• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •



    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 21:10 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ga slapen. Trusten X]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Ging net hetzelfde zeggen, slaapwel x]

    [Nou, mag ik een megagrotedikkevette samenvatting? Van ongeveer.. 20 pagina's?]

    SomeMusic schreef:
    [Nou, mag ik een megagrotedikkevette samenvatting? Van ongeveer.. 20 pagina's?]


    [Dus je reageert? ;D Dan vertel ik je ff dat Sebastiaan nog steeds in die ruimte zit ;D En Serena in de deur opening naar zijn muziek luistert ;d wat er verder allemaal precies is gebeurd weet ik niet XD -Heb niet echt zo goed opgelet & onthouden-]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    SomeMusic schreef:
    [Nou, mag ik een megagrotedikkevette samenvatting? Van ongeveer.. 20 pagina's?]


    [Er staan een paar ergens in de gang. Iral leert Adriana keyboard spelen en Michael en Cassie zijn verdwaald a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [@Midna: Dus ik reageer? Ik zit nu op school, op een pc. En ik kon niet reageren omdat ik het druk had, met school enzo. En ruzie met mijn ouders.
    @LovingStyles: Hahahaha. Verdwaald. (:]

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Ik schuif een paar knopjes omhoog en oplaag en laat mijn voet mee tikken op het rimte. Het was echt een geweldige muziekinstalatie. Beter dan die ik thuis had, dat moest ik gewoon toegeven. Dit gebouw zal zeker een plek zijn waar ik veel ben. Muziek is alles voor me. Opeens hoor ik een deur dicht vallen, ik schuif de volume knop naar beneden en draai me om. Er staat een meisje in de deuropening. "Hey, ik ben Sebastiaan. Noem me maar 'Bas'." Groet ik en glimlach vriendelijk. De muziek gaat verder, maar wel zachter dan eerst.

    SomeMusic schreef:
    [@Midna: Dus ik reageer? Ik zit nu op school, op een pc. En ik kon niet reageren omdat ik het druk had, met school enzo. En ruzie met mijn ouders.
    @LovingStyles: Hahahaha. Verdwaald. (:]


    [dat was niet aanvallend bedoeld ;$ Meer van.. weet ik et ;$ i dunno ;$ Maar het was niet aanvallend bedoeld of zo, en je hebt het laten weten wat er was (:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    SomeMusic schreef:
    [@Midna: Dus ik reageer? Ik zit nu op school, op een pc. En ik kon niet reageren omdat ik het druk had, met school enzo. En ruzie met mijn ouders.
    @LovingStyles: Hahahaha. Verdwaald. (:]


    [Haha yup verdwaald a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    'Hey, ik ben Sebastiaan. Noem me maar 'Bas',' zei de jongen. Ik keek hem geschrokken aan. Ik was niet echt aan het opletten vandaag. 'Eh, hoi,' begon ik en bloosde een beetje. 'Ik ben Serena. Is dit een bestaand liedje? Hij is geweldig, maar ik kende het nog niet'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Abigail 'Abby' Loretta Bosh.
    Ik loop naar de lange spiegel in mijn kamer, ik zie er leuk uit. Strak roze topje, lichte spijkerbroek, mijn nieuwe zwarte pumps en een grijs jack. Uiterlijk is alles voor me, ik zou me zeker weten doodschamen als ik er niet uit zag. Verveeld loop ik weg naar mijn bed en laat me op mijn bed vallen. Ik pak mijn boek met foto's van verschillende nail arts. Sommige vind ik zelf leuk, andere waren voor mensen. Er wordt verteld dat ze hier een nailstudio hebben. Ik besluit die te gaan zoeken, sta op, loop het gebouw uit en ga op zoek.

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Een klein moment kijk ze me geschrokken aan. "Eh, hoi." Begint ze en bloost lichtjes. "Ik ben Serena. Is dit een bestaand liedje? Hij is geweldig, maar ik kende het nog niet." Ik grijns. "Dankje voor het compliment. Dit liedje heb ik zelf gemixt. Er zitten wel stukjes van bekende nummers in."

    Serena Loeff

    Ik zag hem grijnzen. Was mijn vraag dan zo dom? 'Dankje voor het compliment. Dit liedje heb ik zelf gemixt. Er zitten wel stukjes van bekende nummers in,' zei hij. Ik keek hem verbaasd aan. 'Wauw,' zei ik zachtjes. 'Dus, dit is ook de reden waarom je hier ben?' vroeg ik aan hem. Ik zou me nu kapot schamen als ik het fout had.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik moet gaan, pauze en daarna nog twee lesuren. Ik ben er weer rond 16.00 Tot dan! Misschien nog een paar reacties, mijn vriendinnen blijven zitten op het leerplein.]

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Ze kijkt even verbaasd. "Wauw." Zegt ze zachtjes. "Dus, dit is ook de reden waarom je hier bent?" Vraagt ze aan me. "Ja, klopt. En ik speel ook nog verschillende instrumenten. Piano, gitaar, drum." Vertel ik en draai aan een knopje. Er komt direct een ander geluid uit de boxen. Ik kijk haar even aan, ze lijkt me geen model en ook niet iemand voor in een film. "Wat is jou droom?" Vraag ik nieuwsgierig.

    Serena Loeff

    'Ja, klopt. En ik speel ook nog verschillende instrumenten. Piano, gitaar, drum,' zei hij. Waarschijnlijk had ik nu een glimlach van hier tot Tokio. Er waren niet veel mensen die veel instrumenten bespeelden. Ik zag dat hij aan een knopje draaide en de kamer werd gevuld met andere muziek. Het klonk mooi en ik begon beetje met me heupen te wiegen. Dat kan ik dan weer niet goed, dansen. Enige dat mee werkte waren mijn heupen. 'Wat is jou droom?' vroeg hij aan mij. Ik dacht even na, hoe zou ik dit vertellen? 'Ik hou van verschillende dingen,' begon ik. 'Zingen en acteren,' zei ik en deed alsof ik flauw viel. Ik glimlachte even naar hem. 'Maar, mijn grootste ambitie zit het toch in het bespelen van verschillende instrumenten. Gitaar, piano, drums, maar ook viool. Meer kan ik er nog niet'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you