• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •



    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 21:10 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Adriana Minola

    Terwijl Iral me wat uitlegde over het keyboard, keek ik stiekem vanuit mijn ooghoek naar Vince. Maar ik draaide me meteen weer naar Iral om ervoor te zorgen dat ik het allemaal begreep.


    Take me to wonderland

    Michael
    "Sorry," zeg ik zachtjes tegen Cassie.
    "Heb je je pijn gedaan?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassie
    Ik schud mijn hoofd, 'nee hoor, ik kan wel tegen een stootje'. Eliza wijst waar de danszalen zijn en dan zijn we weer alleen. Ik kijk Michael even aan, 'dansen of verder met de school verkennen? of beter gezegd, een poging doen tot de school te verkennen,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael
    "Mijn voorkeur is dansen. Deze school komen we toch nooit meer uit." grinnik ik en ik loop één van de zalen binnen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Eliza

    Ik stopte met Ballet toen Michael opeens binnenkwam. Ik deed mijn haar gewoon in een staart en deed andere kleren aan voor Modern. Ik zocht een liedje en beweegde wat. Vermoeid schudde ik mijn hoofd en dacht goed na. Uiteindelijk vond ik iets en bedacht een choreo.

    Cassie
    Ik loop achter Michael aan, 'daar ben ik het helemaal mee eens, als ze ons missen beginnen ze vanzelf wel een zoektocht,' ik kijk hem even aan, 'jouw iPod of mijn iPod, samen dansen of alleen dansen? zeg jij het maar'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Emma

    Ik veegde de tranen nu voorgoed weg. Cat was weg en het was nog eens mijn schuld ook. Had ik haar niet tegengehouden om daar het rood licht te lopen voor de voetgangers was ik nu samen met haar op deze school. Ik stond op en liep naar mijn kamer. Direct naar de badkamer. Ik liet een mesje over mijn pols gaan maar stopte direct. "Waar the hell ben ik mee bezig ?" zeg ik als ik naar mijn bloedende pols kijk. Ik hou hem onder de kraan en zoek een klein verbandje. Ik zeg wel dat ik ben gevallen, dat past goed bij me. Ik liep weer naar beneden met het verbandje rond mijn pols en liep rechtstreeks naar de keuken. "Wat ga ik nu eens eten ?" vraag ik luidop.

    Michael
    "Samen dansen." zeg ik lachend en ik wiebel met mijn wenkbrauwen. Snel stop ik mijn Ipod in de speakers en ik pak Cassie's handen.
    "Mag ik deze dans van u?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Eliza

    Cassie vroeg vanalles aan Michael maar ik lette er niet op. Het zwanenmeer, natuurlijk. Zo vlug ik kon deed ik mijn balletkleren weer aan en zocht het liedje van het zwanenmeer. Nog vlug deed ik mijn Pointes wat strakker en begon te dansen.

    Cassie
    Ik grinnik even, 'Tuurlijk mag u deze dans van mij,' zeg ik bekakt. 'Welke dans wilt u doen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Emma

    Ik wou niet dat iemand zag dat ik piano kon spelen, maar het was iets waar ik nu nood aan had. Ik liep naar de kamer met alle muziekinstrumenten en liep naar binnen. Toen ik Iral daar zag zitten liep ik meteen naar buiten en ging naar de toneelzaal. Daar ging ik achter de piano zitten en speelde Halleluja. Met de zang erbij want het was iets wat ik altijd deed, zingen en spelen.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 16:53 ]

    Sunsparkle schreef:
    Emma

    Ik wou niet dat iemand zag dat ik piano kon spelen, maar het was iets waar ik nu nood aan had. Ik liep naar de kamer met alle muziekinstrumenten en liep naar binnen. Toen ik Iral daar zag zitten liep ik meteen naar buiten en ging naar de opname studio. Daar ging ik achter de piano zitten en speelde Halleluja. Met de zang erbij want het was iets wat ik altijd deed, zingen en spelen.


    [in de opname ding zitten Sebastiaan en Serena]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik glimlach naar Adriana als ze even om kijkt naar mij. Als ze zich weer omdraait loop ik verder naar binnen en begin een beetje rond te kijken in deze oefenruimte. Hier zou ik misschien nog wel veel rondhangen als ik wat wil leren.


    I only miss you when I'm breathing

    Eliza

    Ik liep weer naar buiten en passeerde de kamer waar een jongen voor stond en nog 1 jongen en meisje binnen zat. Ik wou naar mijn kamer lopen maar hoorde piano geluiden en zang uit de toneelzaal komen. Ik duwde de deur wat open en zag een meisje zitten die piano speelde op het podium.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 16:52 ]

    [Hmmm, okay, momentje, ik pas het even aan]