• Copyright @SomeMusic
    • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •



    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 18:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elliot Jaden Tune.

    "Toch al eventjes, we hebben net wat gezongen," Vertelt ze vriendelijk, terwijl ze een pluk haar uit haar gezicht blaast. "Zijn jullie hier gekomen door jullie zang talenten of door iets anders?" Vraag ik dan glimlachend en kijk ze allemaal even aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena Loeff

    Toen ik klaar was met spelen hoorde ik Levi klappen. 'Dat was echt goed,' zei hij. Ik keek hem aan en zag dat hij glimlachte. Ik begon te blozen. Ik wende mijn gezicht af en keek richting de andere twee instrumenten. 'Welke van de twee nu?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Adriana Minola

    "Zijn jullie hier gekomen door jullie zang talenten of door iets anders?" "Ik wel," begin ik. "Maar Iral is hier bevoorbeeld omdat ie heel erg goed is in keyboard," glimlach ik. "Waarom ben jij hier?" Vroeg ik toen.


    Take me to wonderland

    Elliot Jaden Tune.

    "Ik wel," Begint ze, "Maar Iral is hier bijvoorbeeld, omdat ie heel erg goed is in keyboard," Glimacht ze. "Waarom ben jij hier?" Vraagt ze dan. Oke, dus. Nu moet ik dus gaan zeggen dat ik hier ben vanwege mijn schrijftalent? Niet gaan liegen Elliot, je bent wie je bent. "Eh, ik ben hier vanwege mijn schrijf talent. Niet alleen boeken, ook liedjes" Zeg ik dan een beetje bang voor hun reactie.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ Ik ga der vandoor... tot morgen ! <3 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Adriana Minola

    "Eh, ik ben hier vanwege mijn schrijf talent. Niet alleen boeken, ook liedjes" zegt hij dan. "Cool," zeg ik gemeend. "Ik hou van de manier waarop boeken geschreven zijn enzo, en de lyrics vind ik soms het mooiste aan een liedje." zei ik met mijn mond nog steeds opgekrult in een lach.


    Take me to wonderland

    (Diegene die Jason wil ontmoeten, mag het, maar ik moet je wel zeggen dat ik om half op mijn kamer moet zijn, dus dan kan ik niet meer reageren, helaas.)
    Jason Jae Blake
    Als ik na een tijdje genoeg geoefend heb, ben ik basketballen een beetje zat geworden en vang de bal weer op in mijn handen, waarna ik de weg terug vervolgde naar mijn kamer. Ik zweette als een gek en had dan ook zin in een douche. Toen ik eindelijk een douche had genomen, deed ik schone kleding aan en liep weer naar buiten, waar ik op een bankje ging zitten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Abigail 'Abby' Loretta Bosh.
    "Oke." Zegt ze."Wat brengt jou hierheen?" Vraagt ze aan me. Blijkbaar heeft ze zin om te praten. "Ik ben een Nail Artist." Zeg ik kort.

    [Waar kan Sebas inspringen? Hij is in de ruimte met instrumenten.]

    [In de ruimte met de instrumenten nog nog 4 mensen of zo toch?
    In iedergeval ik kanje nu niet even helpen XD Aangezien Serena met Levi bezig is op haar kamer xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Michael
    "Dankje, jij zit er ook niet verkeerd uit," fluistert ze.
    Ik schiet in de lach. Snel druk ik een kusje op haar mond.
    "Come on Beauty!" zeg ik lachend en ik trek haar van de bank af.
    "We gaan rondjes lopen,"
    Ik wiebel met mijn wenkbrauwen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassie
    Ik grinnik even als hij met zijn wenkbrauwen wiebelt. 'Als me maar niet weer verdwalen,' lach ik, 'dat hebben we vandaag als iets te vaak gedaan,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael
    "We verdwalen toch niet meer," moedig ik haar aan.
    Snel sta ik op en pak ik haar hand.
    "Kom,"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassie
    'Waar wil je heen gaan?' Vraag ik als Michael mijn hand pakt. 'Weer naar de dansruimtes of ergens anders heen?'

    [Sorry ik reageer sloom, zit nog op school]
    [


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael
    "Dansruimte is prima," zeg ik.
    Ergens denk ik dat ze niet de waarheid spreekt maar ik laat het wel zitten. Quasi-vrolijk loop ik naar de Dansruimte waar ik mijn schoenen aantrek.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."