteloos. Ik kon letterlijk niets doen. Ik liet vanzelf mijn hoofd op zijn borst rusten. Hij voelde veilig en vertrouwd net als Jayden. Alleen was Jason geen broer van me.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jason

    Als ze haar hoofd op mijn borst laat rusten kijk ik even raar op maar herstel mijn blik snel, want het voelde niet slecht juist het tegenovergestelde. Ik begin rustig naar de plek waar we vandaan kwamen te lopen en probeer haar zo stabiel als mogelijk te houden.


    I only miss you when I'm breathing

    Jayden
    Ik knikte een keek even om Me heen. Jade was nog niet terug. Ik liep over de stenen muur en zag Jade in Jasons armen. Was er iets ergs gebeurt? Aan het einde van het pad dat je kon zien zag ik hoorns. Hij had ons weer gevonden. Hij had iets in zijn poten. Het was iets bloedends. Een hoofd. Ik keek goed en mijn adem stokte. Het was Esdras. [Als dat mag. Je zei dat ie dood was, maar als je het niet wilt verander ik het]


    I'm finally back, Finally after a Year break