• Copyright @SomeMusic
    • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •



    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 18:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik glimlach tijdens het nummer, 'Mooi.' zeg ik als het afgelopen is. 'Dus dit heb je zelf geschreven?'


    I only miss you when I'm breathing

    Adriana Minola

    "Het is prachtig Cassie," zei ik enthousiast tegen Cassie, en draaide me om naar Iral. "Misschien kun jij dan op je keyboard spelen? Of zing je ook?" Vraag ik glimlachend.


    Take me to wonderland

    Michael
    Met een half oor luister ik naar alle gesprekken en gezang. Niet echt mijn ding. Muziek hoeft geen zang te hebben om goed te zijn. Op mijn schoot ligt mijn Blocknoot met verschillende choreografie. Ik schets hier en daar wat woordjes en maak wat tekeningen om mijn dans verder uit te werken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassie
    'Dankje,' zeg ik glimlachend tegen Vince en Adriana en ik voel dat ik een beetje begint te blozen. 'En ja, die heb ik zelf geschreven,' zeg ik tegen Vince. Adriana zegt tegen Iral dat hij wel de keyboard kan bespelen en vraagt dan of hij ook kan zingen. Mijn blik valt op Michael en ik loop even naar hem toe en ga naast hem zitten. 'Als we een danser nodig hebben help je ons toch wel he?' vraag ik liefjes terwijl ik over zijn arm streel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael
    Ik schrik op uit mijn gedachten en sla snel mijn blocknoot dicht voordat iemand iets kan zien.
    "Euh.." stamel ik.
    "Prima."
    Verward kijk ik rond en teken ik cirkeltje op een leeg papiertje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassie
    Ik bijt even op mijn lip als ik zie dat Michael snel zijn blocknote dichtslaat. Blijkbaar is het geheim...Maar ik begin te glimlachen als hij zegt dat het prima is. 'Dankje,' zeg ik en ik druk een kusje op zijn wang, 'maar alleen als je het echt wil hoor' zeg ik dan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral ~ Keyboard

    Ik schud mijn hoofd terwijl ik weer rood aanloop. 'Nee, ik kan niet zingen.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Michael
    Ik schenk het groepje een lachje.
    "Liever niet," zeg ik dan.
    "Ik dans liever in een groep."
    Ik sta op en loop het lokaal uit. Hoe ga ik het ooit uitmaken?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Eliza

    Ik loop naar Michael als ik me verveel. "Je bent een nieuwe choreo aan het maken ?" vroeg ik toen ik zijn blocknote zag. Ik ben goed in het onthouden van dingen, behalve namen en leerstof van de gewone vakken.

    Cassie
    Ik voel een lichte teleurstelling als Michael zegt dat hij het dan liever niet heeft en het lokaal uit loopt. Ik kijk hem even na en slaak dan een diepe zucht, ergens begrijp ik hem ook wel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Emma

    In de hoop dat iedereen al weg was liep ik met de gitaar in mijn handen naar de oefenruimte. Niet dus, nog meer mensen. "Uh hallo" zei ik met een nerveus lachje waarna ik de gitaar terug plaatste.

    Adriana Minola

    "Uh hallo" hoorde ik iemand zeggen. Wanneer ik opkeek, zag ik dat het Emma was. "Hey Emma," zei ik vrolijk. 'Nee, ik kan niet zingen.' Ik glimlachte. "Is niet erg, we hebben een sterke keyboardspeler nodig,"


    Take me to wonderland

    Emma

    "Zingen ha" mompelde ik zachtjes meer tegen mezelf dan tegen een ander. Ik zag adriana kijken. "Wat ?" vroeg ik met een geacteerd gezicht. Nu staat het op onschuldig vragend.


    [ik ga slapen, mijn voet doet schijteveel zeer en ik voel dat hij weer dik staat, byeeh]

    Adriana Minola

    "Wat ?" Vroeg Emma. "Niets," zei ik. "Wilde gewoon hey zeggen," ging ik vrolijk verder.

    [Weltrusten. ^^]


    Take me to wonderland

    [Ik kan geen ander topic vinden om dit neer te zetten dus doe ik het hier maar. Ik heb vandaag eerst een opendag van school waar ik moet helpen, als ik terug kom moet ik door naar een voetbal wedstrijd, als ik tegen vijf uur thuis kom moet ik leren voor de 11 proefwerken voor volgende week. Dus ik kom vandaag niet zo heel veel online :(]


    I only miss you when I'm breathing