• Copyright @SomeMusic
    • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •



    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 18:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik glimlach, 'Jouw stem is ook supergoed hoor!' zeg ik tegen Adriana. 'Misschien kunnen we ooit iets samen opnemen?' zeg ik nog steeds met die glimlach.


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie
    Ik kijk Vince even aan, 'Vince je was echt supergoed, probeer het maar niet te ontkennen,' lach ik. 'Nu jij,' zegt Adriana glimlachend. Mijn ogen dwalen door de ruimte en blijven hangen op een piano. Ik loop er naar toe en zet mijn vingers op de toetsen. Dan begin ik zingen en spelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Adriana Minola

    Ook Cassie keek ik met open mond aan. "We moeten echt een nummer samen opnemen," zei ik enthousiast tegen Cassie en Vince.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 22:24 ]


    Take me to wonderland

    Vince

    Ik begin drastisch te knikken, 'Ja dat moeten we echt een keer doen!' zeg ik nadat ik naar Cassie had geluisterd.


    I only miss you when I'm breathing

    [Mijn topics zetten.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    Ik lach even, 'goed idee. Origineel of cover?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Adriana Minola

    Ik dacht na. "Kan iemand van ons goede lyrics schrijven?" Vroeg ik.


    Take me to wonderland

    Cassie
    "Kan iemand van ons goede lyrics schrijven?" vraagt Adriana. 'Ik probeer het soms maar het is niet echt heel briljant ofso,' antwoord ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Ik probeer het soms ook, maar mja niet zo beel goed.' mompel ik zacht.

    [ Ik ga, doei ]


    I only miss you when I'm breathing

    Iral

    Ik zit nog steeds achter het keyboard en probeer me steeds voor te stellen, maar gelijk doe ik mijn mond dan weer dicht. Daarna besluit ik maar te zwijgen en luister naar wat ze zeggen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    'Ik kan wel laten horen wat ik heb?' stel ik voorzichtig voor, 'het is alleen niet heel goed denk ik'. Dan valt mijn blik op de jongen achter de keyboard die steeds probeert iets te zeggen. Ik sta op en loop naar hem toe, 'hee, ik ben Cassie, maar noem me maar gewoon Cas,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Adriana Minola

    'Ik kan wel laten horen wat ik heb? Stelde Cassie voorzichtig voor. "Gewoon laten zien," zei ik. "Misschien is het wel heel goed,"


    Take me to wonderland

    Iral

    'Ik ben Iral,' zeg ik verlegen, maar toch dankbaar dat ze de moeite nam om zich aan mij voor te stellen. Ze lijkt me dan ook aardig.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Oh nee, ik blijf nog ff xd]


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie
    'Ik ben Iral,' zegt de jongen verlegen en ik draai me om als ik Adriana hoor zeggen dat ik het gewoon moet laten horen. Ik glimlach even naar Adriana en loop dan naar de gitaren en pak er een. Als ik zeker weet dat ze goed zijn gestemd kijk ik weer even op. 'Ehm ik had het eigenlijk bedacht met piano, gitaar en drum maar het kan ook met gitaar alleen,' Ik pak de gitaar goed beet en leg mijn vingers op de snaren en begin dan weer te spelen en zingen.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 22:52 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered