• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    2:00
    Er is weer vanalles gebeurd. Het is duidelijk dat Alive en Moon elkaar niet mogen, maar bij Vince is dat anders.
    Want Alex ging voor een opdracht naar de Mac en iedereen ging mee, behalve Moon en Vince. Moon heeft haar liefde verklaard aan Vince.

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| |
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| ||
    Cassie: |||| |
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 21:03 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Ik lach even naar Moon, 'Misschien,' mompel ik. 'Ik hoop het dan maar.' voeg ik er nog aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Alex
    'Met een badmuts wordt je haar ook nat, en ik droeg geen muts.' zeg ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Cassie
    'Was je toen soms kaal?' vraag ik, 'want als je geen haar hebt kan het ook niet nat worden...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    'Dat hoeft niet perse als je heel snel even naar de bodem zwemt,' houd ik vol. Ik grinnik om Cassie's opmerking. 'Ja, dat kan ook nog. Ik blijf bij het tweede verhaal.'

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 15:57 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    Vince lachte, waardoor ik ook een glimlacht kreeg. 'Misschien,' mompelde hij. 'Ik hoop het dan maar,' voegde hij er nog aan toe. 'Hmm, en anders maken we het gewoon leuk,' zei ik en ik beet hem zachtjes in zijn lip. Ik draaide me om naar Cassie die wat zei over kaal. 'Hmm, daar dacht ik net ook aan'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik voel een zachte tinteling door me heen gaan als ze op mijn lip bijt, ik leun iets naar haar toe en kus haar een beetje op haar wang en hals terwijl ze naar de rest van de groep kijkt.


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie
    Ik kijk Alex even aan. 'Dus wat is waar? Het eerste of het tweede verhaal?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moon Kaboor

    Terwijl ik wachtte op wat Alex zou zeggen voelde ik lippen op me wang en in me nek. Op me gezicht verscheen een grote glimlach. 'Is ons vermoedde juist?' vroeg ik aan Alex.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex
    'De 2e was waar.' zeg ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Moon Kaboor

    'De 2e was waar,' zei Alex. Ik keek hem vragend aan. 'Hoe de god wil je dat dan voor elkaar krijgen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    'Ik denk dat jij gelijk had, Moon,' zeg ik. 'Dat hij toen kaal was.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    'Ik denk dat jij gelijk had, Moon,' zeg hij. 'Dat hij toen kaal was'.
    Ik schudde me hoofd. 'Cassie zei dat, ik dacht dat alleen,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    'Oh, stom van me, ik haal dat idee met die badmuts er door heen,' zeg ik hoofdschuddend.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex
    'Ik weet ook niet hoe het gebeurd is.' zeg ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Alive

    'Ach man, dat kan niet,' beweer ik. 'Whatever, kies maar iemand.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~