• Als je de mythe van de minotaurus nog niet kent raad ik je aan om die eerst even op te zoeken
    Het speelt zich btw af in het oude griekenland


    Het is weer zover. Zeven Atheense jongens en zeven Atheense meisjes worden naar Kreta gestuurd om daar in het labyrint van de Minotaurus te worden opgesloten. De Minotaurus, hongerig als altijd, zwerft daar rond op zoek naar de kinderen. Een paar kinderen slagen er echter in om de uitweg te vinden waar de goden natuurlijk verantwoordelijk voor zijn. Ze vluchten stilletjes van het eiland weg en varen van eiland naar eiland, maar niet zonder gevaren, en natuurlijk moeten de goden zich er ook weer mee bemoeien..


    Belangrijke punten:
    ~Theseus is er niet
    ~We beginnen dat ze op de boot naar Kreta zitten, waarna ze in het labyrint worden opgesloten. We verzinnen zelf hoe ze ontsnappen.
    ~De Minotaurus wordt niet gedood
    ~Niet iedereen overleeft het doolhof; Mensen met meerdere personages zullen er dus minstens een moeten laten sterven
    ~Geen geruzie natuurlijk
    ~Er zijn 14 rollen; 7 jongens, 7 meisjes van onder de 18. Andere personages worden niet gespeeld


    Meisjes:
    1. Melanthi Jansonides ~ thePineapple
    2. Selene Vilmaris ~ LovingStyles
    3. Chara Iona ~ LovingStyles
    4. Yulya Milehka ~ XDesire
    5. Daphne Altair ~ CookAholic
    6. Ophelia Elená Agathon ~ CandyFornia
    7. Jade Sky Argya ~ HurtedHeart
    Jongens:
    1. Alive ~ Diapal
    2. Elias Dekas ~ Bronte
    3. Esdras Giannis Agathon ~ CandyFornia
    4. Jason ~ Spyclon
    5. Philip Grigoris ~ CookAholic
    6. Iral ~ Diapal
    7. Jayden Louis Argya ~ HurtedHeart

    Andere Topics:
    De lijstjes
    Topic 1

    We zijn op het punt dat de jongeren naar het doolhof worden geleidt. Ze zullen daaruit ontsnappen met de hulp van de goden, al zal niet iedereen dit overleven..

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 20:43 ]


    Cookies!

    Melanthi
    'Leeft hij nog?' Word er gevraagd.
    'We moeten hier weg!' Word er gezegd.
    'Ik leef nog, maar ga weg!' Zegt Iral. Het begint me te duizelen. De Minotaurus brult weer en ik schrik op. Er stroomden tranen over mijn wangen van de radeloosheid.
    'We moeten weg, nu!' Word er weer geroepen.


    Cookies!

    [Ik denk dat ik me straks ook maar opoffer, haha]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jade
    Hij leefde nog. Ik kon goed muurklimmen en ik kon hem meenemen. Ik tilde hem met lichte moeite op. 'Hou me vast.' Sis ik. Ik begin te lopen en concentreer me weer. Ik zie weer rotsblokken vliegen en hij brult en ziet ons. Ik begon te rennen. Ik liet mijn been tegen de muur op ketste en door de kracht die vrij kwam vloog ik naar de andere muur die ik beetpakte en ik op rende. Met moeite. Ik legde Iral neer op de muur en bekeek zijn wond. Een stuk erger dan de mijne.

    Jayden
    'Blijf daar asjeblieft niet zo zitten en help me.' Zeg ik nu licht geïrriteerd. Ik zie Jade met de dode jongen ophoog springen en verzorgt hem. De Minotaurus komt weer in beeld en ik schrik.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jason

    Iets verder zie ik Jade met een jongen op een muur en ren naar ze toe over de muur waar ik op zit. Beide zijn ze erg gewond en ik kijk ze even geschrokken aan, Jade kon nog gewoon rennen maar de jongen was echt heel erg gewond.


