• Okee, vandaag is het dus Valentijnsdag. Normaal gesproken krijg ik dus nooit wat, behalve een jaar geleden en die relatie is al lang weer afgelopen, maar vandaag was er een kaartje in mijn kluisje geschoven.
    Natuurlijk ben je als meisje dan helemaal happy! Dat lijkt me logisch. Dus ik loop naar de afdeling style & design (ik was een beetje laat en al mijn klasgenoten van praktijk waren er al) en laat dus trots het kaartje zien. Mijn vriendinnen en ik waren benieuwd van wie het kaartje was.
    Dus ik maak het kaartje open en er stonden maar drie woorden;
    Je bent lelijk

    Leuk, Valentijnsdag. Forever alone.
    Wie heeft er nog meer zo'n, gezellige dag gehad :')


    "Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the fuck is the ceiling?"

    Omg... dat is echt zo dieptriest... :S
    Arme jij <3
    Ik heb wel een leuke dag gehad ja ^^


    Life is hard and then we die

    Blergh, dat vind ik zo gemeen, die mensen weten niet wat ze je aan kunnen doen met die drie kleine woordjes. Let maar niet op ze, iedereen is mooi. <3
    Hmm, ik ben alleen, dus nee lol.


    Your make-up is terrible

    Ik vind dat dus echt nie kunne, zoiets doe je toch nie.
    Anyway, mijn dag was dodelijk saai en k geloof dat k gister een valentijnskaart op de bus heb gedaan en nu wil k vandaag en morgen liever overslaan xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    That doesn't makes any sense. :8 Wat een enorm lage streek..


    Full of envy behind that anonymous mask

    Pfff, dat is echt vals.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Holy shit, dat vind ik écht gemeen. Dan ben je ook wel echt de grootste loser ooit als je dat doet. :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat is echt gemeen.
    Hoe laag kunnen mensen eigenlijk gaan


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Diep triest, echt diep triest.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Blergh, dat vind ik zo gemeen, die mensen weten niet wat ze je aan kunnen doen met die drie kleine woordjes. Let maar niet op ze, iedereen is mooi. <3
    Hmm, ik ben alleen, dus nee lol.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Die woorden heb ik vandaag ook gehoord. Right in the face. Ik vind het echt laag dat ze jou dat aangedaan hebben.


    26 - 02 - '16

    Dat vind ik echt een kutstreek. Probeer je er maar niks van aan te trekken (al lijkt me dat nogal moeilijk).
    Ik hoop dat je nog een béétje een gezellige dag hebt met vriendinnen ofzo...


    Deep inside, I've never felt alive

    Assassin schreef:
    Blergh, dat vind ik zo gemeen, die mensen weten niet wat ze je aan kunnen doen met die drie kleine woordjes. Let maar niet op ze, iedereen is mooi. <3
    Hmm, ik ben alleen, dus nee lol.


    Inspiration can hit you any time

    Dat is echt laag en gemeen. Hopelijk heb je verder nog wel een leuke dag met vriendinnen/wie dan ook (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Wandering schreef:
    Pfff, dat is echt vals.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    De persoon die dat had geschreven had vast niks anders te doen. Wat een kutstreek:8

    Trek er maar niks van aan meid, niemand is perfect;)


    A smiling face, doesn't always mean a smiling heart.