• Ik moest als opdracht één dag bij een bedrijf meelopen (dus geen stage, want die zit er alweer bijna op). Wel honderd adressen gezocht, maar vond de lerares niet goed of ik kon er niet terecht. Geen enkele keer heeft ze me geholpen met het zoeken van een adres, liep alleen maar te klagen dat ik nog niets had. Nu had ik uiteindelijk een adress, maar viel een beetje uit mijn sector. Alles op het laatste moment nog moeten regelen, incl. werkstuk en (powerpoint) presentatie. Geeft het kreng me een 4.7. HOE durft ze.
    En ze weet dat ik enkele problemen heb...

    Heb jij ook zoiets?
    Of ooit gehad.
    En hoe heb je dat (eventueel) opgelost?

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 10:02 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik had voor mijn stagerapport 10 van de 11 punten. (wbw)
    Maar dat is wel shit hoor! D: Ik zou er wel wat van zeggen, als ik jou was. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb zoiets gehad vorig jaar. Ik ging stagelopen bij een bierbrouwerij. En ja, dat was nutteloos. En mijn verslag heeft iemand anders voor mijn geschreven, want ik had geen tijd verder. Dus er staan erg mooie metaforen in enzo. Ah well. Nooit een cijfer gehad.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Kan je het niet tegen je mentor zeggen? Of misschien iemand anders van je school?


    Physics is awesome

    Ik had een perfecte spreekbeurt, volgens de docent
    daar werd je op beoordeeld..
    Krijg ik nog net aan, met een beetje smeken een 6...
    Alleen omdat de inhoud een klein beetje rommelig zou zijn


    It's never gonna happen, Guys.

    Wat een kutwijf! ._.


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    Wat een kutwijf! ._.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer