• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •



    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 21:10 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Emma

    Ik drukte telkens maar op de verkeerde noten. "Nee" zei ik voor de 500e keer. Ik drukte op een toets in de hoop dat deze juist was. Ik zuchtte en probeerde het liedje nog eens. Ja gelukt, bam.

    Cassie
    Als ik een tijdje op de grond heb gelegen ga ik staan en trek Michael ook overeind. 'Weer een poging doen om de school te verkennen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael
    Ik schud mijn hoofd op de vraag of we samen de school gaan verkennen.
    "Sorry, nee." zeg ik.
    "Ik heb geen zin om te verdwalen. Ik sterf liever hier." Grinnik ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassie
    Ik grinnik even, 'daar heb je gelijk in. Het is beter om te sterven in een danszaal dan verdwaald in een of andere gang'. Ik zucht even en laat me dan weer op de grond vallen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Adriana Minola

    'Probeer nu eens het eerste stukje, alleen.' Ik keek naar het keyboard. "Ok," voorzichtig probeerde ik het eerste stukje te spelen. Tot mijn verrassing lukte het stukje goed, maar het was dan ook nog maar het begin.


    Take me to wonderland

    Emma

    Kwaad sprong ik op. Stomme piano, stom liedje. Stampvoetend liep ik de zaal uit en ging terug naar de oefenruimte. Gitaar. Ik wou er op oefenen. Ik glipte de ruimte binnen, stal de gitaar en ging direct terug naar het podium. Daar ging ik op de rand zitten en speelde ongeveer mijn basic song Halleluja. Het was een liedje op gitaar dusja.

    Cassie
    Ik rol op me buik zodat ik Michael beter aan kan kijken. 'Dus, vertel eens wat over jezelf,' zeg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael
    Iets over mij vertellen?
    "Nou," begin ik lachend.
    "Ik ben dus Michael. Ik woon in Amsterdam maar kom oorspronkelijk uit New York. Mijn vader woont daar nog en ik woon hier met mijn moeder en stiefzusje."Ik begin te lachen.
    "Wat wil je nog meer weten?"

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 15:20 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassie
    'Hmmm, lievingseten, muziek, kleur et cetera.' lach ik, 'sorry ik ben nogal nieuwschierig,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael
    Ik begin weer te lachen.
    "Lievelingseten is sowieso Indiaans, maakt niet uit wat ik eet alles. Kleur is zwart omdat het gewoon lekker simpel is. Ik luister eigenlijk alleen maar naar DJ's. Niet echt naar zanger. Mooiste vrouwen zijn die van Victoria's Secret, sowieso." Zeg ik lachend en ik wiebel met mijn wenkbrauwen.
    "Verder ben ik vooral saai. Vertel iets meer over jezelf."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassie
    'Nou, je weet al dat ik Cassie heet. Mijn moeder is Frans wat mij dus half Frans maakt. Ik kom uit het noorden van het land, Groningen. Ehmm ik vind het meeste eten wel lekker, behalve andijvie,' ik trek even een vies gezicht, 'De kleur die de lucht heeft als de zon net ondergaat of opkomt vind ik mooi. Qua muziek luister ik naar van alles maar ik vind Britse artiesten het best. Oja en ik heb echt helemaal niks met blonde jongens, ik val eerder op jongens met donker haar. De enige blonde die ik knap vind is Niall van One Direction. En als ik een celebcrush zou moeten kiezen zou dat Logan Lerman zijn,' grinnik ik. 'En ik ben echt doodsbang voor insecten, nog een reden waarom het maar goed is dat ik niet in de jungle woon'.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 15:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael
    Ik begin te lachen om de insecten.
    "En Cassie, heb je een vriendje?" vraag ik met een klein lachje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassie
    Ik kijk verbaasd op als ik Michael hoor vragen of ik een vriendje heb. Ik schud mijn hoofd, 'nope, het is al ongeveer 2 maand uit. En...Heb jij een vriendin?' vraag ik dan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael
    "Officieel wel maar ik maak graag een uitzondering." En ik knipoog naar haar als ze vraagt of ik een vriendin heb.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassie
    Ik kijk Michael een beetje fronsend aan, 'Officieel wel? Dus je hebt eigenlijk wel een vriendin?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered