• Hoofdstuk 3 ^^
    Voor alle duidelijkheid: Ze zijn net vertrokken en lopen langs een kloof.

    De personages:
    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    Spyclon - Vince de Capri


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    [abo en James reageerde op de verkeerd ;) ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Joey

    Lynn kijkt me recht in mijn ogen aan. "Heb jij daar wel zin in dan?"
    Ik kijk even verbaasd terug, maar zeg dan snel: "Tuurlijk niet. Ik plaag je alleen maar." Voor ik er zelf erg in heb, pak ik haar hand vast.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    [My topcs]


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    'Er dondert echt niet iemand naar beneden hoor,' antwoordt hij. Dan gaat hij aan de rechterkant lopen zodat ik niet rechtstreeks naast de kloof loop. Hij houdt mijn linkerhand nu met zijn andere hand vast waardoor zijn arm om mijn rug is geslagen maar daar heb ik geen probleem mee. 'Dankje,' zeg ik met een glimlach terwijl ik mijn sjaal iets meer aantrek, 'dit voelt al iets veiliger,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lynn Audri.

    "Tuurlijk niet. Ik plaag je alleen maar" Zegt hij, nadat hij me even verbaasd heeft aangekeken en pakt mijn hand vast. Ik kijk van zijn ogen naar mijn hand die als een bolletje in zijn hand ligt en voel dat er blosjes op mijn wangen verschijnen. Ik kijk even vooruit, waardoor mijn haar het zicht op Joey blokt en hij mijn zacht roze gekleurde wangen dus niet kan zien.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Elianne
    Ik kijk hem dankbaar aan.
    'Ik ben niet altijd zo'n angsthaas hoor.' Zeg ik. 'Alleen bij hoogtes.'


    Cookies!

    Vince

    'Dankje, dit voelt al een iets veiliger.' antwoord ze met een glimlach terwijl ze haar sjaal dichter om zich heen trekt. Ik glimlach ook even en loop verder met diezlefde glimlach.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    Vince glimlacht ook even. Ik moet mijn ogen een beetje tot spleetjes knijpen omdat het steeds harder begint te sneeuwen waardoor ik steeds minder zie. Hopelijk waren we bijna bij het einde van de kloof. Zonder dat ik het door het knijp ik in Vince' hand

    JJ
    Ik zucht even als het steeds harder begint te sneeuwen en ga iets meer bij de rotswand lopen. Niet dat ik hoogtevrees heb maar je weet maar nooit. Vallen kan altijd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joey

    Lynn kijkt voor zich uit, maar ik zie nog net dat er blosjes op haar wangen verschijnen. Ik glimlach verlegen en kijk weer naar de weg die voor ons ligt. Het is een lang, smal pad langs de kloof, en ik probeer niet naar beneden te kijken. Wat nu wel goed lukt, want ik kijk ook vaak naar Lynn.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    Ik haal mijn vrije hand door mijn haar en knijp mijn ogen tot spleetjes, wanneer er een vrij sterke wind onze kant op waait. Ik voel de blik van Joey een paar keer op mijn lichaam branden, maar negeer het gevoel en kijk moeizaam naar de weg die voor ons loopt.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vince

    Het begint harder te sneeuwen en ik zie steeds minder, ik knijp mijn ogen iets dichter. Iets later voel ik Felicity's hand harder knijpen in de mijne maar trek me er niet zo heel veel van aan. Ik ga iets dichter tegen haar aan lopen en druk haar iets meer naar mij toe, ook zonder het echt door te hebben.


    I only miss you when I'm breathing

    Joey

    Er komt een harde wind opzetten, en dan wordt ik toch wel een beetje ongemakkelijk. Als ik me niet schrap zou zetten waai ik zo ongeveer de kloof in. Ik zucht en probeer mijn voeten goed neer te blijven zetten.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    [Er moet iemand ff vallen xD, maar dan word ie wel met een hand opgevangen ofzow XDD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Elianne
    Ik liep nog een poosje naast James toen er ineens een ijzig stuk was. Voor ik het wist lag ik op de grond. Mijn benen deden ongelooflijk veel pijn en ik gleed naar de afgrond. Een gil verliet mijn mond voor ik er erg in had wat er gebeurde.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 17:34 ]


    Cookies!

    Felicity
    Ik glimlach eventjes als Vince iets dichter tegen me aankomt lopen en mij iets meer naar hem toe drukt. Maar die glimlach verdwijnt als er ineens een harde wind komt. De wind blijft aanhouden en ik heb het idee dat als ik Vince niet zou vast houden ik weg zou waaien. Voorzichtig ga ik nog iets dichter tegen Vince aanlopen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered