• Als je de mythe van de minotaurus nog niet kent raad ik je aan om die eerst even op te zoeken
    Het speelt zich btw af in het oude griekenland


    Het is weer zover. Zeven Atheense jongens en zeven Atheense meisjes worden naar Kreta gestuurd om daar in het labyrint van de Minotaurus te worden opgesloten. De Minotaurus, hongerig als altijd, zwerft daar rond op zoek naar de kinderen. Een paar kinderen slagen er echter in om de uitweg te vinden waar de goden natuurlijk verantwoordelijk voor zijn. Ze vluchten stilletjes van het eiland weg en varen van eiland naar eiland, maar niet zonder gevaren, en natuurlijk moeten de goden zich er ook weer mee bemoeien..


    Belangrijke punten:
    ~Theseus is er niet
    ~We beginnen dat ze op de boot naar Kreta zitten, waarna ze in het labyrint worden opgesloten. We verzinnen zelf hoe ze ontsnappen.
    ~De Minotaurus wordt niet gedood
    ~Niet iedereen overleeft het doolhof; Mensen met meerdere personages zullen er dus minstens een moeten laten sterven
    ~Geen geruzie natuurlijk
    ~Er zijn 14 rollen; 7 jongens, 7 meisjes van onder de 18. Andere personages worden niet gespeeld


    Meisjes:
    1. Melanthi Jansonides ~ thePineapple
    2. Selene Vilmaris ~ LovingStyles
    3. Chara Iona ~ LovingStyles
    4. Yulya Milehka ~ XDesire
    5. Daphne Altair ~ CookAholic
    6. Ophelia Elená Agathon ~ CandyFornia
    7. Jade Sky Argya ~ HurtedHeart
    Jongens:
    1. Alive ~ Diapal
    2. Elias Dekas ~ Bronte
    3. Esdras Giannis Agathon ~ CandyFornia
    4. Jason ~ Spyclon
    5. Philip Grigoris ~ CookAholic
    6. Iral ~ Diapal
    7. Jayden Louis Argya ~ HurtedHeart

    Andere Topics:
    De lijstjes
    Topic 1

    We zijn op het punt dat de jongeren naar het doolhof worden geleidt. Ze zullen daaruit ontsnappen met de hulp van de goden, al zal niet iedereen dit overleven..

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 20:43 ]


    Cookies!

    [Er zijnmeerdere stukjes muur. Ze is al op de muur geklommen. Als hij door een stukje muur heen beukt stort niet alles meteen in, mAar we zitten dus op de muur.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Diapal schreef:
    (...)
    [@Spyclon: Uit dat stukje neem ik aan dat ze niet op de muur zitten.]
    [Het stukje daarvoor staat dat ze op de muur zijn geklommen.]


    I only miss you when I'm breathing

    [@Spyclon: Met HurtedHearts uitleg kan ik meer.
    @HurtedHeart: Oké. xD]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Jayden zei iets een bladzijde terug tegen Jason ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Oh, zie het nu pas xd]

    Jason

    'We moeten hier weg het wordt veel te gevaarlijk.' zegt Jayden serieus als hij Ophelia optilt. Ik knik en kijk hem dankbaar aan, 'Ja dat zeker, waar naar toe precies?' vraag ik aan hem. Daarna richt ik me even tot Jade, 'Zal ik jou maar tillen? Want je kon duidelijk niet echt lopen.'

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 19:54 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Selene
    Jayden tilt Ophelia op waarna Jason aan Jade vraagt of hij haar moet tillen. Zenuwachtig werp ik een blik op de Minotaurus, 'Welke kant gaan we op?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Heey, waar kan ik er in springen?


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Candyfornia schreef:
    Heey, waar kan ik er in springen?
    [Jayden tilt Ophelia ne op van de muur waar ze bewusteloos lag, Jason en Jade zijn daar ook]


    I only miss you when I'm breathing

    Alive

    'We zullen langs de Minotaurus heen moeten,' zeg ik met een moeilijk gezicht. 'Dat gaat niet lukken.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Ophelia is net weggegrist door Jade. Gered door Jade. Je zit in schok in Jayden zij armen.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ophelia
    Met een moeilijk gezicht kwam ik bij. Mijn maag voelde alsof er duizenden mesjes in waren gestoken. Ik voelde twee armen om me heen en zag Jayden achter me zitten. Alle herinneringen kwamen weer recht op me af. 'Dankje, Jade.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [ Sorry als jullie reclame haten, maar... Willen jullie alsjeblieft deze RPG een klein kansje geven? Ik heb nog maar 2 mensen nodig en ik wil heel graag beginnen. (: ]

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 20:28 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Melanthi
    Philip en ik zaten ondertussen al op de muur en ik keek met een waas van tranen voor mijn ogen rond. Er waren volgens mij al twee slachtoffers!


    Cookies!

    [Guys, Laat mijn rol maar voor iemand anders want no-way dat ik me hier nog kan tussen wurmen. enneh, I'll take a look]

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 20:24 ]


    Ex astris, sciencia

    Jade
    'Ja graag.' Zeg ik lichtelijk blozend. Ik knik naar Ophelia. 'Ik wil niet nog meer doden.' Zeg ik zacht. 'We moeten die kan op. Naar het westen. Daar komt de wind vandaan. We kunnen nog even over de muur heen lopen.' Zeg ik zacht. Ik wist waar we heen moesten. athene hielp me en ik was daar erg blij om. Ik wist ook veel van mezelf, maar Athena hielp natuurlijk ze was de godin van de wijsheid. Ze gaf me wijsheid.


    I'm finally back, Finally after a Year break