• Hoe bedoel je Divas?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    ze zijn jong, ze weten wss niet eens wat ze allemaal aan het doen zijn, en wat voor effect het heeft op anderen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    OMG o.O


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    I'd say; shut it up before it gets any worse.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Wat had dat blondje meisje -Rosie of zoiets- er eigenlijk bij? En ik vond het nummer echt niet bij ze passen, te jong voor dat nummer.
    @ Contostavlos
    Je maakt niet zulke bewegingen bij een nummer als je dat niet weet, lijkt mij dan toch


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    OMG no. -.-'


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    MrCarrotCake schreef:
    Wat had dat blondje meisje -Rosie of zoiets- er eigenlijk bij? En ik vond het nummer echt niet bij ze passen, te jong voor dat nummer.
    @ Contostavlos
    Je maakt niet zulke bewegingen bij een nummer als je dat niet weet, lijkt mij dan toch

    nee, maar als ze zich er meer van bewust worden, zullen ze zich denk ik wel aanpassen. en die blonde is haar 'hypegirl'. geen flauw idee wat dat is.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ze zijn echt schattig!


    (Be)lieve in (you)rself

    Contostavlos schreef:
    (...)
    nee, maar als ze zich er meer van bewust worden, zullen ze zich denk ik wel aanpassen. en die blonde is haar 'hypegirl'. geen flauw idee wat dat is.

    Dat betwijfel ik, ze hebben de tekst namelijk ook al aangepast...
    Owh, waarom heeft ze dan een microfoon? :8


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Schattig? Nee. Aanstelster? Ja. Punt.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Waar zag je welke beweging dan?

    Ik vindt ze wel schattig :Y)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Het liedje vind ik wel schattig, maar na afloop hun reactie, nee dat vind ik te aanstellerig.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Achja, hoe zou jij reageren als je zoiets zomaar kreeg. :Y)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik vind ze tijdens het optreden wel schattig, al mogen die pasjes wel wat minder. En dan die reactie op het eind? Een beetje aanstellerig als je het mij vraagt. Natuurlijk ben je blij als je zoiets wint, maar als je zo jong/klein bent, zou je dan niet eerder fan zijn van iets als K3 - ik weet daar zo gauw geen Engelse variant voor - dan dat je gaat gillen bij een grote artiest als Nicki Minaj? Het lijkt net een beetje gespeeld of bedacht dat ze zo blij moesten reageren..


    “Love is a contradiction.”

    Die zullen wel van die 'mijn-kind-is-perfect-en-moet-dat-aan-de-wereld-laten-zien' ouders.
    Ik heb in iedergeval niks met arrogante/tuttige/diva mensen, hoe jong of oud ze ook zijn.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Trouwens, dat linker meisje doet helemaal niks O.o


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"