• Hoofdstuk 3 ^^
    Voor alle duidelijkheid: Ze zijn net vertrokken en lopen langs een kloof.

    De personages:
    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    Spyclon - Vince de Capri


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Iral

    Voor me glijdt Ellie uit en valt in de afgrond. Ik wil gelijk naar haar toe rennen, maar stop midden in mijn pas omdat er al genoeg mensen heen gaan. Daardoor struikel en val ik ook. Met een ietwat rood hoofd krabbel ik overeind en hoop dat ik niet te veel aandacht heb getrokken.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Lisl

    Ik zucht opgelucht als ik zie dat Ellie weer op de kant is gehesen. Dan zie ik Iral struikelen en op de grond vallen. Met een rood hoofd komt hij overeind. Ik grinnik zachtjes en loop naar hem toe. "Held." zeg ik plagend.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Iral

    Lisl komt naar me toe. 'Held,' plaagt ze me.
    'Ik denk dat je bij de verkeerde bent,' zeg ik met een knikje naar Vince en Joey.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Ben ik weer :DD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik nu ook weer (lol)]


    I only miss you when I'm breathing

    [ik ook a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (mooizo, ik kijk alleen tegelijkertijd csi en zit op e ipad xdd )


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vince

    Als het na een tijdje weer goed gaat met Ellie loop ik terug naar Fee, 'Zullen we zo verder lopen?' vraag ik daarna aan de groep.


    I only miss you when I'm breathing

    Lynn Audri.

    Joey kijkt me even bedankend aan en ik glimlach bescheiden terug. "Zullen we zo verder lopen?" Vraagt Vince dan aan niemand in het bijzonder. "Ik vind het goed," Antwoord ik en kijk even naar Ellie.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Elianne
    Ik zag dat er mensen vragend naar me keken. Konden we verder? Ik knikte en begon langzaam te lopen. Mijn lippen zaten op elkaar geperst van de spanning. Daarnet was mijn hele leven even in sneltreinvaart voorbij geflitst.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 21:56 ]


    Cookies!

    Joey

    Ellie knikt dat alles oké was, en we liepen verder. Ik zucht van opluchting als er eindelijk een einde komt aan het smalle paadje langs de kloof. Ik kijk mijn ogen uit; we staan op een gletsjer. Ik vraag snel de kaart aan Iral en zie dat er inderdaad een gletsjer op de route ligt. Er komt een glimlach op mijn gezicht. "Guys, we liggen op schema!"


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Felicity
    Ik zucht opgelucht als het paadje naast de kloof afgelopen is maar blijf Vince' hand wel vasthouden. Dam zegt Joey dat we op schema zijn. Ik schraap mijn keel, 'ehm, waar gaan we vannacht eigenlijk slapen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James

    Ik kijk naar Ellie en ga naast haar lopen. 'Gaat het! ' Fluister ik en
    kijk haar onderzoekend aan.

    Vince

    Ik glimlach als we het eind van het paadje hebben bereikt en als ik hoor dat we op schema liggen. Maar alsnog loop ik nog niet echt verder maar blijf ik met mijn hand nog steeds om Fee geslagen.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    Het voelt fijn dat Vince' arm om mij heen blijft liggen. Ookal lopen we niet meer bij de kloof ik voel me nog steeds niet helemaal veilig. Ik ga iets dichter tegen Vince aanlopen en verstop mijn hoofd een beetje in mijn sjaal.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered