• Hoofdstuk 3 ^^
    Voor alle duidelijkheid: Ze zijn net vertrokken en lopen langs een kloof.

    De personages:
    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    Spyclon - Vince de Capri


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    Een zucht verlaat mijn mond en ik raak even verdiept in mijn gedachten, maar kom er meteen weer uit, wanneer een harde gil klinkt. Ik stop met lopen, waardoor mijn hand uit Joey zijn hand glijd, draai me om en ik kijk naar Ellie die richting de afgrond gleed. Mijn ogen straalde angst uit en ik verstijfde bij de gedachte aan de gevolgen.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 17:40 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Joey

    Plotseling hoor ik een gil achter me. Ik draai me snel om en zie nog net Ellie wegglijden, de afgrond in. Ik duik meteen naar haar toe en probeer haar hand te pakken.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Elianne
    Ik glijd de rand af en er rollen tranen van angst over mijn wangen. Ineens blijf ik met een ruk hangen en ik voel dat iemand me vast heeft. Ik knijp mijn ogen dicht om niet naar beneden te hoeven kijken en ik voel mijn benen in de lucht bungelen.


    Cookies!

    Vince

    Ik voel de wind gewoon aan mijn lijf rukken en hoor iets later een ijzige gil, ik draai me om en zie Ellie languit op de grond weg glijden naar de rand. Joey springt er al naar toe en probeert haar hand vast te pakken. Ik spring er zo snel mogelijk ook naar toe, ik weet niet waarom maar het was gewoon een reflex.


    I only miss you when I'm breathing

    Joey

    Gelukkig lukt het me om haar hand te pakken. Ik leun achterover en probeer haar de rand op te trekken. Maar het lukt niet. Niet alleen, in elk geval. De groep heeft nog niks door. "Help!" schreeuw ik.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    Joey springt langs me naar Ellie toe en grijpt haar hand. Een opgeluchte zucht verlaat mijn mond, maar ik weet dat ze nog niet op de kant is en nog steeds in gevaar is. "Help!" Schreeuwt Joey. Langzaam werkt de verstijving uit en pak ik Joey op een handige plek vast, waarna ik Joey meehelp samen met Vince om Ellie weer op de kant te trekken.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 17:52 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Felicity
    Ik schrik als ik ineens een harde gil hoor en als ik omkijk zie ik dat Ellie uitglijd. Joey duikt er op af en roept om hulp waarna Vince er ook snel heen loopt en Joey helpt om Ellie weer op het pad te krijgen. Ik zucht opgelucht als dat lukt.

    [ik ben trainen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joey

    Lynn helpt me Ellie op de kant te trekken. Met zijn tweeën lukt het gelukkig. Als Ellie veilig op de kant ligt laat ik me ook hijgend vallen. "Niet grappig" mompel ik tegen Ellie. Dan kijk in Lynn aan, dankbaar dat ze me is komen helpen, hoewel dat natuurlijk voor Ellie was.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Elianne
    Ik wordt de kant weer opgehesen en ik zit trillend in de sneeuw. Het enige dat ik kon doen was met grote ogen voor me uit staren. Mijn maag voelde zich vreselijk misselijk en mijn keel leek wel bevroren. Ik hoestte even, maar bleef als versteend voor me keken. Mijn mond bleef een beetje open hangen en ik voelde me alsof ik mijn gezicht voor drie dagen niet meer kon gebruiken. Aan deze tocht was niets meer leuk. Ik stond op en knikte als teken dat het goed met me ging, maar ik zonderde me een beetje af van de groep. Volgens mij was ik zojuist getraumatiseerd.

    [ben ff eten]

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 17:55 ]


    Cookies!

    [ben ook eten, totzo]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    [Ik moet trainen, laterz]

    Vince

    Ik kijk opgelucht op als het ons lukt om Ellie weer omhoog te krijgen, 'Zullen we afspreken niet nog een keer te vallen?' vraag ik daarna met een klein grijnsje.


    I only miss you when I'm breathing

    [What did I missed? En waar kan ik invallen?]

    [Ellie viel bijna in de kloof. Nu loopt ze getraumatiseerd achter de groep aan o: Ze gaat voorlopig niets zeggen, daarvoor is ze te veel in shock.]


    Cookies!

    [Ik moet om 7 uur bij een voorspeelavond zijn. Zenuwachtig :S maar ik ben er dus nog heel even :D]

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 18:18 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Moet James even naar haar toe gaan?]