• Als je de mythe van de minotaurus nog niet kent raad ik je aan om die eerst even op te zoeken
    Het speelt zich btw af in het oude griekenland


    Het is weer zover. Zeven Atheense jongens en zeven Atheense meisjes worden naar Kreta gestuurd om daar in het labyrint van de Minotaurus te worden opgesloten. De Minotaurus, hongerig als altijd, zwerft daar rond op zoek naar de kinderen. Een paar kinderen slagen er echter in om de uitweg te vinden waar de goden natuurlijk verantwoordelijk voor zijn. Ze vluchten stilletjes van het eiland weg en varen van eiland naar eiland, maar niet zonder gevaren, en natuurlijk moeten de goden zich er ook weer mee bemoeien..


    Belangrijke punten:
    ~Theseus is er niet
    ~We beginnen dat ze op de boot naar Kreta zitten, waarna ze in het labyrint worden opgesloten. We verzinnen zelf hoe ze ontsnappen.
    ~De Minotaurus wordt niet gedood
    ~Niet iedereen overleeft het doolhof; Mensen met meerdere personages zullen er dus minstens een moeten laten sterven
    ~Geen geruzie natuurlijk
    ~Er zijn 14 rollen; 7 jongens, 7 meisjes van onder de 18. Andere personages worden niet gespeeld


    Meisjes:
    1. Melanthi Jansonides ~ thePineapple
    2. Selene Vilmaris ~ LovingStyles
    3. Chara Iona ~ LovingStyles
    4. Yulya Milehka ~ XDesire
    5. Daphne Altair ~ CookAholic
    6. Ophelia Elená Agathon ~ CandyFornia
    7. Jade Sky Argya ~ HurtedHeart
    Jongens:
    1. Alive ~ Diapal
    2. Elias Dekas ~ Bronte
    3. Esdras Giannis Agathon ~ CandyFornia
    4. Jason ~ Spyclon
    5. Philip Grigoris ~ CookAholic
    6. Iral ~ Diapal
    7. Jayden Louis Argya ~ HurtedHeart

    Andere Topics:
    De lijstjes
    Topic 1

    We zijn op het punt dat de jongeren naar het doolhof worden geleidt. Ze zullen daaruit ontsnappen met de hulp van de goden, al zal niet iedereen dit overleven..

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 20:43 ]


    Cookies!

    Selene
    We kunnen hier niet eeuwig blijven, op de muur. Uiteindelijk hebben we eten en drinken nodig. We zullen sterven...' zucht Alive. 'Kunnen we niet beter opsplitsen?' stel ik voor, 'dan ben je met minder en kom je ook sneller vooruit. De Minotaurus ruikt dan ook minder mensen bij elkaar en kan ook maar achter 1 groep aan gaan,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Zijn er nog mensen beneden?]

    Alive

    'Goed idee,' zeg ik. 'We moeten toch wat. Laten we het aan de anderen vertellen. Dan kunnen we gelijk de groepjes maken.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Selene
    'Goed idee. We moeten toch wat. Laten we het aan de anderen vertellen. Dan kunnen we gelijk de groepjes maken.' Ik knik, 'laten we dat dan maar doen,' zeg ik waarna ik me omdraai naar de anderen.

    [btw waar is iedereen? er reageert niemand behalve mij en @diapal]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik moet eten, ik hoop dat er in de tussentijd een paar online komen..
    Tot zo.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jade
    Ik voelde mijn voet nog en de pijn en zag de Minotaurus dichterbij komen. Hij snoof diep in, maar hij hoorde ons nauwelijks. Hij kon niet goed zien. De mensen voor ons hadden zijn ogen duidelijk beschadigd. Ik zag opeens Ophelia nog beneden zitten. Ik schrok er gewoon van. Ik trok me uit Jasons handen en liet me naar beneden gaan. Ik liep naar Ophelia toe en schudde haar door elkaar. Ze was is schok. Haar broer was dood en de Minotaurus liet het ook uitdagend zien. Ik zuchte en tilde haar op. Ik had geen zin in bloed. Ik ging door mijn enkel,maar het boeide me niet. De Minotaurus had het gemerkt en liep onze kant op. Ik gooide haar op mijn rug en begon met klimmen. Ik voelde haar wegglijden en sprong de muur op. Ik greep haar hand vast toen ze van mijn rug viel en zag de Minotaurus onder haar. Ik begon te trekkenzodat ze bij me kwam te liggen. Ik sleurde haar mee. Ze leek compleet van de wereld. Ik ging weer door me enkel en stopte met kruipen toen we ver genoeg bij de Minotaurus waren. Ik voelde tranen prikken en liet ze zacht stromen. Ik kermde zacht van de pijn. Als ik zou gillen zoude Minotaurus komen. Dat wou ik niet.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jason

