• Copyright @SomeMusic
    • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •



    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 18:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar strak aan.
    "Ook dat vind ik niet echt normaal." zeg ik boos.
    "Ik heb het uitgemaakt voor jou, weet je nog?"
    Ik kijk naar mijn All Stars die nodig aan vervanging toe zijn.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassie
    'Ook dat vind ik niet echt normaal,' zegt Michael boos, 'Ik heb het uitgemaakt voor jou, weet je nog?' dan kijkt hij weer naar zijn schoenen. 'Michael,' zeg ik, 'h-het stelde niks voor,' zeg ik uiteindelijk. Het enige probleem is dat ik niet zeker weet of het echt niks voorstelde.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Mweehhh deed Levi dan ook gelijk haha ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [sorry, ik reageer beetje sloom want moet nog een presentatie maken-.-]
    Levi
    Als ik en Serena een stukje hebben gelopen komen we bij de oefenruimte aan. Ik kijk haar verwachtingsvol aan, 'doe je ding,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elliot Jaden Tune.

    "Hey," Zegt een meisje vrolijk. "Zijn jullie hier al lang?" Vraag ik, terwijl ik naar ze toe loop. Ik bekijk haar even onopvallend en glimlach dan. Ookal heb ik een suffe ambitie, toch voel ik me hier al thuis.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Michael
    Ik lach sarcastisch.
    "Oke, als jij het zegt. Maar ik accepteer dit niet meer," waarschuw ik haar.
    Ik richt me weer op mijn schoenen terwijl mijn hand die van Cassie zoekt. Heel zachtjes knijp ik in de hare.
    "Dit flik je niet meer."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Je bent een schat ;d]

    Serena Loeff

    Na een eindje gelopen te hebben, kwamen we bij de oefenruimte. Ik keek en zag dat er best wel veel mensen waren. 'Doe je ding,' zei hij. Ik slikte even. 'Weet je, mijn dapperheid heeft door die klap van net een optater gekregen,' begon ik. 'Ik laat wel eerst drie dingen horen in me kamer, drums komt later wel,' zei ik en ik trok hem mee.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Michael lacht sarcastisch. "Oke, als jij het zegt. Maar ik accepteer dit niet meer," waarschuwt hij vervolgens. Hij kijkt weer naar zijn schoenen maar pakt wel mijn hand beet en geeft er een knijpje in, "Dit flik je niet meer'. 'Tuurlijk doe ik het niet weer,' zeg ik zacht en geef hem ook een zacht knijpje in zijn hand.

    Levi
    'Weet je, mijn dapperheid heeft door die klap van net een optater gekregen. Ik laat wel eerst drie dingen horen in me kamer, drums komt later wel,' zegt ze en ze sleurt me mee. 'Okee, ik vind het best,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    'Okee, ik vind het best,' grinnikte hij. 'Niet grinniken!' riep ik nep boos naar hem. Na een paar verkeerde richtingen genomen te hebben kwamen we eindelijk aan bij me kamer. Ik liep me kamer binnen en keek Levi aan. 'Wat wil je als eerste horen?' vroeg ik aan hem. 'Zeg geen drums! of ik sla je,' zei ik nep boos.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Michael
    Ik druk een zoen op haar wang.
    "Dan is het goed," fluister ik en ik kus haar op haar lippen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Levi
    'Wat wil je als eerste horen? Zeg geen drums! of ik sla je,' zegt ze nepboos als we bij haar kamer komen. 'Hmmm doe maar dru- nee doe toch maar de gitaar,'

    Cassie
    Michael drukt een kus op me wang. 'Dan is het goed,' fluistert hij en hij geeft een kus op mijn lippen. Ik glimlach even en geef hem dan een kus terug.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff


    'Hmmm doe maar dru- nee doe toch maar de gitaar,' zei hij. ik keek hem nep boos aan en duwde hem daarna richting mijn bed. 'Zitten,' zei ik poeslief, maar op een strenge toon. Ik liep naar mijn gitaar toe en pakte hem op. Ik deed de band om mijn schouder en begon te spelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Michael
    Er vormt zich eventjes een glimlach wanneer ze me terug zoent. Ik leg mijn hand op haar wang terwijl mijn ander op haar heup ligt.
    "Je bent mooi," fluister ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Adriana Minola

    "Zijn jullie hier al lang?" Vroeg hij. "Toch al eventjes, we hebben net wat gezongen," vertel ik vriendelijk terwijl ik een pluk haar uit mijn gezicht blies.


    Take me to wonderland

    Levi
    'Zitten,' zegt ze met een lieve maar ook strenge toon. Ze loopt naar haar gitaar toe en begint te spelen. Als ze klaar is klap ik in mijn handen. 'Dat was echt goed,' glimlach ik.

    Cassie
    "Je bent mooi," fluistert Michael. Ik glimlach even naar hem en voel dat ik blosjes krijg. 'Dankje, jij zit er ook niet verkeerd uit,' fluister ik terug en ik geef hem weer een kus.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered