• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •



    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 21:10 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik kijk even de jongen aan, hij kon goed spelen maar ik vond dit oude nummer een beetje saai. 'Speel je ook wat meer hippe nummers?' vraag ik aan hem. 'Met alle respect ,natuurlijk, voor dit nummer.' voeg ik er nog snel aan toe.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 18:54 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Emma

    De deur van het toneel stond op en ik hoorde daar Vince vragen voor hippe nummers. Uit het niets speelde ik FU van Cee Loo. Jeweetwel. Het kon me niet schelen dat ik aan het vloeken was.

    Cassie
    Ik grinnik even en kijk dan even naar Michael die verder danst. Dan trap ik me schoenen uit en begin ook verder te dansen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael
    Na een move laat ik me op de grond vallen. Uitgeput rek ik me uit en blijf ik op mijn rug liggen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Iral ~ Keyboard

    'Euh... ja hoor,' zeg ik terwijl het bloed weer naar mijn hoofd stijgt. 'Maar... maar... dit is handiger voor in het begin,' probeer ik uit te leggen.
    Dan ga ik verder met mijn uitleg en leg af en toe wat vingers op de goeie knoppen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    Na een tijdje laat Michael zich op de vloer vallen. Ik kijk even naar hem en ga dan weer verder met dansen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik grinnik even als die rood wordt, 'Dat snap ik hoor, maar je hoeft echt niet rood te worden.' probeer ik zo vriendelijk mogelijk te zeggen.


    I only miss you when I'm breathing

    Adriana Minola

    Ik moest stiekem glimlachen toen ik hem rood zag worden. "Zonder klassiek was er nooit hippe muziek geweest," zei ik vriendelijk tegen Vince.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:11 ]


    Take me to wonderland

    Iral ~ Keyboard

    Ik besluit niet te reageren op wat Vince dan zegt, omdat ik toch alleen maar stomme dingen zeg. En ik ben nu waarschijnlijk nog roder.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    Als ik nog een tijdje heb door gedanst kan ik niet meer en laat me met een zucht naast Michael op de grond vallen. Ik doe me ogen even dicht en vraag me af hoe dit jaar gaat worden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Emma

    Ik loop terug naar de oefenruimte en draai me om naar Vince. "Zeg eens een liedje" zeg ik vriendelijk.

    Vince

    Ik knik zachtjes, 'Ja, ik vroeg het me alleen af of ik misschien ooit nog met een keyboard speler kon samen spelen.' zeg ik vriendelijk terug. 'En als hij altijd zo goed speelt hoop ik dat hij dat een keer wil.' voeg ik er aan toe.
    Dan komt Emma er opeens weer aanlopen, 'Eh, I'm sexy and I know it.' is het eerste wat me te binnen schiet en ik dus ook zeg.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:16 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Emma

    Ik denk even na. Kut, moeilijk. "Is goed" zeg ik waarna ik weer terug loop. Ik ga weer achter mijn piano zitten en denk even goed na. "Hmm" komt er uit mijn mond. Ik druk een paar toetsen in en tot mijn grote verbazing lukte het nog ook. Als het tijd was begon ik ook te zingen.

    Adriana Minola

    'En als hij altijd zo goed speelt hoop ik dat hij dat een keer wil.' Ik glimlachte weer, zoals bijna altijd. "Wil hij vast wel," ik keek vragend naar Iral. "En als jullie een zangeres ofzo nodig hebben, ask me," gniffelde ik.


    Take me to wonderland

    Iral ~ Keyboard

    Ik knik, terwijl ik haar vingers op de goede tonen leg. 'Probeer nu eens het eerste stukje, alleen.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~