    Ik schrik nog meer op als Jade plotseling uit mijn handen springt en naar Ophelia toe rent, als ze iets later weer met moeite boven is ren ik meteen naar haar toe. Ik zie en hoor haar kermen en strijk even over haar rug, 'Rustig maar,' antwoord ik terwijl ik ook even over Ophelia buig.


    I only miss you when I'm breathing

    Jade
    Ik voel hoe iemand over mijn rug wrijven en kijk op. Recht in Jasons ogen. Zo BAM in de mijne. 'Ik kon haar niet laten zitten. Er was genoeg bloed.' Zeg ik zacht snikkend. 'We moeten doorlopen...' Zeg ik opeens zacht. 'Dat beest kan zo een muur doorbreken. Straks zit iemand op die muur. Dan is diegene kansloos.' Zeg ik steeds zachter. De pijn werd verminderd, maar als iemand me trooste moest ik alleen maar harder huilen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Selene
    Ik kijk de rest van de mensen aan en schraap mijn keel. 'Is het niet handiger dat we opsplitsen? Dan kom je sneller vooruit. En de Minotaurus kan maar achter 1 groep tegelijk aan...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason

    'Ik kon haar niet laten zitten. Er was genoeg bloed.' Zegt ze zacht snikkend. 'We moeten doorlopen... Dat beest kan zo een muur doorbreken. Straks zit iemand op die muur. Dan is diegene kansloos.' Vervolgt steeds zachter. 'Het was alleen maar gied wat je deed, en we moeten inderdaad verder denk ik.' zeg ik terwijl ik knik. 'Kun jij al weer een beetje lopen?' voeg ik er aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Alive

    Onder ons is Jade aan het rennen met een jongen en een ander meisje. 'Kom naar boven!' roep ik zo zacht maar verstaanbaar mogelijk naar ze.
    'Het is daar veel te gevaarlijk.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Eh ze rennen niet en ze zijn op een muur.]


    I only miss you when I'm breathing

    Jade
    Ik knik voorzichtig. 'We moeten door.' Zeg ik zacht. 'O Apollo laat mijn voet gezond worden.' Bid ik zacht. Apollo was de god van de Gezondheid en meer. Ik sta voorzichtig op maar het lukt een beetje. Ik loop een stapje en mijn gezicht betrekt. 'Ja het lukt wel.' Lieg ik half. Ik kon net liegen. Minsten sloeg vaak over en mijn knieën gingen knikken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jason

    Ik hoor haar even bidden en daarna staat ze op, ze zet een stem waarna haar knieën beginnen te knikken. 'Niet echt volgens mij, denk je dat het wel lukt als je mij vast houdt terwijl ik Ophelia die bewusteloos is draag. Want allebei dragen is denk ik iets te veel,' antwoord ik.


    I only miss you when I'm breathing

    HurtedHeart schreef:
    Jade
    Ik voel hoe iemand over mijn rug wrijven en kijk op. Recht in Jasons ogen. Zo BAM in de mijne. 'Ik kon haar niet laten zitten. Er was genoeg bloed.' Zeg ik zacht snikkend. 'We moeten doorlopen...' Zeg ik opeens zacht. 'Dat beest kan zo een muur doorbreken. Straks zit iemand op die muur. Dan is diegene kansloos.' Zeg ik steeds zachter. De pijn werd verminderd, maar als iemand me trooste moest ik alleen maar harder huilen.

    [@Spyclon: Uit dat stukje neem ik aan dat ze niet op de muur zitten.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jayden
    Ik rende over de muur heen naar Jade. 'Wat is er gebeurt?' Vraag ik bezorgt. Ik zie Jade bloeden en Ophelia bewusteloos liggen. Ik tilde Ophelia op, want ik wist net of Jade nog kon lopen of niet en keek ze nu ernstig aan. 'We moeten hier weg het wordt veel te gevaarlijk.' Zeg ik serieus. We moesten snel zijn.


    I'm finally back, Finally after a Year break