• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •



    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 21:10 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Moet gaan!]

    [Ok ;d dag dag]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [samenvatting?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bailas schreef:
    [samenvatting?]


    [ehmmm Cassie en Michael zijn nog steeds verdwaald en daar staat nu ook een ander meisje eliza [?] bij. Sebastian en Serena zijn in een muziekruimte. Iral leert Adriana piano spelen en vince kijkt daarna en de rest staat ergens maar weet niet waar]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [ehmmm Cassie en Michael zijn nog steeds verdwaald en daar staat nu ook een ander meisje eliza [?] bij. Sebastian en Serena zijn in een muziekruimte. Iral leert Adriana piano spelen en vince kijkt daarna en de rest staat ergens maar weet niet waar]


    [+ Taylor en Emma doen een spelletje op Emma's kamer]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Dat is ook alles wat ik ongeveer weet xd...
    FML, Fuck my Rooster en Fuck my Homework! ]:@

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 14:47 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Spyclon schreef:
    [Dat is ook alles wat ik ongeveer weet xd...
    FML, Fuck my Rooster en Fuck my Homework! ]:@


    [mijn nieuwe rooster is ook echt kut. 2x tot 15:20 en 3x tot 16:10 :( ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oh, dan valt dat van mij dus nog wel mee xd]


    I only miss you when I'm breathing

    Spyclon schreef:
    [Dat is ook alles wat ik ongeveer weet xd...
    FML, Fuck my Rooster en Fuck my Homework! ]:@


    [ik ben ziek dus i don't have homework]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Ik heb helemaal geen nieuw rooster xp]

    [Btw, mijn rooster op vrijdag is kut. Dan heb ik Frans, Engels, Nederlands, pauze, Duits en gym. Dus alle talen op een dag]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Emma

    "Hmm, Taylor, ik ga maar eens, ik moet nog redelijk wat repeteren" zeg ik met een lach. We verzinden de meest domme dingen en die verhalen die waar waren waren ook niet echt verwacht. Ik stond recht, gaf haar een knuffel en liep terug naar de toneelruimte. Waarschijnlijk met een omweg want ik kwam Vince weer tegen die nog steeds tegen de deurpost stond. Ik liep voorbij en lette niet op zijn ogen die naar mijn heup gingen. Met een lachje ging ik weer op het podium zitten. Hebben ze hier geen piano ? Ik keek het podium rond en zag inderdaad een piano staan. Ik ging erachter zitten en speelde een paar noten. Toen het liedje the Climb mijn hoofd binnendrong speelde ik het ook maar direct en zong er bij.

    Vince

    Ik kijk even de jongen aan, hij kon goed spelen maar ik vond dit oude nummer een beetje saai. 'Speel je ook wat meer hippe nummers?' vraag ik aan hem. 'Met alle respect ,natuurlijk, voor dit nummer.' voeg ik er nog snel aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Michael
    Lachend kijk ik naar de meisjes en ik leg mijn tas over mijn schouder.
    "Dan zijn we allemaal verdwaald." zeg ik met een lachje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassie
    "Dan zijn we allemaal verdwaald." zegt Michael met een lachje. Ik grinnik even, 'zullen we de weg naar de danszaal weer proberen te vinden?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered