• Hoofdstuk 3 ^^
    Voor alle duidelijkheid: Ze zijn net vertrokken en lopen langs een kloof.

    De personages:
    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    Spyclon - Vince de Capri


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Vince

    'Oké ik vind het goed,' antwoord ik Fee waarna ik een beetje raar opkijk naar Lynn, 'Koken we niet meer met zijn allen dan?'


    I only miss you when I'm breathing

    Lynn Audri.

    "Koken we niet meer met zijn allen dan?" Vraagt Vince aan me. "Dat lijkt me een beetje onlogisch niet?" Beantwoord ik zijn vraag.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vince

    'Dt lijkt me een beetje onlogisch, niet?' beantwoord ze mijn vraag. 'Dus ieder tweetal kookt voor zichzelf?' vraag ik nog even voor de zekerheid.


    I only miss you when I'm breathing

    Lynn Audri.

    "Dus ieder tweetal kookt voor zichzelf?" Vraagt hij dan. Ik glimlach even en kan een grinnik niet onderdrukken. "Nee, gek kind" Zeg ik even glimlachend, "Ieder tweetal kookt voor iedereen, maar dan iedere maaltijd een ander tweetal, als iedereen dat een goed idee vind tenminste".


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vince

    "Nee, gek kind" Zegt ze even glimlachend, "Ieder tweetal kookt voor iedereen, maar dan iedere maaltijd een ander tweetal, als iedereen dat een goed idee vind tenminste" vervolgt ze. 'Oh zo, ja dat is ook en goed idee,' antwoord ik met een kleine blos op mijn gezicht.


    I only miss you when I'm breathing

    Lynn Audri.

    "Oh zo, ja dat is ook een goed idee" Antwoord hij met een kleine blos op zijn gezicht. Ik grinnik even, volgens mij heb ik hem toch verkeerd ingeschat. Vooroordelen, daar ben ik ook nog wel goed in. Even voel ik een energie stoot door mijn lichaam gaan. Nee, ik wil niet hyper worden. Straks denkt iedereen da tik een of ander vaag gestoord kind ben, dus ga ik op de grond zitten. Terwijl ik op de grond zit, speel ik met mijn vingers, als afleiding.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Felicity
    Ik knik, 'goed idee. Maar ehm, hoe gaan we de tweetallen indelen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lynn Audri.

    "Goed idee. Maar ehm, hoe gaan we de tweetallen indelen?" Vraagt Fee dan. "Het moet wel eerlijk gebeuren, ik bedoel, tja, wat bedoel ik eigenlijk?" Zeg ik glimlachend en bij het laatste lach ik even. "Sorry, ben een beetje hyper denk ik.." Verontschuldig ik me dan en bijt op mijn lip.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Felicity
    'Het moet wel eerlijk gebeuren, ik bedoel, tja, wat bedoel ik eigenlijk?' zegt Lynn, 'Sorry, ben een beetje hyper denk ik..' vervolgt ze. 'Geeft niet, maar wat bedoel je met dat het eerlijk moet gebeuren?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lynn Audri.

    "Geeft niet, maar wat bedoel je met dat het eerlijk moet gebeuren?" Vraagt ze dan. "Nou, niet dat een iemand bij iemand slaapt, terwijl ze diegene niet mag" Antwoord ik, "Dat zou toch niet leuk en niet eerlijk voor diegene zijn? En trouwens, er is niemand die écht de leiding heeft, dus iedereen zou voor zichzelf moeten kiezen".


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Felicity
    'Nou, niet dat een iemand bij iemand slaapt, terwijl ze diegene niet mag. Dat zou toch niet leuk en niet eerlijk voor diegene zijn? En trouwens, er is niemand die écht de leiding heeft, dus iedereen zou voor zichzelf moeten kiezen,' antwoordt Lynn. Ik knik, 'mij maakt het eerlijk gezegd niet zoveel uit met wie ik de dekens moet "delen"'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lynn Audri.

    "Mij maakt het eerlijk gezegd niet zoveel uit met wie ik de dekens moet 'delen'" Zegt ze. "Mij ook niet, als ik maar niet met jou een deken hoef te delen," Zeg ik, "No, joke" Zeg ik er met een glimlach achteraan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Felicity
    'Mij ook niet, als ik maar niet met jou een deken hoef te delen,' zegt Lynn, 'No, joke,' zegt ze er met een glimlach achteraan. Ik trek even mijn wenkbrauwen op en begin dan te grinniken, 'en bedankt he,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik wil inspringen, waar zijn jullie & hoe willen jullie dat ik inspring? - Alexandra 'Alexa' Penelope Giannopoulos -]

    Lynn Audri.

    Ze trekt even haar wenkbrauw op, maar begint dan te grinniken. "En bedankt he," Zegt ze. "Geen dank hoor, ik zeg het met plezier" Zeg ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'