• Hoofdstuk 3 ^^
    Voor alle duidelijkheid: Ze zijn net vertrokken en lopen langs een kloof.

    De personages:
    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    Spyclon - Vince de Capri


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    ForeverZaynx schreef:
    ['s winters I think]


    [Oke, dan ligt er dus sneeuw.]

    Joey

    Lynn loopt naar buiten, en na even aarzelen ga ik haar achterna. Ik plof naast haar in de sneeuw en zucht.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Vince

    Ik kijk naar de groep en daarna weer even naar Fee, 'Zullen we nu wat gaan koken?' vraag ik aan niemand in het bijzonder.


    I only miss you when I'm breathing

    Lynn Audri.

    Heel zachtjes hoor ik het sneeuw achter me kraken. Wanneer ik achterom wil kijken, ploft Joey naast me neer en een zucht verlaat zijn mond. Voorzichtig laat ik mijn hoofd, na een lange stilte, op zijn schouder steunen en kijk nog steeds naar de ondergaande zon. Ik ben moe, moe van alles.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik heb - Alexandra 'Alexa' Penelope Giannopoulos - Aangemaakt, kan ik meedoen? + Hoe kan ik dan inspringen?]

    [Iedereen is nu in een grot volgens mij. Daarnaast is een afgrond. De groep heeft een paar dekens mee, maar niet voor ieder eentje, dus daarom moeten er twee personen onder één deken.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    IHEARTNIALLx schreef:
    [Ik heb - Alexandra 'Alexa' Penelope Giannopoulos - Aangemaakt, kan ik meedoen? + Hoe kan ik dan inspringen?]

    [Je kan doen dat ze achter de buschauffer is aangegaan, maar hen is kwijtgeraakt. En nu zie je leven in de grot ofzow ; ) ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Joey

    Lynn leunt voorzichtig met haar hoofd tegen mijn schouder. Ik sla een arm om haar heen. Ik vind het fijn zo, tenminste even uit de drukte in de grot over wie dekens delen. Voor mijn part slaap ik weer buiten.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    Joey slaat zijn arm om me heen. Ik voel zijn warme lichaam tegen de mijne en laat mijn mondhoeken iets omhoog krullen. "Ben jij niet moe?" Vraag ik zachtjes en klem me iets meer tegen hem aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Joey

    Lynn glimlacht. "Ben jij niet moe?" vraagt ze zachtjes. Ze klemt zich tegen me aan. "Een beetje" geef ik toe. We hebben dan ook de hele dag gelopen. "Toch blijf ik hier liever nog even zitten"


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    "Een beetje" Geeft hij toe. "Toch blijf ik hier liever nog even zitten" Zegt hij dan. "Ik ben het met je eens," Zeg ik, "Het is best koud, maar het uitzicht hier is prachtig". Ik weet zeker dat ik veel foto's ga maken, maar ik moet natuurlijk wel opletten dat ik van de meest bijzondere dingen een foto maak, anders raakt hij te snel vol.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexandra 'Alexa'.
    Langzaam open ik mijn ogen, enkel voel ik mijn benen niet. Rustig ga ik rechtop zitten en kijk om me heen. Ik lig in een bergachtig gebied met sneeuw. Naast me ligt een tas. Op dit moment kan ik wel janken, waar ben ik, hoe ben ik hier gekomen? Ik begin met mijn handen over mijn benen te wrijven om ze warm te krijgen.
    Ik begin ze weer te voelen en probeer op de staan, het lukt me, maar ik heb honger en voel me zwak. Ik doe de rugzak op mijn rug en begin te lopen. Na een lange tijd zie ik twee mensen zitten. Ik verschuil me achter een paar planten bedekt met sneeuw.

    Iral

    Een eindje verderop hoor ik voetstappen op het steen. Als ik opkijk zie ik een meisje schuw lopen. Joey en Lynn zitten zeker in haar zicht, want ze verschuilt zich achter een struikje.
    Mijn wenkbrauwen gaan omhoog. Wat doet zij nou?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alexandra 'Alexa'.
    Langs de struiken tuur ik naar de mensen, de vlagen van het gesprek kan ik verstaan. Gelukkig maar. Ik draai me om en blijf achter de struiken zitten met de tas in mijn handen geklemd. Één ding weet ik zeker, ik ken ze ergens van. Maar waarvan?

    Iral

    'Wat ben je aan het doen?' vraag ik met stemverheffing. Het is nogal vreemd dat ze daar in de sneeuw gaat zitten. Dat is toch hartstikke koud?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~