• Hoofdstuk 3 ^^
    Voor alle duidelijkheid: Ze zijn net vertrokken en lopen langs een kloof.

    De personages:
    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    Spyclon - Vince de Capri


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Vince

    Ik kijk ook even naar de plek waar Joey naar kijkt en knik even, 'Ja laten we daar maar gaan slapen.'


    I only miss you when I'm breathing

    Joey

    Lynn komt naast me staan en vraagt: "Dat wordt kouder dan gister he?"
    Ik knik langzaam en loop verder richting de 'grot'. Het lijkt lang te duren, maar eindelijk zijn we bij de grot aangekomen. Ik zet mijn koffer snel ergens neer en zak dan op de grond, met mijn rug tegen de wand.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 19:19 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    Vanuit mijn ooghoeken zie ik hem langzaam knikken en ik loop achter hem aan richting de 'grot'. Wanneer we er zijn aangekomen, zet hij zijn koffers neer en laat zich naar beneden zakken langs de wand. Ik zucht even en bekijk de muren. Hier lijken wel een soort van tekeningen op te staan, maar dan vervaagd en amper te zien. "Moet je kijken" Zeg ik tegen niemand in het bijzonder en ga even met mijn hand over de muur heen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Felicity
    We lopen richting de plek die Joey aanwees. Als we er aankomen laat ik mijn rugzak op de grond vallen en loop naar Lynn die zegt dat we ergens naar moeten kijken. Op de muur van grond staan vervaagde tekeningen. Ergens geeft met dat geen goed gevoel. 'Ehm, hoe gaan we de dekens verdelen?' vraag ik uiteindelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik volg Fee en kijk ook even naar de tekeningen, zouden ze betekenen dat er hier echt mensen hadden gewoond?
    Ik probeer me er niet op te focussen en kijk naar Fee, 'Ehm, weet niet.' antwoord ik dan met een kleine grijns. Het maakte mij niet zo veel uit, als ik maar niet met een jongen onder een deken hoefde.


    I only miss you when I'm breathing

    James

    We lopen de grot binnen en er word wat overlegt. Ik blijf even buiten staan en kijk naar de lucht die langzaam grijs begint te worden. Aan de zon te zien moet het laat in de middag of begin avond zijn. We hadden dus erg lang gelopen.

    Lynn Audri.

    "Ehm, hoe gaan we de dekens verdelen?" Vraagt Fee, nadat ze even naar de muur heeft gekeken. "Maakt mij niet uit" Antwoord ik en laat mijn rugzak op de grond zakken, waarna ik mijn fototoestel eruit vis. Ze mogen van mij denken wat ze willen, maar ik moet hier echt even een fotootje van maken hoor. "Ehm, weet niet" Antwoord Vince op de vraag van Fee. "Misschien kunnen we iedere avond wisselen van 'dekenpartner'?" Stel ik voor terwijl ik een foto maak van de muur.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason

    Ik grinnik even om Lynn's woord keuze, 'Als ik maar niet bij allemaal jongens onder een deken hoef, dat vind ik eerlijk gezegd wat gay.' antwoord ik haar. 'Maar eigenlijk snap ik ook dat jullie niet met jongens onder een deken willen liggen,' voeg ik er snel aan toe.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 21:24 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    'Maakt mij niet uit,' antwoord Lynn. 'Ehm, weet niet,' zegt Vince met een kleine grijnst. 'Misschien kunnen we iedere avond wisselen van "dekenpartner"?' stelt Lynn dan voor. 'Als ik maar niet bij allemaal jongens onder een deken hoef, dat vind ik eerlijk gezegd wat gay.' Maar eigenlijk snap ik ook dat jullie met jongens onder een deken liggen,' zegt Vince dan. 'Is het niet fijner om elke avond met dezelfde, ehm, te "slapen"?' begin ik.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 21:23 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik moet weer eens vroeg weg gaan, sorry -_-]


    I only miss you when I'm breathing

    Lynn Audri.

    "Maar eigenlijk snap ik ook dat jullie niet met jongens onder een deken willen liggen" Zegt Vince. "Nou.." Zeg ik met een speelse grijns en kijk nig steeds naar de muur. Ik weet het niet, maar op de een of andere manier interreseert het me gewoon. "Is het niet fijner om iedere avond met dezelfde, ehm, te 'slapen'?" Begint Fee dan. "Tja, als het iemand is die ik mag vind ik het goed" Antwoord ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Felicity
    'Tja, als het iemand is die ik mag vind ik het goed,' antwoordt Lynn. Ik knik en kijk dan de rest van de groep aan, 'zullen we dat dan maar doen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joey

    'Zullen we dat dan maar doen?' vraagt Fee. Ik haal mijn schouders op. "Prima."


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    "Zullen we dat dan maar doen?" Vraagt Fee aan iedereen. "Prima" Antwoord Joey schouderophalend. "Zullen we dan ook meteen afspreken wie met wie slaapt en wie met wie kookt?" Zeg ik, wanneer ik me omdraai en nu niet meer naar de muur kijk, "Tenminste dat lijkt me wel zo handig".


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James

    Ik sta om de hoek van de grot en kijk een beetje naar de omgeving.
    Ik was nooit erg sociaal geweest en zeker niet in grote groepen.
    Het maakte me niet uit wat de regels werden ik zou mijn weg wel
    vinden.