• Als je de mythe van de minotaurus nog niet kent raad ik je aan om die eerst even op te zoeken
    Het speelt zich btw af in het oude griekenland


    Het is weer zover. Zeven Atheense jongens en zeven Atheense meisjes worden naar Kreta gestuurd om daar in het labyrint van de Minotaurus te worden opgesloten. De Minotaurus, hongerig als altijd, zwerft daar rond op zoek naar de kinderen. Een paar kinderen slagen er echter in om de uitweg te vinden waar de goden natuurlijk verantwoordelijk voor zijn. Ze vluchten stilletjes van het eiland weg en varen van eiland naar eiland, maar niet zonder gevaren, en natuurlijk moeten de goden zich er ook weer mee bemoeien..


    Belangrijke punten:
    ~Theseus is er niet
    ~We beginnen dat ze op de boot naar Kreta zitten, waarna ze in het labyrint worden opgesloten. We verzinnen zelf hoe ze ontsnappen.
    ~De Minotaurus wordt niet gedood
    ~Niet iedereen overleeft het doolhof; Mensen met meerdere personages zullen er dus minstens een moeten laten sterven
    ~Geen geruzie natuurlijk
    ~Er zijn 14 rollen; 7 jongens, 7 meisjes van onder de 18. Andere personages worden niet gespeeld


    Meisjes:
    1. Melanthi Jansonides ~ thePineapple
    2. Selene Vilmaris ~ LovingStyles
    3. Chara Iona ~ LovingStyles
    4. Yulya Milehka ~ XDesire
    5. Daphne Altair ~ CookAholic
    6. Ophelia Elená Agathon ~ CandyFornia
    7. Jade Sky Argya ~ HurtedHeart
    Jongens:
    1. Alive ~ Diapal
    2. Elias Dekas ~ Bronte
    3. Esdras Giannis Agathon ~ CandyFornia
    4. Jason ~ Spyclon
    5. Philip Grigoris ~ CookAholic
    6. Iral ~ Diapal
    7. Jayden Louis Argya ~ HurtedHeart

    Andere Topics:
    De lijstjes
    Topic 1

    We zijn op het punt dat de jongeren naar het doolhof worden geleidt. Ze zullen daaruit ontsnappen met de hulp van de goden, al zal niet iedereen dit overleven..

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 20:43 ]


    Cookies!

    Iral

    Jade tilt me voorzichtig op en loopt naar de rest toe. Ik sluit mijn ogen en hoor haar praten.

    Alive

    Jade heeft de jongen in haar handen. 'Is... is hij niet dood?' vraag ik verrast. Ik snap eigenlijk niet hoe hij zo'n val kan overleven. Hij is dan ook zwaar gewond.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jason

    Genegeerd volg ik Jade die de jongen tilt op een afstandje. Naar de rest van de groep toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Selene
    'Is... is hij niet dood?' vraagt Alive verrast als Jade de jongen die zich opofferde het muurtje opsleept. 'Volgens mij leeft hij nog net,' zeg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Een voor de duidelijkheid: Ze zijn nu toch òp een muur?]

    Alive

    'Volgens mij leeft hij nog net,' zegt Selene.
    'Nou ja, hoe meer, hoe beter,' zeg ik. Ik kijk even naar een andere jongen die aan komt lopen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jade
    Ik leg hem rustig neer (als ik dat nog niet gedaan had) en zag Jason achter me. Ik hoorde een brul en toen een snuif. Ik spitste mijn oren. Nee. Iemand ging zich weer opofferen. 'Verzorg hem.' Zei ik een beetje smekend. Ik sprong over de rest heen en keek waar het gesnuif vandaan kwam. Niemandging dood vandaag. Ik rende half over de muur tot de pijn echt doorsloeg in mijn voet. De snee was te diep. Ik verloor mijn evenwicht en viel hard van de muur af. Het lucht werd uit mijn longen geblazen. Ik probeerde op te staan, maar zakte meteen door mijn enkel. Waarom moest dat nu.

    Jayden
    Hij leefde nog gelukkig. Ook ik hoorde gesnuif ter bevestiging dat iemand bij de minotaurus was. Jade aarzelde niet nog is en sprong met gemak over ons heen. Ik lette op Iral en Selene en ik zag niet dat Jade kermend van de pijn van de muur af viel.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chara
    Ik kijk verschrikt op als Jade ineens van de muur valt. Ik aarzel eventjes maar spring dan achter haar aan en help haar overeind. 'Klim weer op de muur!' zeg ik tegen haar. Aan haar hebben ze toch meer dan aan mij. Zij kan tenminste de weg nog wijzen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason

    Ik hoor ook het gesnuif en gebrul van de Minotaurus, ik kijk even naar Iral maar weet niet echt wat ik kan doen om hem te helpen. Ik draai mijn hoofd om even te kijken waar Jade precies heen gaat maar zie haar nergens, ik kijk goed op de muren maar ze is echt nergens te bekennen. Mijn blik laat ik nog een paar keer over de muren glijden en dan valt iets naast de muur me op, een donkere vlek vanaf hier. Of het zou een geraamte zijn, of misschien wel Jade. Ik ga in de richting van de donkere vlek en laat me van de muur zakken, voorzichtig loop ik iets dichter bij de donkere vlek en zie steeds duidelijker een lichaam in de donkere vormen. Een ander meisje hoor ik ook Jade helpen maar negeer ik.
    Ik buk neer bij Jade, 'Kom sta snel op, we moeten hier weg.' zeg ik terwijl ik haar probeer te ondersteunen met mijn armen.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 20:04 ]


    I only miss you when I'm breathing

    -

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 20:00 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Jade
    Een meisje komt naast me staan en zegt dat ik op de mur moet klimmen. Ik probeer meteen weer op te staan en klim maar ik glij weg van mijn enkel en zak vermoeid neer. Mijn enkel was niet blij. Zeker niet blij. Hij had pijn en niet een beetje ook. Ik trok mezelf op en ging op een been staan. Ik kon niet klimmen met een been. Ik hoorde weer hard gebrul. Shit net nu was hij dichtbij.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Iral

    Ik probeer de jongen nog na te roepen, maar daar heb ik de kracht gewoon niet voor. Hij zou toch bij me blijven?
    Het stof is inmiddels doorweekt van het bloed, en als het zo doorgaat heb ik straks veel bloedverlies.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jayden
    Ik zag dat zijn doek doorweekt was met bloed. 'Dit gaat pijn doen.' Zeg ik zacht terwijl ik peinzend op mijn lip beet. Ik drukte op zijn wond en liet de openingen naar elkaar toe gaan zo werd het bloeden een beetje gestopt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chara
    Jade probeert zich op te trekken aan de muur maar het lukt niet. Ik maak een kommetje met mijn handen waar ze haar voet in kan zetten, 'kom op, probeer het nogeens,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Hoe wil Jayden dat gaan doen dan? :8]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Door ze naar elkaar toe te duwen. Je pakt een stuk vel en het andere stuk wel en drukt die naar elkaar. Zo stelpt het bloed een beetje. Gehad met EHBO ;) Met jade pas reageren als ik weet was Jason doet xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Selene
    Ik kijk toe hoe Jayden de openingen van de wond naar elkaar toe drukt. Dan bijt ik even op mijn onderlip en kijk de andere kant op. Ik ben niet zo'n fan van bloed.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered