• Hoofdstuk 3 ^^
    Voor alle duidelijkheid: Ze zijn net vertrokken en lopen langs een kloof.

    De personages:
    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    Spyclon - Vince de Capri


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Vince

    Ik voel Fee dichter tegen me aan gaan, daarna verstopt ze zich in haar sjaal. Ik glimlach en loop rustig achter de rest van de groep aan, 'Is er iets?' vraag ik kets later.


    I only miss you when I'm breathing

    Elianne
    Ik knik zachtjes naar James en loop door. Ik wilde niet nadenken over wat er net was gebeurt, maar het was zo moeilijk. Je had geen afleiding van de dood in deze bergen.


    Cookies!

    Felicity
    'Is er iets?' Vraagt Vince. Ik kijk hem verbaasd aan, 'nou hoor niet echt,' antwoord ik. 'Nouja, het voelt nog steeds niet helemaal veilig,' geef ik na een tijdje toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ze kijkt me verbaasd aan, 'nou hoor niet echt,' antwoordt ze. 'Nouja, het voelt nog steeds niet helemaal veilig,' voegt ze er iets later aan toe. Ik knik even en blijf nog even glimlachen, 'Dat snap ik, maar het is niet nodig hoor.' antwoord ik terwijl ik haar weer iets dichter tegen me aan trek.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    'dat snap ik, maar dat is niet nodig hoor,' zegt hij terwijl hij me weer iets dichter naar hem toe trekt. Ik zucht even, 'ik wil hier gewoon zo snel mogelijk weg.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ze zucht even, 'ik wil hier gewoon zo snel mogelijk weg.' zeg ze. Ik knik, 'Ik denk iedereeen hier,' antword ik met ook een kleine zucht.


    I only miss you when I'm breathing

    Lynn Audri.

    Ik zucht even wanneer ik mijn eerste stap op een veilig gedeelte zet. Naja veilig. Dat is zoals ik het zie. Ik kijk even naar James en Ellie en loop naar ze toe. "Gaat het een beetje?" Vraag ik vriendelijk aan haar en kijk even naar James. Dat zou me echt verschrikkelijk lijken als dat míj was overkomen.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 17:56 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Felicity
    'Ik denk iedereeen hier,' antwoord Vince met een kleine zucht. Ik knijp even zachtjes in zijn hand, 'het is gewoon dat er zoveel dingen zijn die ik nog had willen doen voordat nouja, ehm, ik dood ga,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James

    "Gaat het een beetje?" Lynn komt naar me toe gelopen. Ik knik
    'Ja het gaat geloof ik wel weer.' Ik laat mijn blik over haar heen
    gaan en glimlach een beetje naar haar.

    Lynn Audri.

    "Ja, het gaat geloof ik wel weer" Antwoord James en glimlacht even. Ik glimlach vriendelijk terug. "Mooizo," Zeg ik en bijt even op mijn lip.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vince

    Ze knijpt even zachtjes in mijn hand, 'het is gewoon dat er zoveel dingen zijn die ik nog had willen doen voordat nouja, ehm, ik dood ga,' zegt ze. Ik knijp even terug in haar hand, 'Je gaat echt niet dood, ik beloof het je.' antwoord ik met een glimlach.


    I only miss you when I'm breathing

    Elianne
    Ik knik, maar staar nog steeds een beetje wazig voor me uit. Je zou kunnen zeggen dat het nogal cliche was, maar mijn leven was in een fractie van een seconde voorbij geflitst en de waarheid was even keihard bij me aangekomen. Ik had dit leven nog niet geleefd zoals ik wilde!


    Cookies!

    Joey

    Fee vroeg waar we konden slapen. Met toegeknepen ogen speurde ik de omgeving af, wat moeilijk ging nu het zo sneeuwde. Uiteindelijk zag ik een uitstekende rotswand, waar een ruimte onder zat. "Wat dacht je van daar?"


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Felicity
    'Je gaat echt niet dood, ik beloof het je.' antwoord Vince met een glimlach terwijl hij een knijpje terug geeft. 'Wat dacht je van daar?' zegt Joey. Ik volg zijn blik naar een uitstekende rotswand en knik langzaam. 'Zullen we daar dan maar uitrusten en dan morgen op tijd verder gaan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lynn Audri.

    Ellie knikte even en staarde voor zich uit. "Wat dacht je van daar?" Beantwoord Joey de vraag van Fee. Ik volg zijn blik naar een rotswand waar een soort van grot onder zat. "Zullen we daar dan maar uitrusten en dan morgen op tijd verder gaan?" Stelt Fee voor. "Dat word kouder dan gister hé?" Vraag ik aan Joey, wanneer ik weer naast hem ben gaan staan en nogsteeds naar de 'grot' kijk.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:43 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'