• Copyright @SomeMusic
    • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •



    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 18:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Cassie blijft door mijn hoofd gaan. Ik heb de vriendschap, nou ja.. Meer dan vriendschap, bijna een relatie. In ieder geval, ik heb hun band compleet verpest. Altijd wanner ik me rot voel ga ik iets met muziek doen. Nu dus ook. Ik loop naar de oefenruimte met instrumenten, pak een gitaar en sla een paar snaren aan. Ik voel me er nog niet erg beter van. De gitaar laat ik in de hoek staan, loop naar het drumstel en begin een beat te spelen.

    [Blijft Sebas daar de heletijd? ;d Dan komt hij straks Serena weer tegen met Levi ;P Die gaan er straks ook heen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Jep, Sebas blijft daar. ;D]

    Abigail 'Abby' Loretta Bosh.
    Ik merk dat er een meisje naast me komt zitten. "Hoi." Begroet ze me met een vrolijke glimlach. "Ik ben Florence, maar noem me maar Floor. Wie ben jij?" Ratelt ze. "Ook hallo." Mompel ik geïrriteerd en sla mijn benen over elkaar. "Ik ben Abigail, je mag Abby zeggen." Stel ik mezelf voor.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 19:03 ]

    Michael
    Cassie komt naast me zitten.
    'H-het spijt me,' zegt ze zacht.
    "Is dit normaal voor jou? Zomaar met elke jongen zoenen?" vraag ik haar terwijl ik haar niet aankijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    "Ook hallo," Mompelt ze geïrriteerd, terwijl ze haar benen over elkaar heen slaat. "Ik ben Abigail, je mag Abby zeggen" Stelt ze zich dan voor. "Oke," Zeg ik, "Wat brengt jou hierheen?" Vraag ik dan maar.

    Elliot Jaden Tune.

    Ik kijk even rond en besluit richting een gebouw te lopen wat me het meeste aanspreekt. Stiekem hoop ik dat er meerdere mensen zijn, zodat ik er alvast een paar ken. Ik open de deur [Van de oefenruimte ^^.] en zie daar een paar mensen staan/zitten. "Eh, hoi" Zeg ik dan maar. Ik ben nooit zo goed geweest in nieuwe vrienden maken. Tja, dat ben ik nou eenmaal.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ehh in de oefenruimte zit maar 1 persoon en dat is Sebas]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ow, lol XDD Ik ben heel slim bezig vandaag,]

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 20:14 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Heh? De laatste keer zaten Adriana, Vince, iral en nog iemand in de oefenruimte? Heb ik wat gemist dan?]


    Take me to wonderland

    [Zitten die daar ook dan? ow XD haha mijn fout, dan heb ik dat niet meegekregen in de samenvattinkje]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Achjoh, maakt niet uit XD]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Midna schreef:
    [Zitten die daar ook dan? ow XD haha mijn fout, dan heb ik dat niet meegekregen in de samenvattinkje]


    [Haha x'D Is niets. ^^]


    Take me to wonderland

    Smugness schreef:
    (...)

    [Haha x'D Is niets. ^^]


    [Wilt gij reageren dan? :D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Adriana Minola

    "Eh, hoi" hoor ik opeens iemand zeggen. Ik kijk op naar de deur en zie een jongen staan. "Hey," zeg ik vrolijk naar hem.


    Take me to wonderland

    Cassie
    "Is dit normaal voor jou? Zomaar met elke jongen zoenen?" zegt Michael. Ik schud mijn hoofd maar aangezien hij me niet aankijkt kan hij het niet zien. 'Nee, tuurlijk niet! Zo ben ik helemaal niet. Als ik de bal in de basket zo gooien zou hij me een kusje geven maar ik gooide mis dus gaf ik hem een kusje op zijn neus, het spijt me echt!'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered