• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •



    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 21:10 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael
    "De Salsa!" zeg ik lachend.
    "Kan je dat?"
    Ik zwier haar in het rond.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassie
    Ik kijk Michael lachend aan, 'Yup, ik kan de salsa.' Omdat ik geen hakken aan heb ga ik maar op me tenen staan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Emma

    Ik stop als ik doorheb dat er iemand kijkt. "Je hebt niks gezien" sis ik naar haar als ik voorbijloop. Ik ga naar de eetzaal en laat me daar op 1 van de stoelen vallen. "Waarom is deze school niet zoals ik gedacht had ?" vroeg ik mezelf luidop af.

    Michael
    "Perfect!" zeg ik als ze vertelt dat ze de salsa kan.
    Samen dansen we de zaal rond. Dit is zo perfect!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Eliza

    Ik kijk verbaasd het meisje na. Waarom ? Maar- ze- wat ?! Ik liep haar achterna. "Waarom mag niemand het weten ?" vroeg ik haar. Ze hief haar hoofd op en keek me een tikkeltje boos aan. "Omda tik het je vraag" zei ze kalm. Nou als ik erover nadacht, als ik iemand iets vroeg niet te zeggen dan deed die persoon dat ook. "Okay, ik zeg niets" zei ik waarna ik naast haar ging zitten. Ze lachte en verborg haar hoofd weer tussen haar armen.

    Cassie
    Ik en Michael dansen de zaal rond en ik moet zeggen dat het behoorlijk goed gaat. Als het liedje is afgelopen glimlach ik even naar hem, 'dat ging nog best wel goed,' lach ik. 'Dus wat komt er nu, de tango?'

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 17:37 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Emma

    Ik sta weer op. Waarom mag niemand weten dat ik piano kan spelen ? Omdat ik hier voor acteren ben ? Ik haal mijn schouders op en loop naar de danszaal. Ik zie 2 mensen en een piano. Hoe verrassend. "Stoort het als ik speel ?" vraag ik met mijn liefste lachje.

    [Samenvatting?]

    SomeMusic schreef:
    [Samenvatting?]


    [Serena heeft op Sebas geantwoord.
    Michael en Cassie zijn nu aan het dansen
    Beide poppetjes van Sunsparkle zijn in de eetkamer
    Ehm, ja xd Wat er precies gebeurd is weet ik niet XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    SomeMusic schreef:
    [Samenvatting?]


    [ehmm Cassie en Michael zijn weer bij de danszaal. Iral leert Adriana nog steeds piano spelen en vince kijkt er nog steeds na en voor de rest weet ik eigenlijk niet, alleen dat sebastian en Serena nog in de opnamestudio zijn.]
    [ik ben even eten]

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 17:40 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Emma

    Als ze niet antwoorden ga ik alsnog achter de piano zitten en speel wat deuntjes om daarna volle liedjes te spelen. Ik begon It Will Rain te spelen dus ik zong ook. Niet stil, maar nog redelijk luid. Niet te luid, het was een normaal volume zeg maar.

    Iral ~ Keyboard

    'Dat hoop ik wel, ja,' zeg ik terwijl ik begin uit te leggen met welke tonen de melodie begint. Voorzichtig leg ik een vinger van haar op de eerste toon.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Adriana Minola

    'Dat hoop ik wel, ja,' zei hij, en ik glimlach even. Vervvolgens begon hij de tonen van de melodie uit te leggen. Gefascineerd luisterde ik naar zijn uitleg. Uiteindelijk legde hij mijn vinger op de eerste toon.


    Take me to wonderland

    Emma

    "Everyday it will rain, rain, rain" zong ik. Ik stopte en stond weer op. Ik liep door naar de oefenruimte en zag daar Iral die Adriana les gaf. Ik lette maar niet op Vince. "Als ik moet helpen, je zegt het maar" zei ik met een klein lachje waarna ik terug naar de toneelzaal liep. Daar ging ik achter de piano zitten en ik was van plan daar niet rap weg te gaan.

    Michael
    "Best goed?" zeg ik lachend.
    "Geweldig!"
    Ik trek mijn schoenen uit en dans verder, alleen, op blote voeten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."