• Hoofdstuk 3 ^^
    Voor alle duidelijkheid: Ze zijn net vertrokken en lopen langs een kloof.

    De personages:
    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    Spyclon - Vince de Capri


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Vince

    Ik kijk een beetje raar op bij hun gesprek maar richt me dan maar tot Fee, 'Je mag wel bij mij onder de deken,' zeg ik op een flirterig toontje.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    'Geen dank hoor, ik zeg het met plezier,' zegt Lynn. 'Je mag wel bij mij onder de deken,' zegt Vince op een flirterig toontje tegen mij. Ik grinnik even, 'mooi dan is dat geregeld. Hoeft Lynn ook niet bang te zijn dat een deken moet delen met mij,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lynn Audri.

    "Mooi dan is dat geregeld. Hoeft Lynn ook niet bang te zijn dat een deken moet delen met mij," Zegt Fee en grinnikt even. "Jeah buddy!" Zeg ik en glimlach even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Laat maar zitten.]

    [ik ben eten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik nu ook]


    I only miss you when I'm breathing

    Iral

    Onzeker leun ik tegen de rotswand aan. Bij wie zou ik onder een deken moeten gaan slapen? Het liefst wil ik onder één deken slapen, maar ja, er zijn ook andere mensen hier.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Ze grinnikt even, 'mooi dan is dat geregeld. Hoeft Lynn ook niet bang te zijn dat een deken moet delen met mij,' antwoord ze. 'Yeah budy,' antwoord Lynn met een glimlach, oké ze deed wel een beetje raar al met al. Maar ach dat deed iedereen wel is, ik glimlach naar Fee en richt me daarna op heel de groep. 'Weet iemand hoe laat het ongeveer is?'


    I only miss you when I'm breathing

    Iral

    Ik werp een blik op mijn horloge als Vince vraagt hoe laat het is.
    'Zes uur,' antwoord ik.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Joey

    Iedereen is een beetje aan het regelen wie met wie een deken deelt. Ik luister mee, maar ik durf niet echt zoals Vince te vragen aan iemand of we een deken zullen delen. Ik ken van iedereen Lynn het beste, dus met haar zou ik dan het liefst een deken delen.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    Ik zucht even en zet mijn handen op de grond - ik zit nog steeds -. Ik kijk even naar buiten, waar het al donker aan het worden is. "Ik ben zo terug" Zeg ik, terwijl ik opsta. Ik trek mijn kleren even recht en loop de 'grot' uit, waarna ik een eindje verderop op de grond ga zitten en kijk naar de zon die niet zo ver van de horizon af is.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Wat voor landschap is het?]

    [In de Alpen.]


    I only miss you when I'm breathing

    Spyclon schreef:
    [In de Alpen.]


    [Zomers of 's winters?]

    ['s winters I think]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'