• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.

• Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

• Plattegrond •

• Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

• Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

• Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

• Roddelbladen •

[ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 21:10 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Eliza

We zijn nu al 2 keer hetzelfde rondje aan het lopen. "Ja ja ja, hier rechtdoor" zeg ik beslist. Okay, ik ging de tour beginnen minderen want hij begon nog iets door te krijgen.

Cassie
    Ik heb zo'n idee dat Eliza express een omweg maakt maar dat maakt me niet zoveel uit want Michael's rug zit best lekker. 'Dus,' vraag ik hem, 'hoe ben je op het idee gekomen om te gaan dansen?'

Vince

Ik kijk haar even na terwijl ze wegloopt, maar dan concentreer ik me weer op Adriana en de jongen achter het keyboard.

I only miss you when I'm breathing

Michael
    Ik zucht.
    "Ja waarom eigenlijk?" zeg ik lachend.
    "Ik deed vroeger allerlei sporten maar van mijn ouders moest ik kiezen. Dus besloot ik te gaan dansen, alleen al om minder standaart te zijn. En jij?" vraag ik lachend.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Emma

Ik laat de deur van de vrijetijdskamer met een harde klap in het slot vallen. "Waarom moest je weggaan Cat ?! Zeg het !" riep ik wanhopig boos uit. Ik liet me tegen de muur vallen en verstopte mijn gezicht in mijn handen. "Waarom ben je er niet meer Cat ? Waarom" riep ik weer uit. Ik liet me neervallen op mijn zij en liet de tranen stromen.

Cassie
    Ik grinnik even, dat van mij was eigenlijk een beetje beschamend. 'Ehm nou, ik was toen dus 10 en ik was door me kamer aan het dansen met een borstel in mijn hand. En mijn buurjongen, die ook danst, keek toen door het raam en zag me dansen. Toen zei hij dus dat ik eens dansles moest nemen omdat hij vond dat ik er talent voor had. Dus dat deed ik'. Ik zwijg even, 'oja als ik te zwaar word moet je het zeggen hoor'.

[ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 15:56 ]

Eliza

Ze waren zo verdiept in het gesprek dat ik zin in een grapje had. Je kon hier naar rechts en links, je moet naar links. "NAAR RECHTS !" roep ik waarna ik links afsla. Ik zie ze de rechter gang inlopen.

Michael
    "Naar Rechts!" roept Eliza en braaf loop ik naar rechts.
    Ik moet lachen om Cassie. Ze is best lief.
    "Je bent niet te zwaar hoor." zeg ik geruststellend.
    "Ik kan zo nog wel even door."

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Cassie
    'Mooi, want ik was nog niet van plan van je rug af te gaan,' grinnik ik. Dan kijk ik even om me heen en zie Eliza niet meer. 'Ehm, Michael? Eliza is weg'.

Eliza

Ik sla mijn hand voor mijn mond als ze mijn geniale actie opmerken. Ik verstop me nog wat meer achter het hoekje. Hun even doen verschieten kan er nog wel bij. Op mijn tenen loop ik naar Michael. "Boe" fluister ik zachtjes, maar toch luid genoeg.

Michael
    Geschrokken laat ik Cassie los. Ik kan haar nog net opvangen voordat ze op de grond terecht komt. Met een grijns kijk ik naar Eliza.
    "Dit was niet grappig." probeer ik te zeggen maar het komt niet echt over.

Eliza

"Dat is echt niet grappig" zegt Michael met een grote grijns. "Oh momentje, ik zal Emma even gaan halen, kan je leren liegen" zeg ik met een even grote grijns. "Cas, je bent toch okay he ?" vraag ik aan haar.

Cassie
    Ineens zegt iemand boe waardoor Michael me ineens loslaat. Hij kan me nog net opvangen voordat ik de grond raak. 'Laat hem alsjeblieft niet meer schrikken als ik op zijn rug zit. Ik wil graag heel blijven,' grinnik ik tegen Eliza.

Eliza

Ik lach even en wijs dan naar links. "Home sweet home" zeg ik lachend als ik de danszalen aantoon. Ik draai me om en loop weg naar 1 van de danszalen. Op 1 of andere manier voelde ik me overbodig.

Emma

Luide snikken vulden de stilte van de kamer. Ik stond op en liep terug naar waar ik vandaan kwam. Ik probeerde de blik van Vince te vermijden, veegde wat tranen van mijn gezicht en liep naar de toneelzaal. Ik sprong van het podium en ging helemaal vanachter in een stoeltje zitten. Nog steeds wenend.