• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.

• Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

• Plattegrond •

• Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

• Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

• Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

• Roddelbladen •

[ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 21:10 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Eliza

Ik liep de danszaal binnen maar liep direct weer naar buiten. Ik had geleerd dat als een jongen van een meisje wegstaat en zij rode wangen heeft dat er dan iets persoonlijks is. Nouja, dat en ik heb hen horen praten. Ik liep de andere zaal in en deed mijn schoenen uit zodat ik nog alleen een paar kleine kousjes had. Ik deed een kort zwart kleedje aan en niet te vergeten, mijn zeer geliefde kniebrees. Ik zocht een leuk nummertje om wat op te warmen.

Michael
    "Spijt?" zeg ik.
    "Ik denk het niet."
    Ik laat me weer via de muur op de grond zakken.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Cassie
    'weet je,' begin ik voorzichtig, 'zij hoeft niet per se degene te zijn die het uitmaakt...' Ik hou mijn ogen gericht op de grond omdat ik hem niet aan durf te kijken.

[ughh moet zo eten en dan trainen -.- maar kom tussen eten en trainen nog wel even]

Michael
    "Dat hoeft inderdaad niet." beaam ik haar opmerking.
    Ik loop weer naar haar toe en pak haar hand.
    "Ik kan dat ook doen."

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Eliza

Okay, ik geef toe ik en Emma zijn officieel de slechtste mensen ever. Ik was aan het afluisteren aan de deur en toen kwam Emma en nu zijn we beiden aan het luisteren. "Hoe schattig" fluistert Emma opgewonden. Okay we zijn echt slecht.

Cassie
    'Je moet het alleen uitmaken met haar als je het echt wil,' zeg ik zacht.

Michael
    Ik knik instemmend.
    "Maar nu zie ik haar toch nooit. Als ik het uitmaak veranderd er niets. Tussen haar en mij dan." zeg ik terwijl ik mijn hand door mijn haar laat.

Cassie
    Ik glimlach even, 'dus...laat je me het horen als je het uit hebt gemaakt?'

Emma

Ik leun wat meer tegen de deur niet wetend dat hij open stond. Ik val met een klap binnen op de grond en ik zie Eliza nog rap wegspringen. "Goh, wat doe ik hier nu ?" vraag ik me nep-verbaasd af. Okay, ik kan altijd acteren, maar als ik me niet voorbereid dan wordt het niets.

Michael
    Ik schrik op en laat Cassie los als er een meisje naar binnen valt.
    "Hi," zeg ik lachend.
    "Was het interessant?"

Emma

"Was het interessant ?" vraagt de jongen. "Ik heb geen idee waar je het over hebt" probeer ik zo geloofwaardig mogelijk te zeggen. Ik sta recht, doe mijn blonde krullende lokken weer mooi over beide schouders en haal mijn schuine voorlok even naar achter met mijn hand. "Gezellig" zeg ik als ik een beetje rondkijk. Ik hoor achter de hoek iemand in lachen uitbarsten. "Eliza, shut up" zeg ik met een kleine grijns.

Michael
    Ik lach als ik hoor dat Eliza erbij betrokken is.
    "Oke, niet heel interessant dus," concludeer ik.
    "Ik ben Michael en jij?" vraag ik aan het onbekende meisje.

[Reageren er maar drie mensen? Ik niet..]

[Ik kon niet reageren ;d Maar ik lees nu wel heletijd mee xd]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Emma

Ik liep naar hem toe. "Emma" zei ik waarna ik mijn hand uitstak. Ouderwetse manier dus. "Okay, laat dat hand maar zitten, Emma dus" zeg ik met een lach.