    I only miss you when I'm breathing

    [Alive en Selene hebben Jayden al geholpen...]

    Iral

    'Hou me vast,' sist Jade waarna ze me beetpakt en me meeneemt. Ik sluit mijn ogen, en als ik ze weer open zijn we opeens op de muur. Ik vraag me af hoe ze dat zo opeens geflikt heeft, maar ik sta nu volledig bij haar in het krijt. Ze heeft mijn leven gered. Nou ja, tot nu toe dan.
    'Je had me niet hoeven redden,' fluister ik terwijl het bloed uit mijn wond sijpelt.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Waar zijn Melanthi en Philip dan gebleven O_O]


    Cookies!

    [Ik niet weten, Iral is zwaar gewond en kan niets doen, dus je moet bij Jade zijn. xD]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Die staan daar nog]
    Jade
    Ik schud mijn hoofd. 'Ik offer mensen niet om het mijne te redden.' Zeg ik vrij wijs. Ik kijk naar mijn jurkje en haalde een laag onder mijn eerste laag vandaan. Ik scheurde hem er simpel vanaf. Ik tilde zij rug op en bond het stof rond zijn wond. Ik had iets van 5 lagen in mijn jurkje. Nu nog 4. 'Zo dit stilt het even.' Zeg ik zacht. Ik zie Jayden en stel hem gerust door een knikje te geven.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Iral

    In mezelf zweer ik dat ik alles zal doen om te zorgen dat Jade niet doodgaat. Ik ben haar erg dankbaar.
    De stoffen reep die ze over mijn wond heeft gebonden stopt het bloed, maar niet voor lang - vrees ik.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jason

    Ik kijk ze allebei even aan en zie dat Jade de jongen verzorgd. De jongen zag er uit alsof hij binnen enkele ogenblikken zou overlijden. Hij verdiende het om zijn laatste minuten of uren goed te besteden.


    I only miss you when I'm breathing

    Spyclon schreef:
    Jason

    Ik kijk ze allebei even aan en zie dat Jade de jongen verzorgd. De jongen zag er uit alsof hij binnen enkele ogenblikken zou overlijden. Hij verdiende het om zijn laatste minuten of uren goed te besteden.

    [Spyclon, de eerste zin is weer in tegenwoordige tijd en daarna in het verleden...]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Oeps, ik ben te lui om het te veranderen xd]


    I only miss you when I'm breathing

    Jade
    Ik tilde hem voorzichtig op zodat het stof niet te erg ging verschuiven en liep soepel naar de rest. 'Ik kon hem niet achterlaten.' Zeg ik terwijl ik op mijn lip bijt. 'Niemand offert zich op. Ik moest de Minotaurus weglokken. Anders was het misschien zijn dood geweest.' Zeg ik een beetje verontschuldigend naar Jayden. Ik zuchte we waren nog niet compleet. Ik zag Nog 2 mensen lopen.

    [Ik moet eten]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ophelia
    Plotseling werd mijn hand losgelaten en met een ruk stond ik stil. Haastig keek ik naar achter. 'Kom mee idioot!' Esdras bleef stil staan. 'Ik wil me wel opofferen.' Zei hij kalm. Mijn mond viel open. 'Esras, dat kun je niet menen. Het is een afschuwelijk monster, kom mee! Je weet niet waar je aan begint.' Ik smeekte en ik bad, maar hij bleef staan waar hij stond. 'Ik zal gaan.' Fluisterde hij hees. En verloren zocht hij de Minotaurus, mij met in een steek in mijn hart achterlatend.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Philip

    Toen Melanthi radeloos en huilend bleef zitten, pakte ik haar hand weer en trok haar overeind. Ze leek nogal verward, wat ik haar niet kon kwalijk nemen. Ik leidde haar naar het muurtje, hielp haar erop te klimmen en klom haar toen snel achterna. Ik dacht even dat we veilig waren, maar toen ik weer gebrul hoorde liep ik snel door.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.